Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży

2020-03-26  |  11:00

W obliczu pandemii wirusa COVID-19 BPI Real Estate Poland uruchamia wirtualne biura sprzedaży dla wszystkich swoich inwestycji w Polsce. 

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów, belgijski deweloper przeszedł na tryb pracy zdalnej. Wszyscy sprzedawcy dostępni są telefonicznie i online.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów BPI Real Estate Poland zamknęło swoje biura sprzedaży. Na tryb pracy zdalnej przeszła też warszawska centrala firmy w Polsce. Mimo fizycznego zamknięcia biur, wszyscy sprzedawcy pozostają do dyspozycji klientów. Same inwestycje realizowane są również bez zakłóceń.

Zdajemy sobie sprawę, że pomimo koncentracji całego rynku na panującej epidemii potrzeby mieszkaniowe Polaków nie mijają. Dlatego też w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów zainteresowanych naszymi inwestycjami wprowadziliśmy możliwości zdalnego kontaktu z naszymi przedstawicielami, w tym także wideokonferencje. Zainteresowanie tą formą kontaktu jest duże - powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu BPI Real Estate Poland.

Decyzje o zakupie mieszkania podejmowane są zwykle w ciągu kilku miesięcy. Aktualnie czas spędzany w domu sprzyja szukaniu i analizowaniu ofert dostępnych w Internecie, BPI Real Estate Poland wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Tym bardziej, że deweloper w bieżącym roku zakończy budowę aż czterech swoich inwestycji, oddając na rynek blisko 730 mieszkań w ramach projektów Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie.

Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że zarówno realizacja inwestycji, jak i ich sprzedaż zmierza ku końcowi. Na dzień dzisiejszy poziom sprzedaży naszych projektów przewyższa 80%. Dbając o bezpieczeństwo przenieśliśmy pracę biur sprzedaży do sieci, gdzie zainteresowanie naszą ofertą pozostaje na wysokim poziomie. Możliwość udziału w wirtualnym spotkaniu spotkało się z zainteresowaniem naszych klientów. Wydaje się, że digitalizacja obsługi klienta to trend, który, niezależnie od czasu trwania epidemii, utrzyma się na rynku nieruchomości na dłużej - mówi Wojciech Smolak

BPI Real Estate Poland w kontaktach z klientami stawia jedynie na proste i sprawdzone technologie. Kontakt poprzez wirtualne biura sprzedaży z przedstawicielami handlowymi nie wymaga instalacji dodatkowych aplikacji i jest możliwy z dowolnego urządzenia - komputera osobistego, smartphone'a lub tabletu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II Biuro prasowe
2024-12-03 | 11:00

Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II

MLP Group podpisało umowę najmu z Langowski Logistics, wiodącym operatorem logistycznym specjalizującym się w międzynarodowym transporcie kontenerowym. Firma zajmie łącznie ponad 5,6 tys.
Nieruchomości Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
2024-12-03 | 01:00

Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home

Rynek nieruchomości w Polsce przechodzi obecnie przez fazę istotnych zmian, które wpływają zarówno na ceny mieszkań, jak i dynamikę sprzedaży. W III kwartale 2024 roku, po
Nieruchomości Jak sprzedają się nowe mieszkania
2024-12-03 | 01:00

Jak sprzedają się nowe mieszkania

Czy ożywienie odnotowane na rynku kredytowym oznacza także odbicie w sprzedaży mieszkań? Czy firmy deweloperskie rejestrują wzrost zainteresowania zakupem lokali w ostatnim czasie? Czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.