Batida w LIXA City Gardens
Batida, znana i ceniona od 1990 roku marka cukiernicza, dołączyła do grona najemców konceptu retailowego LIXA City Gardens, który powstaje w kompleksie biurowym LIXA w pobliżu Ronda Daszyńskiego w Warszawie. Klimatyczna i znana cukiernia zajmie jeden z lokali usługowych na parterze realizowanego właśnie budynku LIXA D, od strony ogólnodostępnego pieszego pasażu miejskiego znajdującego się pomiędzy ulicami Kasprzaka i Giełdową.
Batida to innowacyjny koncept cukierni połączonej z kawiarnią, który inspiruje Warszawiaków do odkrywania nowych smaków od ponad 30 lat. Firma dążąc do ciągłego rozwoju, konsekwentnie inwestuje zarówno w ekspansję marki, jak i w innowacyjność oferty cukierniczej. Nowy lokal w LIXA City Gardens będzie szóstym w portfolio Batida.
W cukierni w LIXA City Gardens klienci znajdą zarówno klasyczne smaki, jak i nowoczesne interpretacje słodkości. Niezwykle ważnym aspektem tego wyjątkowego konceptu będzie również jakościowa kawa. Wybierając najlepsze ziarna i stosując staranne metody przygotowania, Batida stawia na stworzenie idealnego mariażu między kawą a cukierniczymi wyrobami, tworząc kompleksowe doświadczenie kulinarne.
Cukiernia Batida będzie kolejnym konceptem kulinarnym działającym w pasażu LIXA City Gardens i uzupełniającym jego ofertę gastronomiczną. Wcześniej, we wrześniu br., swoją działalność w tej wyjątkowej przestrzeni miejskiej zainaugurowała Restauracja Street.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie Batida dołączyła do grona naszych Partnerów w LIXA City Gardens. Jest to marka niezwykle ceniona, ciesząca się zaufaniem swoich klientów, która stale się rozwija i dąży do wprowadzania kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Ponadto, jest to firma nie tylko oferująca smaczne i wysokiej jakości produkty, ale także podejmująca szereg działań mających na celu ochronę środowiska i zrównoważony rozwój – a ten aspekt jest również szczególnie istotny w codziennej działalności Yareal Polska. Jestem przekonana, że Batida doskonale wkomponuje się w koncepcję naszego pasażu gastronomicznego i będzie bardzo chętnie odwiedzana zarówno przez pracowników kampusu LIXA, jak i okolicznych mieszkańców.” – powiedziała Marta Zawadzka, Dyrektor Najmu Yareal Polska.
Umowa najmu przestrzeni na parterze LIXA D została podpisana na okres 5 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Homest Polska.
„Jesteśmy niezwykle dumni z planowanego otwarcia naszej nowej cukierni w tak prestiżowej lokalizacji, jaką jest LIXA City Gardens w Warszawie. Naszym celem jest być bliżej ludzi, stać się integralną częścią społeczności i doskonale wpisać się w rytm i tempo miasta. Wierzymy, że nasza obecność w LIXA City Gardens umożliwi nam jeszcze lepsze rozumienie i zaspokajanie potrzeb naszych gości, jednocześnie wnosząc nasz unikalny charakter i pasję do cukiernictwa w serce warszawskiego życia biznesowego.” – skomentowała Caroline Radziszewska, Vice Prezes Batida.
LIXA City Gardens to zupełnie nowa tkanka miejska oraz wyjątkowa, publiczna przestrzeń, otwarta na pracowników biur, lokalną społeczność oraz klienta poszukującego wyjątkowego miejsca. W ramach konceptu na 4000 mkw. nowoczesnej powierzchni powstaną liczne lokale handlowo-usługowe i gastronomiczne. Poziom najmu powierzchni użytkowych w LIXA City Gardens przekroczył już 50%, a wśród najemców, oprócz Batida, znajdują się takie marki, jak m.in.: Restauracja Street, ISKU, Szum czy Gorąco Polecam.
Kampus biurowy LIXA, którego częścią jest koncept LIXA City Gardens, powstaje etapami w biznesowym centrum Warszawy na bliskiej Woli, w odległości krótkiego spaceru od stacji metra Rondo Daszyńskiego. Został zaprojektowany przez renomowaną pracownię HRA Architekci. Zarówno istniejące budynki, jak i powstające biurowce są certyfikowane w systemie zielonego budownictwa BREEAM, uzyskując ocenę Excellent. Projekt LIXA posiada także rating WELL Health-Safety potwierdzający, że kompleks spełnia wysokie wymagania dotyczące standardów i procedur bezpieczeństwa. Po oddaniu do użytku dwóch ostatnich biurowców, LIXA będzie tworzyła zespół pięciu budynków o łącznej powierzchni 77 000 mkw.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.