Cordon Electronics Polska wchodzi do MLP Pruszków II
Firma z branży elektronicznej i logistycznej zakontraktowała około 5,1 tys. m kw. powierzchni w kompleksie magazynowym MLP Pruszków II. Cordon Electronics Polska będzie w pełni korzystać z nowego obiektu od grudnia br. W zawarciu transakcji doradzała agencja 88 Group.
MLP Group zawarło nową długoterminową umowę najmu w centrum logistycznym MLP Pruszków II. Firma działająca w branży elektronicznej i logistycznej zamówiła łącznie 5,1 tys. m kw. powierzchni, z przeznaczeniem 5 tys. m kw. na cele magazynowe oraz 130 m kw. na nowoczesne biuro. Zgodnie z zawartym porozumieniem najemca uzyska pełny dostęp do nowego obiektu w grudniu br. W sfinalizowaniu transakcji pośredniczyła agencja 88Group.
Cordon Electronics Polska wchodzi w skład globalnego podmiotu Cordon Group. Oferuje usługi w zakresie m.in.: utrzymania i serwisu sprzętu elektronicznego, logistyki zwrotnej i łańcucha dostaw, logistyki e-commerce.
- Centrum logistyczne MLP Pruszków II jest naszym największym kompleksem magazynowym, który posiada jeszcze spory potencjał do dalszej rozbudowy. Najemców przyciąga doskonała lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie aglomeracji warszawskiej oraz możliwość szybkiej komunikacji, dzięki nowoczesnej infrastrukturze drogowej. Dodatkowymi atutami jest wysoki standard oferowanych powierzchni, rozbudowana funkcjonalność, a także zastosowanie nowoczesnych rozwiązań chroniących środowisko. Zgodnie z naszą strategią obiekty spełniają najwyższe standardy i są poddawane procesowi certyfikacji BREEAM – powiedział Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.
- Z dużą satysfakcją mogę ogłosić naszą ekspansję na warszawski rynek, poprzez otwarcie nowego oddziału firmy na terenie MLP Pruszków II. To strategiczne posunięcie pozwoli Cordon Electronics Polska jeszcze lepiej oferować klientom rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Mocno angażujemy się w poprawę efektywności operacyjnej oraz dostarczanie usług na najwyższym poziomie. Z niecierpliwością czekamy na możliwość stworzenia nowych miejsc pracy oraz umocnienia naszej obecności w regionie, w miarę dalszego rozwoju - stwierdził Michael Leseux, Eastern Europe Director Poland, Cordon Group
- MLP Pruszków II dzięki swojej doskonałej lokalizacji oraz nowoczesnej infrastrukturze stanowi idealne rozwiązanie dla firm poszukujących efektywnej przestrzeni łączącej funkcje produkcyjne, magazynowe i logistyczne. Park oferuje szerokie możliwości adaptacyjne, zapewniając najemcom elastyczne i funkcjonalne warunki do rozwoju biznesu. W imieniu 88 Group życzę Cordon Electronics oraz MLP Group długoterminowej satysfakcji z kontraktu – podkreśliła Martyna Krężel, Managing Partner w 88 Group.
Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to ponad 424 tys. mkw. Budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne.
MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.