Dziesiątka od EBF Development gotowa
Reduta Nowe Podolany to jeden z większych projektów deweloperskich w Poznaniu. To również osiedle o przemyślanej koncepcji, nowoczesnej architekturze, sporych przestrzeniach między budynkami i wyróżniających się elementach małej architektury. Zamieszkanych jest już 9 budynków wielorodzinnych. Z kolei niedawno ukończono realizację budynku nr 10. – Budowa zakończyła się zgodnie z harmonogramem. Obecnie trwają ostatnie prace kosmetyczne wokół budynku. Pod koniec września otrzymaliśmy pozwolenie na użytkowanie, a następnie rozpoczęliśmy procedurę odbioru mieszkań. Planowane są kolejne etapy tego projektu, o czym będziemy informować w odpowiednim momencie – mówi Agata Nowaczyk z biura sprzedaży EBF Development. Budynek wielorodzinny nr 10 to 95 mieszkań o powierzchni od 29 do 74 mkw. Struktura mieszkań obejmuje zarówno kawalerki, jak i lokale 2-, 3- i 4- pokojowe. Podobnie jak we wcześniejszych etapach dużym udogodnieniem jest hala garażowa uzupełniona o miejsca postojowe naziemne. Nie brakuje komórek lokatorskich oraz cichobieżnych wind. Warto dodać, że EBF Development od początku realizacji projektu duży nacisk przykłada do jakości wykonania, a części wspólne jak np. klatki schodowe wyróżniają się estetyką i użyciem wyszukanych materiałów. Deweloper dba również o elementy małej architektury. Są zielone przestrzenie, drogi wewnętrzne, chodniki, oświetlenie oraz przestronne i bezpieczne place zabaw.
Inwestycja Reduta Nowe Podolany powstaje przy ulicy Jasielskiej, oczywiście na terenie poznańskich Podolan. Otoczona jest licznymi terenami rekreacyjnymi, co czyni osiedle doskonałym miejscem zarówno dla osób aktywnych, jak i potrzebujących ciszy i relaksu w spokojnej okolicy. Lokalizacja umożliwia również sprawny dojazd do centrum miasta, zarówno samochodem, jak i autobusami komunikacji miejskiej. Rodziców zadowoli dobre zaplecze oświatowe oraz handlowo – usługowe. W pobliżu funkcjonuje popularna Galeria Podolany.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.