Komunikaty PR

Centra handlowe Greenman Poland kończą rok z całą serią otwarć i prolongat

2023-12-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

To był udany leasingowo rok dla centrów Greenman Poland. Tylko w 2023 roku Nowe Bielawy, Nowe Czyżyny i Nowa Górna wzbogaciły się aż o 14 nowych najemców. Jednocześnie, 19 marek obecnych w obiektach od dłuższego czasu przedłużyło umowy najmu. Łączna zabezpieczona powierzchnia w portfolio to około 10 tysięcy m kw.

– 2023 rok przyniósł nam dynamiczny rozwój oferty we wszystkich trzech centrach. Obiekty zyskały nie tylko znaczące marki profootfallowe, charakterystyczne dla centrów convenience, ale także zasiliły swoje tenant-mix’y brandami, które do tej pory typowe były dla dużych galerii handlowych, co jest dużym sukcesem realizowanej przez nas strategii – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– W efekcie, nie tylko umocniliśmy w regionach pozycję naszych centrów convenience, ale także znacząco rozszerzyliśmy ich rynki, dzięki obecności unikalnych lokalnie i atrakcyjnych konsumencko marek. Działania zrealizowane w 2023 roku miały też kolosalny wpływ na wyniki centrów z portfolio Greenman Poland – dodaje.

Jak duże zmiany zaszły w centrach widać najlepiej na przykładzie Nowych Bielaw. Toruńskie centrum handlowe, przekształcone za sprawą rozbudowy w 2022 i 2023 roku w nowoczesny kompleks convenience, zyskało aż 8 nowych najemców. Trzech z nich – Sinsay, Action i Maxi Zoo – ulokowało się w drugim parku handlowym, który w czerwcu został oddany do użytku.

Pozostałe marki, wśród których można było znaleźć tak ważnych dla rozwoju obiektu graczy, jak Smyk, iOkulary.pl, Verona, TUI i Wakacje.pl, wybrały lokalizacje w centrum handlowym, dopełniając kluczowe segmenty oferty Nowych Bielaw. 2023 rok wypełniły tu także prolongaty, które podpisało 7 najemców.

Wśród brandów, które nadal będą się rozwijać w Nowych Bielawach znaleźć można m.in. RTV Euro AGD, Jysk, Esotiq, Quiosque, Wojas czy Douglas. Z kolei Ziaja, obecna również od lat w toruńskim obiekcie, zmieniła swoją lokalizację, a restauracja KFC poddała swój lokal remodelingowi.

– W 2023 roku w Toruniu zrealizowaliśmy intensywny kalendarz otwarć, dzięki któremu cały kompleks convenience, który tu stworzyliśmy, wyraźnie zaznaczył się na handlowej mapie nie tylko Torunia, ale całego regionu kujawsko-pomorskiego. Sam hub handlowy umocnił natomiast swoją pozycję jako popularnej, codziennej destynacji zakupowej – mówi Karolina Nitowska.

Ale nie tylko Nowe Bielawy zyskały. Również Nowe Czyżyny w Krakowie kończą 2023 rok z nowościami w swojej ofercie. Jesienią w centrum zadebiutowała polska marka odzieżowa Tatuum, a wiosną tenant-mix zasiliło Biuro Podróży. 8 najemców natomiast przedłużyło umowy najmu. Wśród marek, które nadal tu będą obecne znalazły się m.in. RTV Euro AGD, Jysk, Douglas, Jean Louis David, Millenium Bank czy Pralnia EBS.

Dobry leasingowo rok zaliczyło także centrum Nowa Górna w Łodzi. Obiekt w mijającym roku nie tylko osiągnął poziom 100% komercjalizacji, przedłużył umowy z 4 najemcami, ale także podpisał 4 nowe umowy najmu, z czego 3 dotyczyły budowanego właśnie nowoczesnego parku handlowego. W tym ostatnim już niebawem zadebiutują takie marki jak m.in. KiK, Maxi Zoo czy Sinsay.

– Rozbudowa Nowej Górnej to ważny projekt, dzięki któremu, podobnie jak w Toruniu, przekształcimy centrum handlowe w komfortowy i prorodzinny hub convenience, wzmacniając tym samym rynkową pozycję zmodernizowanego w 2022 roku obiektu. To projekt, w którym pokładamy duże nadzieje, tym bardziej, że już w momencie ogłaszania inwestycja była w 100% skomercjalizowana – dodaje.

Na tym jednak Greenman Poland nie poprzestaje. Na 2024 rok firma ma ambitne plany. – Przede wszystkim będziemy koncentrować się na dalszym wzbogacaniu oferty, zwłaszcza w segmentach mody, dla dzieci czy szeroko pojętego lifestyle. Tym samym będziemy dalej rozwijać autorski format convenience, który dziś wyróżnia nas na rynku i stanowi o przewadze porfolio. Ponadto, na I kwartał 2024 roku zaplanowane mamy otwarcie parku handlowego w Nowej Górnej w Łodzi – zapowiada Karolina Nitowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.