Komunikaty PR

Eklektyzm, kolor i local touch: Holiday In Express w Warszawie

2021-06-07  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Mimo pandemii i związanych z nią problemów, na mapie Warszawy pojawiło się kilka nowych hoteli. Wśród nich Holiday In Express mieszczący się w The Warsaw Hub przy Rondzie Daszyńskiego. Jego wnętrza wyróżniają nawiązania do topografii miasta, eklektyczne połączenia oraz nieformalny klimat. Projekt powierzono pracowni Tremend.

The Warsaw Hub to nowoczesna przestrzeń, łącząca w sobie hotele, biura, coworking i restauracje. Wśród wielu brandów, znajduje się tu również hotel Holiday In Express – nieformalna, lifestylowa przestrzeń, która niedawno powitała pierwszych gości. Projekt architektoniczny i wielobranżowy hotelu oraz projekt wnętrz powierzono warszawskiej pracowni Tremend.

Okiem eksperta

Projekt hotelu nieco różnił się od standardowego. Architekci z Tremend postanowili nadać mu niepowtarzalny charakter.

-Projektując HIEX, bazowaliśmy na standardach brandu, ale chcieliśmy osiągnąć także efekt WOW! Dostaliśmy zgodę inwestora na wprowadzenie kilku własnych pomysłów, dzięki czemu we wnętrzach pojawiły się lokalne nawiązania. Oczywiście, ważna była też funkcja – w bufecie zastosowaliśmy możliwość szybkiego przekształcenia w strefę coworkingu. W pokojach również znalazły się komfortowe miejsca do pracy, które mogą być przydatne podczas kolejnych fal pandemii. Całość jest kolorowa, energetyczna i wyrazista – opowiada o projekcie architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.

Miasto w roli głównej

Local touch to wizytówka pracowni Tremend, która stara się wprowadzać nawiązania do topografii, tradycji czy historii miejsca, w którym znajduje się dany obiekt. Podobnie było w przypadku Holiday Inn Express. Motywem przewodnim stała się Warszawa. Na personalizowanych tapetach i wykładzinie pojawia się mapa miasta. W niektórych miejscach powstały także murale z widokami ze stolicy. W ten sposób hotel zyskał unikatowy charakter.

Projekt inny niż wszystkie

Architekci z Tremend postanowili nieco odejść od standardów brandu. Oczywiście, zachowali najważniejsze cechy marki, ale nadali hotelowi odrębny styl. Postawili na eklektyczne zestawienia – pobrzmiewają tu echa stylu loftowego, ale wnętrza są pozbawione surowości. Połączenie cegły, drewna i dużej ilości koloru sprawia, że jest tu przytulnie jak w domu. Całość dopełniają grafiki oraz designerskie oświetlenie.

Fot. Piotr Gęsicki

Więcej na:  http://tremend.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.