Komunikaty PR

Centra z portfolio Greenman Poland stawiają na community relations

2024-10-23  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Zbiórki dla kobiet w kryzysie bezdomności, warsztaty poświęcone zbilansowanej diecie dla dzieci czy bezpłatne badania dla seniorów – centra z portfolio Greenman Poland coraz mocniej stawiają na działania community relations, realizowane dla lokalnych społeczności, ale także przy ich aktywnym udziale.

Działania marketingowe realizowane przez centra handlowe są coraz bardziej ukierunkowane na lokalne społeczności, a nawet mikrospołeczności w najbliższym otoczeniu, np. seniorów. Nową normą stają się także aktywności umacniające relacje z sąsiedztwem, podejmowane razem z lokalnymi NGO-sami, instytucjami miejskimi oraz lokalnym biznesem.

Widać to na przykładzie działań realizowanych przez centra z portfolio Greenman Poland. Obiekty te od lat inwestują w organizację wydarzeń angażujących społeczność. W 2024 roku centra Nowe Czyżyny w Krakowie, Nowe Bielawy w Toruniu i Nowa Górna w Łodzi jeszcze mocniej położyły na to nacisk. Zaowocowało to kilkunastoma wydarzeniami o tematyce charytatywnej, ekologicznej, prozdrowotnej i edukacyjnej, a także nowymi lokalnymi współpracami.

– Community relations to dziś fundament naszych działań marketingowych i CSR. Aktywność, jaką podejmujemy w tym obszarze, umożliwia nam tworzenie autentycznych relacji, integrację społeczności wokół ważnych inicjatyw i wydarzeń, a także budowanie wizerunku marki realnie zaangażowanej w życie swojego sąsiedztwa – mówi Anna Brzozowska, marketing manager w centrach Nowe Czyżyny i Nowa Górna.

– Co więcej, ukierunkowanie się na społeczność ma kolosalny wpływ na naszą reputację i lojalność wobec marki. Klienci bowiem chętnie wybierają nasze obiekty nie tylko ze względu na ofertę convenience, ale także na to, jak od lat działamy lokalnie, organizując np. akcje charytatywne i zbiórkowe, a także projekty na rzecz wiedzy o ochronie przyrody, promocji aktywności fizycznej dzieci czy zdrowego stylu życia – dodaje.

Znalazło to odzwierciedlenie w kalendarzu wydarzeń na 2024 rok. Od początku roku Nowe Czyżyny zorganizowały m.in. Dzień Kobiet z Amazonkami, podczas którego poruszono temat samobadania piersi, Dzień Seniora z pulą bezpłatnych badań dla osób 65+, wielką zbiórkę elektrośmieci czy karmy dla zwierząt schroniskowych oraz zbiórkę rzeczową dla kobiet w kryzysie bezdomności.

Centrum przygotowało także Olimpijski Dzień Dziecka, który promował wśród najmłodszych różne formy aktywności fizycznej dla zdrowia, a także projekt „Złap jesień do słoika”, podczas którego dzieci uczyły się od dietetyków o zbilansowanej diecie. Ponadto centrum, wspólnie z LUX MED, wielokrotnie zaprosiło mieszkanki Krakowa do mammobusu oraz cyklicznie gościło krwiobus RCKiK w Krakowie.

Podobny kierunek obrały Nowe Bielawy, gdzie community relations stało się istotnym elementem strategii komunikacji. Centrum m.in. zorganizowało Dzień Kobiet z poradami dotyczącymi zdrowia, zbiórkę dla samotnych matek i kobiet-ofiar przemocy, a także warsztaty ekologiczne przybliżające dzieciom ideę rewildingu i rolę łąk kwietnych w mieście. Oprócz tego obiekt zorganizował eko-zajęcia poświęcone życiu w oceanach oraz zbiórkę wyprawek dla dzieci z oddziału onkologii lokalnego szpitala.

Z kolei Nowa Górna w 2024 roku postawiła m.in. na integrujący sąsiedztwo piknik z okazji Dnia Dziecka, zbiórkę dla samotnych matek, zbiórkę wyprawek dla dzieci – podopiecznych Fundacji Happy Kids oraz bezpłatne porady stomatologiczne z okazji powrotu do szkoły. Każde z centrów w minionym roku wprowadziło także „Różowe Skrzyneczki”, czyli rozwiązanie walczące z wykluczeniem menstruacyjnym, a także zrealizowało już 9 odsłon swojej akcji edukacyjnej „Eco Smart”. Centra Greenman Poland zaangażowały się również w zbiórki dla powodzian.

– Każdy z tych projektów był realizowany dla społeczności i przy jej współudziale, co było dla nas kluczowe. Nie są to bowiem typowe akcje, ale wydarzenia partnerskie, dzięki którym na naszym pasażu zagościły różne instytucje, fundacje i stowarzyszenia działające na rzecz mieszkańców czy bliskich nam idei, takich jak ekologia czy pomoc potrzebującym. To sprawiło, że w 2024 roku jeszcze bardziej zredukowaliśmy dystans między centrami a lokalnymi społecznościami – mówi Anna Brzozowska.

Jak podkreśla, korzyści z tego są obustronne. – Dzięki wspólnym projektom z NGO-sami czy miejskimi instytucjami wiele osób dowiedziało się o ich działalności, a także miało okazję aktywnie włączyć się w pomoc i wsparcie. Staliśmy się więc w 2024 roku jedną z lokalnych platform w Krakowie, Toruniu i Łodzi, dzięki którym nasi partnerzy dotarli do szerokiego grona do odbiorców. Widać to było chociażby w efektach zbiórek, ale także w coraz dłuższej liście partnerów – dodaje.

Ten kierunek centra z portfolio Greenman Poland mają w planach kontynuować, stawiając przy tym na projekty, którymi lokalna społeczność jest żywo zainteresowana. – Community relations jeszcze mocniej wybrzmi w 2025 roku. Działania te otworzą się także na nowe tematy społeczne, bliskie naszemu otoczeniu, a także współprace i partnerstwa, zwłaszcza przy projektach charytatywnych czy proekologicznych. To kierunek, który chcemy rozwijać, tworząc przy tym nową jakość relacji z lokalną społecznością w segmencie convenience – mówi Anna Brzozowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.