Billennium S.A., międzynarodowa firma IT, otwiera biuro w Mindspace Koszyki
Międzynarodowa firma technologiczna Billennium S.A. dołączyła do grona najemców Mindspace Koszyki. Spółka zdecydowała się wynająć 65 stanowisk do pracy na pierwszym i drugim piętrze kompleksu przylegającego do Hali Koszyki. W procesie wynajmu, Billennium S.A. reprezentowała agencja Corees Polska.
Billennium S.A. jest globalną firmą technologiczną, która od ponad 18 lat tworzy innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu, odpowiadając także za doradztwo i pomoc klientom w transformacji cyfrowej. Z usług Billennium S.A. korzystają m. in. firmy z branż farmaceutycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeniowej czy z sektora publicznego i odnawialnych źródeł energii. Spółka posiada łącznie 11 biur na całym świecie, w tym aż 7 z nich znajduje się w Polsce, a pozostałe 4 w Indiach, Niemczech, Kanadzie i Malezji.
– W Billennium, które liczy ponad 1300 pracowników, wszyscy bardzo szybko zaadaptowaliśmy się do pracy zdalnej, a z czasem utwierdziliśmy w przekonaniu, że nie wrócimy do realiów sprzed pandemii. Model hybrydowy stał się standardem – to nasi pracownicy decydują o tym, jak często potrzebują pracować z biura. Elastyczność, jaką zapewnia Mindspace w doborze przestrzeni oraz różnorodność części wspólnych były spójne z Billennijną koncepcją nowego miejsca pracy i przekonały nas, aby właśnie tu przenieść siedzibę firmy. Dodatkowo, otwartość na nasze potrzeby, estetyczne wnętrza i świetna lokalizacja nietuzinkowego, zabytkowego budynku sprawiają, że czujemy się tu bardzo dobrze – powiedziała Ewa Goska, Dyrektor Administracji w Billennium S.A.
– Jesteśmy zaszczyceni, że marka Billennium wybrała Mindspace Koszyki na swoją główną siedzibę w Polsce – powiedział Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu Mindspace – Po długim okresie pracy wyłącznie zdalnej, firmy coraz chętniej wracają do biura, oczekując jednak zdecydowanie większej elastyczności, niż dotychczas. Z naszych obserwacji wynika, że Polska odnotowuje coraz większe ożywienie m.in. właśnie w sektorze biurowym. Potwierdzeniem tego jest np. obłożenie naszego warszawskiego oddziału, równe prawie 90%. Ofertą Mindspace Koszyki coraz chętniej interesują się zarówno małe i średnie firmy, a także duże korporacje – wszystko to dzięki szerokiej gamie rozwiązań biurowych, począwszy od możliwości wynajmu sal konferencyjnych na godziny, przez karnety jedno- i wielodniowe, po rozwiązania długoterminowe, takie jak umowy miesięczne i roczne – dodał.
Tylko w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, Mindspace w ujęciu globalnym odnotował trzykrotny wzrost zapotrzebowania na hybrydowe przestrzenie do pracy – w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. Pomimo pandemii, poziom obłożenia w pierwszej połowie 2021 r. w większości lokalizacji operatora stale wzrastał, a w niektórych zbliżył się, czy wręcz nawet przekroczył wynik sprzed pandemii. Co więcej, od początku roku Mindspace otworzył dwie nowe lokalizacje w USA i Izraelu w ramach umów o zarządzanie, a także powiększył jeden z oddziałów w Berlinie. W listopadzie br. operator planuje zainaugurować działalność kolejnej, szóstej lokalizacji w Izraelu, będącej tym samym 32 punktem sieci na świecie. Przedstawiciele społeczności Mindspace mogą korzystać z każdego oddziału bez żadnych dodatkowych opłat.
– Obecna sytuacja na rynku sprawia, że coraz więcej firm rozważa wybór elastycznych rozwiązań w kontekście przestrzeni biurowych. Dają one najemcom łatwość w podejmowaniu krótko- czy długofalowych decyzji biznesowych – skomentował Grzegorz Kmieciński, Director, Tenant Representation w Corees Polska. – Dziękuję Billennium za możliwość przeprowadzenia całego procesu wyboru i najmu biura w ich imieniu, a przedstawicielom Mindspace za profesjonalizm i komfort współpracy – dodał.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.