Billennium S.A., międzynarodowa firma IT, otwiera biuro w Mindspace Koszyki
Międzynarodowa firma technologiczna Billennium S.A. dołączyła do grona najemców Mindspace Koszyki. Spółka zdecydowała się wynająć 65 stanowisk do pracy na pierwszym i drugim piętrze kompleksu przylegającego do Hali Koszyki. W procesie wynajmu, Billennium S.A. reprezentowała agencja Corees Polska.
Billennium S.A. jest globalną firmą technologiczną, która od ponad 18 lat tworzy innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu, odpowiadając także za doradztwo i pomoc klientom w transformacji cyfrowej. Z usług Billennium S.A. korzystają m. in. firmy z branż farmaceutycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeniowej czy z sektora publicznego i odnawialnych źródeł energii. Spółka posiada łącznie 11 biur na całym świecie, w tym aż 7 z nich znajduje się w Polsce, a pozostałe 4 w Indiach, Niemczech, Kanadzie i Malezji.
– W Billennium, które liczy ponad 1300 pracowników, wszyscy bardzo szybko zaadaptowaliśmy się do pracy zdalnej, a z czasem utwierdziliśmy w przekonaniu, że nie wrócimy do realiów sprzed pandemii. Model hybrydowy stał się standardem – to nasi pracownicy decydują o tym, jak często potrzebują pracować z biura. Elastyczność, jaką zapewnia Mindspace w doborze przestrzeni oraz różnorodność części wspólnych były spójne z Billennijną koncepcją nowego miejsca pracy i przekonały nas, aby właśnie tu przenieść siedzibę firmy. Dodatkowo, otwartość na nasze potrzeby, estetyczne wnętrza i świetna lokalizacja nietuzinkowego, zabytkowego budynku sprawiają, że czujemy się tu bardzo dobrze – powiedziała Ewa Goska, Dyrektor Administracji w Billennium S.A.
– Jesteśmy zaszczyceni, że marka Billennium wybrała Mindspace Koszyki na swoją główną siedzibę w Polsce – powiedział Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu Mindspace – Po długim okresie pracy wyłącznie zdalnej, firmy coraz chętniej wracają do biura, oczekując jednak zdecydowanie większej elastyczności, niż dotychczas. Z naszych obserwacji wynika, że Polska odnotowuje coraz większe ożywienie m.in. właśnie w sektorze biurowym. Potwierdzeniem tego jest np. obłożenie naszego warszawskiego oddziału, równe prawie 90%. Ofertą Mindspace Koszyki coraz chętniej interesują się zarówno małe i średnie firmy, a także duże korporacje – wszystko to dzięki szerokiej gamie rozwiązań biurowych, począwszy od możliwości wynajmu sal konferencyjnych na godziny, przez karnety jedno- i wielodniowe, po rozwiązania długoterminowe, takie jak umowy miesięczne i roczne – dodał.
Tylko w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, Mindspace w ujęciu globalnym odnotował trzykrotny wzrost zapotrzebowania na hybrydowe przestrzenie do pracy – w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. Pomimo pandemii, poziom obłożenia w pierwszej połowie 2021 r. w większości lokalizacji operatora stale wzrastał, a w niektórych zbliżył się, czy wręcz nawet przekroczył wynik sprzed pandemii. Co więcej, od początku roku Mindspace otworzył dwie nowe lokalizacje w USA i Izraelu w ramach umów o zarządzanie, a także powiększył jeden z oddziałów w Berlinie. W listopadzie br. operator planuje zainaugurować działalność kolejnej, szóstej lokalizacji w Izraelu, będącej tym samym 32 punktem sieci na świecie. Przedstawiciele społeczności Mindspace mogą korzystać z każdego oddziału bez żadnych dodatkowych opłat.
– Obecna sytuacja na rynku sprawia, że coraz więcej firm rozważa wybór elastycznych rozwiązań w kontekście przestrzeni biurowych. Dają one najemcom łatwość w podejmowaniu krótko- czy długofalowych decyzji biznesowych – skomentował Grzegorz Kmieciński, Director, Tenant Representation w Corees Polska. – Dziękuję Billennium za możliwość przeprowadzenia całego procesu wyboru i najmu biura w ich imieniu, a przedstawicielom Mindspace za profesjonalizm i komfort współpracy – dodał.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.