Komunikaty PR

DW Domel z nowym centrum dystrybucyjnym w Łodzi

2021-08-31  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Rykowska
AXI IMMO Group

Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com

DW Domel, dystrybutor drzwi, okien i bram garażowych zdecydował się na rozwój działalności operacyjnej w Polsce. Nowe centrum dystrybucyjne z hurtownią o powierzchni 1 400 mkw. zostanie zlokalizowane w Polsce Centralnej, w prywatnej inwestycji na północy Łodzi. Kompleksową obsługą najemcy, a także analizą potencjalnych lokalizacji zajęli się eksperci firmy doradczej AXI IMMO.

DW DOMEL należy do największych specjalistycznych firm zajmujących się sprzedażą drzwi, okien, bram garażowych oraz akcesoriów do produktów ze stolarki otworowej dla firm, jak i dla klientów indywidualnych. W portfolio jej dostawców znajdują się znani krajowi i zagraniczni producenci m.in. PORTA, DRE, WIKĘD, DELTA, CENTURION, INVADO, POL-SKONE, HORMANN i inni. Firma DW DOMEL powstała w 2004 roku w Łomży, a obecnie prowadzi dodatkową sprzedaż z Zambrowa.

- Zdecydowaliśmy się na rozwój działalności operacyjnej i wejście do woj. łódzkiego, które dołączy do naszych dwóch pozostałych punktów sprzedażowych w województwie podlaskim. Obecność w centralnej Polsce sprawia, że stajemy się bardziej konkurencyjni i zdecydowanie skracamy łańcuchy dostaw do klientów zlokalizowanych w zachodniej części kraju. Nowe centrum dystrybucyjne to także doskonała baza logistyczna do dalszej ekspansji na kolejnych rynkach regionalnych w Polsce – mówi Paweł Zabielski, Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, DW DOMEL.

DW DOMEL docelowo zajmie 1 400 mkw. powierzchni magazynowej, która będzie służyć jako hurtownia, a także centrum logistyczne do obsługi południowych i zachodnich regionów Polski. Na dodatkowych 200 mkw. powstanie nowoczesne biuro z częścią socjalną.

- Po ugruntowaniu swojej pozycji w północno-wschodniej części Polski, klient zadecydował się wejść na kolejny rynek. Lokalizacja powierzchni magazynowej i biurowej zaoferowana przez prywatnego inwestora wpisała  się
w strategię rozwoju firmy i potrzebę zajęcia kameralnego wolnostojącego magazynu. Przez wzgląd na specyfikę i charakter prowadzonej działalności istniała potrzeba dużego placu składowego, parkingu, które dawały klientowi poczucie niezależności –
uzupełnia Damian Kińczyk, Associate Director, Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.

Prywatna inwestycja w północno-zachodniej części Łodzi oferuje 2800 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. Najemcy centrum magazynowego mogą skorzystać z wygodnego dużego parkingu i placów manewrowych oraz z placu do składowania materiału.  

- Łódzki rynek magazynowy to jeden z najbardziej dojrzałych regionów logistycznych i produkcyjnych w Polsce. Klienci wybierają ten region przez wzgląd na położenie oraz tradycje przemysłowe, a także duży dostęp do wykwalifikowanej kadry pracowników – komentuje Jakub Wojtera, Konsultant, Dział Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AXI IMMO Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.