Czwarta inwestycja Alides Polska w Warszawie

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Czwarta inwestycja Alides Polska w Warszawie
Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jZ1S1EROJjXu_ieejw?e=gL7lmM
Warszawa, Polska – 2024.11.14 – Alides Polska, spółka zależna renomowanej belgijskiej międzynarodowej firmy deweloperskiej i inwestycyjnej, specjalizującej się w nieruchomościach biurowych i mieszkaniowych, ogłosiła dziś nabycie działki o powierzchni 3 338 metrów kwadratowych położonej przy ul. Studziennej 7A w dzielnicy Wola w Warszawie. Nieruchomość została zakupiona od Metalchem-Warszawa S.A.
Lokalizacja w dynamicznej dzielnicy
Ta najświeższa akwizycja jest czwartą inwestycją Alides Polska w Warszawie, co dodatkowo umacnia zaangażowanie firmy w rozwój doskonale zlokalizowanych i wysokiej jakości projektów w stolicy Polski. Nowo nabyta działka sąsiaduje z należącą już do firmy nieruchomością przy ul. Jana Kazimierza 68a, zapewniając synergię i oferując wyjątkowe możliwości rozwoju w przyszłości.
Wola, dynamiczna i szybko rozwijająca się dzielnica, jest znana ze swojej tętniącej życiem atmosfery i różnorodnych udogodnień. Lokalizacja nabytej nieruchomości zapewni przyszłym użytkownikom doskonałą komunikację z centrum miasta oraz innymi dzielnicami Warszawy, a także łatwy dostęp do szerokiej gamy wielkomiejskich usług zarówno komercyjnych, jak i kulturalnych.
Cieszymy się, że możemy dodać tę atrakcyjną działkę do naszego portfolio - podkreśla Luiza Grunwald, Project Director w Alides Polska. Nabyty teren stanowi dopełnienie naszego poprzedniego zakupu przy ul. Jana Kazimierza, co umożliwi w przyszłości wykreowanie większego kompleksu nowej zabudowy o spójnym i jednorodnym charakterze.
Strategiczna inwestycja na przyszłość
Ta akwizycja idealnie wpisuje się w naszą długoterminową strategię wzrostu i jest wynikiem ciężkiej pracy nad rozszerzeniem naszej obecności na polskim rynku z Alides Polska - powiedział Rikkert Leeman, CEO Alides. Zabezpieczając tę strategiczną działkę, jesteśmy dobrze przygotowani do realizacji wyjątkowych projektów deweloperskich, które zaspokoją zmieniające się potrzeby naszych klientów.
Alides Polska była wspierana przez kancelarię prawną Sadkowski i Wspólnicy Sp. k. w zakresie aspektów prawnych transakcji.
O Alides
Alides jest renomowanym międzynarodowym inwestorem i deweloperem nieruchomości specjalizującym się w nieruchomościach biurowych i mieszkalnych, z silną obecnością w doskonałych lokalizacjach miejskich w Belgii, Polsce i Luksemburgu. Misja firmy jako Your Partner in Real Estate wywodzi się z rodzinnych korzeni gandawskiej Grupy Maes (założonej w 1892 roku) i przekłada się na strategię "Upcyclingu Nieruchomości" z naciskiem na jakość, zrównoważony rozwój i innowacje.
O Alides Polska
Alides Polska jest spółką zależną belgijskiego dewelopera i inwestora Alides, działającą na polskim rynku od 2017 roku. Firma dokonała już kilku znaczących akwizycji, wzmacniając swoją pozycję na polskim rynku nieruchomości. W 2017 roku Alides Polska nabyła 16 hektarów dawnej Stoczni Cesarskiej w Gdańsku. Następnie w 2021 roku firma zakupiła biurowiec Waterside w Gdańsku. W 2022 roku firma wkroczyła na rynek warszawski, nabywając działkę przy ul. Karolkowej 53 pod nowy projekt mieszkaniowy. Kontynuując trajektorię wzrostu, Alides Polska nabyła biurowiec Metron przy metrze Wierzbno i dwie dodatkowe działki na warszawskich Odolanach w 2024 roku.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.