Komunikaty PR

Centra handlowe Greenman Poland kończą rok z całą serią otwarć i prolongat

2023-12-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

To był udany leasingowo rok dla centrów Greenman Poland. Tylko w 2023 roku Nowe Bielawy, Nowe Czyżyny i Nowa Górna wzbogaciły się aż o 14 nowych najemców. Jednocześnie, 19 marek obecnych w obiektach od dłuższego czasu przedłużyło umowy najmu. Łączna zabezpieczona powierzchnia w portfolio to około 10 tysięcy m kw.

– 2023 rok przyniósł nam dynamiczny rozwój oferty we wszystkich trzech centrach. Obiekty zyskały nie tylko znaczące marki profootfallowe, charakterystyczne dla centrów convenience, ale także zasiliły swoje tenant-mix’y brandami, które do tej pory typowe były dla dużych galerii handlowych, co jest dużym sukcesem realizowanej przez nas strategii – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– W efekcie, nie tylko umocniliśmy w regionach pozycję naszych centrów convenience, ale także znacząco rozszerzyliśmy ich rynki, dzięki obecności unikalnych lokalnie i atrakcyjnych konsumencko marek. Działania zrealizowane w 2023 roku miały też kolosalny wpływ na wyniki centrów z portfolio Greenman Poland – dodaje.

Jak duże zmiany zaszły w centrach widać najlepiej na przykładzie Nowych Bielaw. Toruńskie centrum handlowe, przekształcone za sprawą rozbudowy w 2022 i 2023 roku w nowoczesny kompleks convenience, zyskało aż 8 nowych najemców. Trzech z nich – Sinsay, Action i Maxi Zoo – ulokowało się w drugim parku handlowym, który w czerwcu został oddany do użytku.

Pozostałe marki, wśród których można było znaleźć tak ważnych dla rozwoju obiektu graczy, jak Smyk, iOkulary.pl, Verona, TUI i Wakacje.pl, wybrały lokalizacje w centrum handlowym, dopełniając kluczowe segmenty oferty Nowych Bielaw. 2023 rok wypełniły tu także prolongaty, które podpisało 7 najemców.

Wśród brandów, które nadal będą się rozwijać w Nowych Bielawach znaleźć można m.in. RTV Euro AGD, Jysk, Esotiq, Quiosque, Wojas czy Douglas. Z kolei Ziaja, obecna również od lat w toruńskim obiekcie, zmieniła swoją lokalizację, a restauracja KFC poddała swój lokal remodelingowi.

– W 2023 roku w Toruniu zrealizowaliśmy intensywny kalendarz otwarć, dzięki któremu cały kompleks convenience, który tu stworzyliśmy, wyraźnie zaznaczył się na handlowej mapie nie tylko Torunia, ale całego regionu kujawsko-pomorskiego. Sam hub handlowy umocnił natomiast swoją pozycję jako popularnej, codziennej destynacji zakupowej – mówi Karolina Nitowska.

Ale nie tylko Nowe Bielawy zyskały. Również Nowe Czyżyny w Krakowie kończą 2023 rok z nowościami w swojej ofercie. Jesienią w centrum zadebiutowała polska marka odzieżowa Tatuum, a wiosną tenant-mix zasiliło Biuro Podróży. 8 najemców natomiast przedłużyło umowy najmu. Wśród marek, które nadal tu będą obecne znalazły się m.in. RTV Euro AGD, Jysk, Douglas, Jean Louis David, Millenium Bank czy Pralnia EBS.

Dobry leasingowo rok zaliczyło także centrum Nowa Górna w Łodzi. Obiekt w mijającym roku nie tylko osiągnął poziom 100% komercjalizacji, przedłużył umowy z 4 najemcami, ale także podpisał 4 nowe umowy najmu, z czego 3 dotyczyły budowanego właśnie nowoczesnego parku handlowego. W tym ostatnim już niebawem zadebiutują takie marki jak m.in. KiK, Maxi Zoo czy Sinsay.

– Rozbudowa Nowej Górnej to ważny projekt, dzięki któremu, podobnie jak w Toruniu, przekształcimy centrum handlowe w komfortowy i prorodzinny hub convenience, wzmacniając tym samym rynkową pozycję zmodernizowanego w 2022 roku obiektu. To projekt, w którym pokładamy duże nadzieje, tym bardziej, że już w momencie ogłaszania inwestycja była w 100% skomercjalizowana – dodaje.

Na tym jednak Greenman Poland nie poprzestaje. Na 2024 rok firma ma ambitne plany. – Przede wszystkim będziemy koncentrować się na dalszym wzbogacaniu oferty, zwłaszcza w segmentach mody, dla dzieci czy szeroko pojętego lifestyle. Tym samym będziemy dalej rozwijać autorski format convenience, który dziś wyróżnia nas na rynku i stanowi o przewadze porfolio. Ponadto, na I kwartał 2024 roku zaplanowane mamy otwarcie parku handlowego w Nowej Górnej w Łodzi – zapowiada Karolina Nitowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.