Komunikaty PR

Brain Embassy otwiera nową przestrzeń coworkingową w dawnej siedzibie Teatru Kwa

2022-03-21  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

1 lutego 2022 w centrum Warszawy została otwarta najnowsza przestrzeń Brain Embassy - jednej z wiodących warszawskich marek coworkingowych. W obiekcie, w którym przez wiele lat mieściła się siedziba Teatru Kwadrat, znalazły się nie tylko ergonomiczne miejsca do pracy i spotkań, lecz także nowoczesna, wielofunkcyjna przestrzeń eventowa. Pracownia Archicon Szczesiuk & Wilczek odpowiadała za prace architektoniczne, zespół architektów z poznańskiego biura mode:lina™ przygotował projekt wnętrz, a kompleksowe wyposażenie przestrzeni dostarczyła firma Kinnarps, która dba o komfortowe umeblowanie od początku działalności Brain Embassy.


Scenografia dla coworkingowej społeczności

Brain Embassy to marka przestrzeni coworkingowych firmy Adgar Investments & Development Ltd, globalnego właściciela nieruchomości komercyjnych, która oferuje swoim klientom na wynajem biura, przestrzeń open space i sale eventowe. Jej najnowsza inwestycja zajmuje 6-piętrowy budynek z 1953 r. o powierzchni 3 900 m kw. przy ulicy Czackiego 15/17 w Warszawie. W aranżacji tej przestrzeni ciekawa historia gmachu dawnego teatru łączy się z nowatorskim podejściem do środowiska pracy, które odpowiada na szereg różnorodnych potrzeb współczesnego biznesu. Obiekt spełnia zarówno wymagania osób poszukujących nowoczesnego miejsca do pracy, jak i wielbicieli designu oraz komfortu.

Klientowi zależało na zapewnieniu członkom coworkingowej społeczności nie tylko ergonomii oraz różnorodności miejsc pracy i interakcji, lecz także na dopasowaniu mebli do architektury wnętrza. Bogate i zróżnicowane portfolio produktów Grupy Kinnarps oraz doskonała współpraca z zespołem projektowym umożliwiły taki dobór mebli, aby z jednej strony wpisał się w atmosferę obiektu, zdefiniowaną przez jego historię, z drugiej zaś zachowywał unikalny styl wyposażenia znany z dotychczasowych lokalizacji Brain Embassy - mówi Adrian Karwatiuk, Key Account Manager w Kinnarps Polska.

 

Teatr rozmaitości

Dawna siedziba teatru to obiekt, który powinien tętnić życiem, dlatego na parterze znajdują się doskonale wyposażone sale konferencyjne, pokój nagrań oraz otwarta kuchnia z lobby, idealne do sesji gotowania na żywo. W całym gmachu pojawiają się teatralne inspiracje oraz nawiązania do różnych form kreatywnej ekspresji – np. tematyka sal spotkań prezentuje szerokie spektrum artystycznych aktywności – teatru, muzyki, filmu, grafiki.

Urozmaicony asortyment mebli Kinnarps umożliwił wyposażenie pomieszczeń o bardzo zróżnicowanym charakterze – od otwartej przestrzeni do organizacji dużych wydarzeń dla dużych grup, poprzez sale do bardziej kameralnych spotkań, po miejsca do pracy indywidualnej w skupieniu i koncentracji. W przestrzeni przy ul. Czackiego znalazło się wiele nowości, wprowadzonych przez Grupę Kinnarps w ostatnim czasie oraz wybór produktów które lubią członkowie społeczności znanych z poprzednich lokalizacji Brain Embassy.

 

W pierwszym rzędzie ergonomia

Biura coworkingowe należą do miejsc użytkowanych z dużą intensywnością przez osoby o różnorodnych potrzebach i stylach pracy, dlatego meble muszą być trwałe i bezpieczne, a także łatwo adaptować się do indywidualnych potrzeb różnych użytkowników oraz rozmaitych typów zadań i sytuacji. Kinnarps, wspierając pozytywne doświadczenie użytkowników, zadbał o ergonomię oraz funkcjonalność zastosowanych rozwiązań. Dzięki temu Brain Embassy może zaoferować członkom swojej społeczności wielofunkcyjną przestrzeń współpracy i relacji, która będzie jednocześnie inspirować i wspierać ich w codziennych zadaniach.

 

Kulisy współpracy

Współpraca z zespołem projektowym Brain Embassy oraz pracownią mode:lina™ przebiegała wzorowo. Podczas serii intensywnych spotkań zostały wybrane meble do wszystkich pomieszczeń w całym obiekcie, które zostały następnie podzielone na kilka etapów dostaw.

Lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy jest wielkim atutem tej inwestycji, ale podczas realizacji dostaw była prawdziwym wyzwaniem, wymagającym od zespołu serwisowego bardzo sprawnej logistyki, błyskawicznych rozładunków i szybkich montaży. Dzięki stosowanemu przez Kinnarps systemowi załadunku oraz użyciu opakowań zwrotnych instalacja mebli trwała o 50% krócej niż innych firm z branży, co ma olbrzymie znaczenie podczas dostaw do śródmiejskich budynków.

Kinnarps jest dla nas nie tylko głównym dostawcą, lecz także partnerem. Dzięki temu, że są z nami od samego początku Brain Embassy, rozumieją nas doskonale i proponują rozwiązania idealnie wpisujące się w nasz koncept. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogólnego odbioru projektu oraz różnorodności rozwiązań, niepowtarzalności przestrzeni i pełnego dopasowania wyposażenia do designu wnętrz – podsumowuje Piotr Kwiatkowski, Deployment Manager w Brain Embassy, który koordynował prace w obiekcie, począwszy od powstania koncepcji aż do oddania obiektu do użytkowania. 

W sercu Warszawy historyczny budynek Teatru Kwadrat powrócił z nową kreatywną przestrzenią. Odnowiony budynek stał się nowoczesnym środowiskiem pracy inspirowanym duchem teatru. Zrozumienie konceptu aranżacyjnego oraz ścisła i długoletnia współpraca Kinnarps w roli partnera Brain Embassy przyczyniły się do stworzenia tego wyjątkowego miejsca pracy, spotkań i twórczej aktywności.

Więcej informacji na stronie: https://www.kinnarps.pl/inspiracje/brain-embassy-czackiego/
 

FAKTY

  • Projekt: Brain Embassy Czackiego
  • Inwestor: Adgar Investments & Development Ltd
  • Metraż: 3 900 m2
  • Liczba stanowisk pracy: 499
  • Lokalizacja: Warszawa, ul. Czackiego 15/17
  • Projekt wnętrz: mode:lina™
  • Projekt architektoniczny i wykonawczy: Archicon Szczesiuk & Wilczek
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.