Centrum Marszałkowska z nowym najemcą
Centrum Marszałkowska już w 2025 roku poszerzy swoją ofertę o Zdrofit, klub największej sieci fitness w Polsce. Zajmie on powierzchnię ponad 1 865 mkw. w tym doskonale skomunikowanym budynku biurowo-handlowo-usługowym. Nowy najemca docenił między innymi lokalizację w ścisłym centrum Warszawy i bezpośrednie połączenie obiektu ze stacją metra Świętokrzyska, obsługującą linie M1 i M2.
Centrum Marszałkowska to nowoczesny budynek wielofunkcyjny, oferujący 13 100 mkw. powierzchni biurowej najwyższej klasy A i 3 400 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. W 2025 roku na 1 865 mkw. powstanie klub fitness sieci Zdrofit, należącej do spółki Benefit Systems.
– Obecność w Centrum Marszałkowska niezwykle cenionego przez użytkowników klubu Zdrofit to korzyść nie tylko dla pracowników firm mieszczących się w budynku i okolicznych mieszkańców. Z uwagi na centralną lokalizację nieruchomości, będącą zarazem jednym z najważniejszych punktów przesiadkowych w stolicy, wiele osób niejako „po drodze” będzie mogło skorzystać z bogatej oferty największej w Polsce sieci fitness – mówi Aneta Witkowska, Property Management Director w zarządzającej Centrum Marszałkowska spółce WeCARE z Grupy Liebrecht & wooD.
Poza unikalnym położeniem, Centrum Marszałkowska wyróżnia się ponadczasową architekturą z efektownymi przeszkleniami i szeregiem kluczowych rozwiązań prośrodowiskowch, potwierdzonych certyfikatem BREEAM na poziomie Excellent.
***
WeCARE od ponad 20 lat specjalizuje się w ekonomicznym i ekologicznym zarządzaniu nieruchomościami, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość użytkowania wynajmowanych powierzchni komercyjnych. W trosce o maksymalny poziom usług, każdy najemca otrzymuje wsparcie indywidualnego opiekuna i dostęp do czynnego przez całą dobę numeru alarmowego. Na portfolio należącej do Grupy Liebrecht & wooD firmy WeCARE składają się takie obiekty jak Centrum Marszałkowska, Centrum Praskie Koneser czy Monopol.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.