Eklektyzm, kolor i local touch: Holiday In Express w Warszawie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Mimo pandemii i związanych z nią problemów, na mapie Warszawy pojawiło się kilka nowych hoteli. Wśród nich Holiday In Express mieszczący się w The Warsaw Hub przy Rondzie Daszyńskiego. Jego wnętrza wyróżniają nawiązania do topografii miasta, eklektyczne połączenia oraz nieformalny klimat. Projekt powierzono pracowni Tremend.
The Warsaw Hub to nowoczesna przestrzeń, łącząca w sobie hotele, biura, coworking i restauracje. Wśród wielu brandów, znajduje się tu również hotel Holiday In Express – nieformalna, lifestylowa przestrzeń, która niedawno powitała pierwszych gości. Projekt architektoniczny i wielobranżowy hotelu oraz projekt wnętrz powierzono warszawskiej pracowni Tremend.
Okiem eksperta
Projekt hotelu nieco różnił się od standardowego. Architekci z Tremend postanowili nadać mu niepowtarzalny charakter.
-Projektując HIEX, bazowaliśmy na standardach brandu, ale chcieliśmy osiągnąć także efekt WOW! Dostaliśmy zgodę inwestora na wprowadzenie kilku własnych pomysłów, dzięki czemu we wnętrzach pojawiły się lokalne nawiązania. Oczywiście, ważna była też funkcja – w bufecie zastosowaliśmy możliwość szybkiego przekształcenia w strefę coworkingu. W pokojach również znalazły się komfortowe miejsca do pracy, które mogą być przydatne podczas kolejnych fal pandemii. Całość jest kolorowa, energetyczna i wyrazista – opowiada o projekcie architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.
Miasto w roli głównej
Local touch to wizytówka pracowni Tremend, która stara się wprowadzać nawiązania do topografii, tradycji czy historii miejsca, w którym znajduje się dany obiekt. Podobnie było w przypadku Holiday Inn Express. Motywem przewodnim stała się Warszawa. Na personalizowanych tapetach i wykładzinie pojawia się mapa miasta. W niektórych miejscach powstały także murale z widokami ze stolicy. W ten sposób hotel zyskał unikatowy charakter.
Projekt inny niż wszystkie
Architekci z Tremend postanowili nieco odejść od standardów brandu. Oczywiście, zachowali najważniejsze cechy marki, ale nadali hotelowi odrębny styl. Postawili na eklektyczne zestawienia – pobrzmiewają tu echa stylu loftowego, ale wnętrza są pozbawione surowości. Połączenie cegły, drewna i dużej ilości koloru sprawia, że jest tu przytulnie jak w domu. Całość dopełniają grafiki oraz designerskie oświetlenie.
Fot. Piotr Gęsicki
Więcej na: http://tremend.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.