Dekpol postawi kolejne hale dla 7R
Dekpol w ramach usług generalnego wykonawstwa wybuduje kolejne dwa obiekty magazynowo-produkcyjne dla 7R. Inwestycja realizowana w Swarożynie dostarczy łącznie 38.000 m2 powierzchni użytkowej. Oddanie gotowych budynków planowane jest w bieżącym roku.
Dekpol kontynuuje wieloletnią współpracę z firmą 7R SA. W ramach nowo pozyskanych kontraktów wybuduje w Swarożynie w województwie pomorskim dwa obiekty magazynowo–produkcyjne wraz z aneksami socjalno– biurowymi. Dostarczą one łącznie 38.000 m2 nowoczesnej powierzchni użytkowej. Zakończenie i przekazanie gotowych budynków planowane jest w bieżącym roku.
Pierwszy obiekt posiadać będzie 8.000 m2, a drugi 30.000 m2 powierzchni użytkowej. W ramach tego większego projektu powstanie nowoczesny magazyn chłodniczo-mroźniczy. Zgodnie z ustalonymi parametrami technicznymi zachowana zostanie wysokość w świetle 10,70 metra przy całkowitej wysokości hali wynoszącej 12,45 metra.
„W związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronawirusa wprowadziliśmy na wszystkich naszych budowach rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo pracowników oraz podwykonawców. Zdrowie i życie ludzkie jest najważniejsze. Kontynuujemy prace budowlane dotyczące realizacji poszczególnych kontraktów i na chwilę obecną jesteśmy przekonani o możliwości dotrzymania ustalonych terminów” - powiedział Adam Olżyński, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju Dekpol S.A.
Dekpol w ramach świadczonych usług generalnego wykonawstwa specjalizuje się w budowie obiektów logistycznych, przemysłowych, centrów handlowych oraz pozostałych obiektów kubaturowych. „Liczymy na kolejne zlecenia na usługi generalnego wykonawstwa od deweloperów magazynowych. Ta branża. pomimo obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego. pozostaje bardzo perspektywiczna. Dynamicznie rośnie popyt na zakupy online, co przekładać się będzie na wzrost zapotrzebowania na powierzchnie logistyczne” – dodał Adam Olżyński.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.