Atrium buduje zaangażowaną społeczność dzięki Atrium Connect
Atrium Poland Real Estate Management podsumowuje pierwsze pół roku od pełnego wdrożenia kompleksowej platformy do zarządzania komunikacją i relacjami ze społecznością najemców – Atrium Connect. Z rozwiązania korzysta już niemal 5 tys. osób, a jego funkcjonalność jest stale poszerzana.
Atrium Connect to nowoczesna platforma do bieżącej komunikacji pomiędzy właścicielem i dyrekcją centrum handlowego a najemcami i pracownikami obiektu. Umożliwia szybki przepływ informacji oraz ułatwia wiele procesów operacyjnych w centrach handlowych. Z rozwiązania można korzystać z poziomu przeglądarki internetowej oraz w formie aplikacji do pobrania w Google Play lub App Store.
Aktywne konta na platformie Atrium Connect posiada już 99% najemców. Największą popularnością cieszy się moduł Wiadomości. W ciągu miesiąca użytkownicy opublikowali ich ponad 500, a zamieszczone informacje wygenerowały niemal pół tysiąca komentarzy. To dowód na to, że platforma spełnia swoją rolę, wspierając społeczność centrów Atrium w bieżącej komunikacji. Wśród Wiadomości najpopularniejszą kategorią są Promocje. Zamieszczenie ich w Atrium Connect oznacza jednoczesną publikację na stronach internetowych centrów.
- Pół roku od wdrożenia platformy we wszystkich naszych centrach w Polsce zdecydowanie możemy już powiedzieć, że aplikacja przeniosła naszą komunikację i szereg wieloetapowych procesów na zupełnie inny, wyższy poziom. Przepływ informacji odbywa się znacznie szybciej, a bieżące potrzeby wszystkich użytkowników platformy są nam znane i realizowane ‘od ręki’. Otwarta przestrzeń do wymiany opinii pozwala nam budować silniejszą i jeszcze bardziej zaangażowaną społeczność, umacniać relacje i poczucie przynależności. Zalety rozwiązania doceniamy zwłaszcza teraz – kiedy kontakty bezpośrednie są ograniczone, a kluczowe stały się szybka komunikacja i elastyczne reagowanie – mówi Grzegorz Jamroziak, Head of Shopping Centre Management.
Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników 2-3 miesiące od wdrożenia platformy wynika, że rozwiązanie spełnia oczekiwania społeczności. Najemcy wysoko je ocenili, przydzielając aplikacji średnio 4,7 punktów (w skali 1-5). Ocenie poddano 3 obszary: łatwość obsługi, dostępne funkcjonalności i przydatność narzędzia.
- W ramach Usług największą aktywność odnotowujemy w obszarze składania awizacji, raportowania obrotów najemców oraz zgłaszania problemów i usterek serwisowych. Z tego wynika, że rozwiązanie odciąża użytkowników przede wszystkim w kwestiach, które dotąd wymagały odręcznego wypełniania i dostarczania dokumentacji. Atrium Connect umożliwia nam również integrację z zewnętrzną infrastrukturą IT – co znacząco optymalizuje i zwiększa wydajność naszej pracy – dodaje Adrianna Modzelewska, odpowiedzialna za wdrożenie aplikacji w całym portfelu Atrium.
Platforma jest na bieżąco aktualizowana i wzbogacana o nowe funkcjonalności. Od lutego jej użytkownicy mają do dyspozycji m.in. możliwość rezerwacji powierzchni reklamowych. Kolejnym krokiem będzie zintegrowanie modułu rezerwacji z systemem Pergamin umożliwiającym podpisywanie umów online.
Dostawcą narzędzia jest firma Chainels.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.