Brain Embassy otwiera nową przestrzeń coworkingową w dawnej siedzibie Teatru Kwa
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
1 lutego 2022 w centrum Warszawy została otwarta najnowsza przestrzeń Brain Embassy - jednej z wiodących warszawskich marek coworkingowych. W obiekcie, w którym przez wiele lat mieściła się siedziba Teatru Kwadrat, znalazły się nie tylko ergonomiczne miejsca do pracy i spotkań, lecz także nowoczesna, wielofunkcyjna przestrzeń eventowa. Pracownia Archicon Szczesiuk & Wilczek odpowiadała za prace architektoniczne, zespół architektów z poznańskiego biura mode:lina™ przygotował projekt wnętrz, a kompleksowe wyposażenie przestrzeni dostarczyła firma Kinnarps, która dba o komfortowe umeblowanie od początku działalności Brain Embassy.
Scenografia dla coworkingowej społeczności
Brain Embassy to marka przestrzeni coworkingowych firmy Adgar Investments & Development Ltd, globalnego właściciela nieruchomości komercyjnych, która oferuje swoim klientom na wynajem biura, przestrzeń open space i sale eventowe. Jej najnowsza inwestycja zajmuje 6-piętrowy budynek z 1953 r. o powierzchni 3 900 m kw. przy ulicy Czackiego 15/17 w Warszawie. W aranżacji tej przestrzeni ciekawa historia gmachu dawnego teatru łączy się z nowatorskim podejściem do środowiska pracy, które odpowiada na szereg różnorodnych potrzeb współczesnego biznesu. Obiekt spełnia zarówno wymagania osób poszukujących nowoczesnego miejsca do pracy, jak i wielbicieli designu oraz komfortu.
Klientowi zależało na zapewnieniu członkom coworkingowej społeczności nie tylko ergonomii oraz różnorodności miejsc pracy i interakcji, lecz także na dopasowaniu mebli do architektury wnętrza. Bogate i zróżnicowane portfolio produktów Grupy Kinnarps oraz doskonała współpraca z zespołem projektowym umożliwiły taki dobór mebli, aby z jednej strony wpisał się w atmosferę obiektu, zdefiniowaną przez jego historię, z drugiej zaś zachowywał unikalny styl wyposażenia znany z dotychczasowych lokalizacji Brain Embassy - mówi Adrian Karwatiuk, Key Account Manager w Kinnarps Polska.
Teatr rozmaitości
Dawna siedziba teatru to obiekt, który powinien tętnić życiem, dlatego na parterze znajdują się doskonale wyposażone sale konferencyjne, pokój nagrań oraz otwarta kuchnia z lobby, idealne do sesji gotowania na żywo. W całym gmachu pojawiają się teatralne inspiracje oraz nawiązania do różnych form kreatywnej ekspresji – np. tematyka sal spotkań prezentuje szerokie spektrum artystycznych aktywności – teatru, muzyki, filmu, grafiki.
Urozmaicony asortyment mebli Kinnarps umożliwił wyposażenie pomieszczeń o bardzo zróżnicowanym charakterze – od otwartej przestrzeni do organizacji dużych wydarzeń dla dużych grup, poprzez sale do bardziej kameralnych spotkań, po miejsca do pracy indywidualnej w skupieniu i koncentracji. W przestrzeni przy ul. Czackiego znalazło się wiele nowości, wprowadzonych przez Grupę Kinnarps w ostatnim czasie oraz wybór produktów które lubią członkowie społeczności znanych z poprzednich lokalizacji Brain Embassy.
W pierwszym rzędzie ergonomia
Biura coworkingowe należą do miejsc użytkowanych z dużą intensywnością przez osoby o różnorodnych potrzebach i stylach pracy, dlatego meble muszą być trwałe i bezpieczne, a także łatwo adaptować się do indywidualnych potrzeb różnych użytkowników oraz rozmaitych typów zadań i sytuacji. Kinnarps, wspierając pozytywne doświadczenie użytkowników, zadbał o ergonomię oraz funkcjonalność zastosowanych rozwiązań. Dzięki temu Brain Embassy może zaoferować członkom swojej społeczności wielofunkcyjną przestrzeń współpracy i relacji, która będzie jednocześnie inspirować i wspierać ich w codziennych zadaniach.
Kulisy współpracy
Współpraca z zespołem projektowym Brain Embassy oraz pracownią mode:lina™ przebiegała wzorowo. Podczas serii intensywnych spotkań zostały wybrane meble do wszystkich pomieszczeń w całym obiekcie, które zostały następnie podzielone na kilka etapów dostaw.
Lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy jest wielkim atutem tej inwestycji, ale podczas realizacji dostaw była prawdziwym wyzwaniem, wymagającym od zespołu serwisowego bardzo sprawnej logistyki, błyskawicznych rozładunków i szybkich montaży. Dzięki stosowanemu przez Kinnarps systemowi załadunku oraz użyciu opakowań zwrotnych instalacja mebli trwała o 50% krócej niż innych firm z branży, co ma olbrzymie znaczenie podczas dostaw do śródmiejskich budynków.
Kinnarps jest dla nas nie tylko głównym dostawcą, lecz także partnerem. Dzięki temu, że są z nami od samego początku Brain Embassy, rozumieją nas doskonale i proponują rozwiązania idealnie wpisujące się w nasz koncept. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogólnego odbioru projektu oraz różnorodności rozwiązań, niepowtarzalności przestrzeni i pełnego dopasowania wyposażenia do designu wnętrz – podsumowuje Piotr Kwiatkowski, Deployment Manager w Brain Embassy, który koordynował prace w obiekcie, począwszy od powstania koncepcji aż do oddania obiektu do użytkowania.
W sercu Warszawy historyczny budynek Teatru Kwadrat powrócił z nową kreatywną przestrzenią. Odnowiony budynek stał się nowoczesnym środowiskiem pracy inspirowanym duchem teatru. Zrozumienie konceptu aranżacyjnego oraz ścisła i długoletnia współpraca Kinnarps w roli partnera Brain Embassy przyczyniły się do stworzenia tego wyjątkowego miejsca pracy, spotkań i twórczej aktywności.
Więcej informacji na stronie: https://www.kinnarps.pl/inspiracje/brain-embassy-czackiego/
FAKTY
- Projekt: Brain Embassy Czackiego
- Inwestor: Adgar Investments & Development Ltd
- Metraż: 3 900 m2
- Liczba stanowisk pracy: 499
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Czackiego 15/17
- Projekt wnętrz: mode:lina™
- Projekt architektoniczny i wykonawczy: Archicon Szczesiuk & Wilczek
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.