Centrum Marszałkowska z nowym najemcą
Centrum Marszałkowska już w 2025 roku poszerzy swoją ofertę o Zdrofit, klub największej sieci fitness w Polsce. Zajmie on powierzchnię ponad 1 865 mkw. w tym doskonale skomunikowanym budynku biurowo-handlowo-usługowym. Nowy najemca docenił między innymi lokalizację w ścisłym centrum Warszawy i bezpośrednie połączenie obiektu ze stacją metra Świętokrzyska, obsługującą linie M1 i M2.
Centrum Marszałkowska to nowoczesny budynek wielofunkcyjny, oferujący 13 100 mkw. powierzchni biurowej najwyższej klasy A i 3 400 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. W 2025 roku na 1 865 mkw. powstanie klub fitness sieci Zdrofit, należącej do spółki Benefit Systems.
– Obecność w Centrum Marszałkowska niezwykle cenionego przez użytkowników klubu Zdrofit to korzyść nie tylko dla pracowników firm mieszczących się w budynku i okolicznych mieszkańców. Z uwagi na centralną lokalizację nieruchomości, będącą zarazem jednym z najważniejszych punktów przesiadkowych w stolicy, wiele osób niejako „po drodze” będzie mogło skorzystać z bogatej oferty największej w Polsce sieci fitness – mówi Aneta Witkowska, Property Management Director w zarządzającej Centrum Marszałkowska spółce WeCARE z Grupy Liebrecht & wooD.
Poza unikalnym położeniem, Centrum Marszałkowska wyróżnia się ponadczasową architekturą z efektownymi przeszkleniami i szeregiem kluczowych rozwiązań prośrodowiskowch, potwierdzonych certyfikatem BREEAM na poziomie Excellent.
***
WeCARE od ponad 20 lat specjalizuje się w ekonomicznym i ekologicznym zarządzaniu nieruchomościami, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość użytkowania wynajmowanych powierzchni komercyjnych. W trosce o maksymalny poziom usług, każdy najemca otrzymuje wsparcie indywidualnego opiekuna i dostęp do czynnego przez całą dobę numeru alarmowego. Na portfolio należącej do Grupy Liebrecht & wooD firmy WeCARE składają się takie obiekty jak Centrum Marszałkowska, Centrum Praskie Koneser czy Monopol.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.