EXPO Real 2024: Polska jako kluczowy rynek nieruchomości w Europie
Polska staje się coraz ważniejszym punktem na europejskiej mapie rynku nieruchomości. Targi EXPO REAL 2024, skupiające wiodące firmy z branży, podkreśliły znaczenie tego dynamicznie rozwijającego się sektora. Allianz Partners wyróżnił się jako kluczowy partner dla inwestorów oferujący nowoczesne rozwiązania assistance, które pomagają w realizacji długoterminowych strategii rynkowych.
Sektor mieszkaniowy w Polsce dynamicznie się rozwija oferując różnorodne możliwości inwestycyjne, szczególnie w obszarze co-livingu, PRS (ang. Private Rented Sector), mieszkań dla studentów oraz seniorów. Pomimo licznych wyzwań, inwestorzy dostrzegają w naszym kraju potencjał do innowacji oraz zróżnicowane możliwości, które mogą wspierać dalszy rozwój i stabilizację rynku nieruchomości. Poszukują przy tym rozwiązań, które pozwalałyby skrócić czas przygotowania projektów do wynajmu sprzedaży lub franczyzy.
Nowe podejścia w inwestycjach
Zakończone niedawno Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji EXPO REAL 2024 w Monachium potwierdziły, że szybkie wprowadzenie mieszkań na rynek, często już na etapie budowy, stało się kluczowym elementem wielu strategii inwestycyjnych. Dzięki temu inwestorzy mogą szybciej generować przychody, minimalizować ryzyko wahań cen materiałów budowlanych oraz lepiej reagować na zmieniające się warunki rynkowe. Wysoka zmienność regulacji stawia inwestorów w trudnej sytuacji, osłabiając stabilność i przewidywalność inwestycji, co jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji o alokacji kapitału. Takie podejście pozwala również na szybsze wykorzystanie zasobów finansowych, co zwiększa płynność i optymalizuje zwrot z inwestycji.
Wsparcie na każdym etapie
Uczestnicy rynku zgodnie zauważają, że targi EXPO REAL 2024 stały się właściwym miejscem do wymiany pomysłów i poszukiwania nowych partnerstw. Na wydarzeniu obecni byli również przedstawiciele Allianz Partners. Do rozmów inwestorzy przyciągnięci zostali ofertą firmy, czyli wsparciem w zarządzaniu inwestycjami poprzez minimalizowanie niepotrzebnych kosztów i przyspieszanie procesów decyzyjnych, co wpisuje się w aktualne potrzeby branży.
– Zrozumienie potrzeb rynku oraz szybkie reagowanie na zmieniające się warunki są kluczowe dla sukcesu w branży nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście oraz doświadczenie pozwalają inwestorom w Polsce na maksymalizację ich zysków i szybkie osiąganie celów inwestycyjnych. Kompleksowe rozwiązania Allianz Partners obejmują przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, wynajmu czy franczyzy, co pozwala inwestorom na maksymalne wykorzystanie potencjału ich projektów. Dodatkowo, w przypadku uszkodzeń w obrębie nieruchomości, firma oferuje szybką i fachową pomoc w odbudowie oraz przywróceniu obiektów do stanu sprzed szkody. Efektywność w trudnych sytuacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia ciągłości wynajmu oraz płynności finansowej inwestycji – mówi Maciej Maryniak, Market Development Manager w Allianz Partners.
Targi EXPO REAL 2024 w Monachium potwierdziły, że Polska jest jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków nieruchomości w Europie. Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój tego rynku są kluczowe dla przyszłych sukcesów w branży.
Więcej informacji na temat Allianz Partners można znaleźć na stronie: www.allianz-partners.com
Grupa Allianz Partners: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.
Zastrzeżenie dotyczące stwierdzeń o charakterze przyszłym:
Niektóre ze stwierdzeń zawartych tutaj mogą dotyczyć oczekiwań związanych z przyszłością i innych stwierdzeń wybiegających w przyszłość, a opartych na obecnej wiedzy i założeniach zarządu, a także mogą zawierać znane i nieznane ryzyka i niewiadome, które mogą spowodować, że faktyczne wyniki, kształt realizacji lub zdarzenia będą się znacząco różnić od wyrażonych w tych stwierdzeniach lub domniemanych na ich podstawie. Oprócz stwierdzeń, których kontekst wskazuje na ich przyszły charakter, słowa „może, będzie, powinien, oczekuje, planuje, zamierza, przewiduje, wierzy, szacuje, przepowiada, potencjalny i kontynuacja” oraz podobne słowa i wyrażenia oznaczają przyszły charakter stwierdzenia. Faktyczne wyniki, kształt realizacji lub zdarzenia mogą się znacząco różnić od wyrażonych w takich stwierdzeniach w szczególności z powodu (i) ogólnej sytuacji ekonomicznej, w szczególności dotyczącej warunków ekonomicznych w zakresie głównej działalności i głównych rynków Allianz Group, (ii) zachowania rynków finansowych, w tym rynków wschodzących, (iii) częstotliwości i dotkliwości szkód objętych ubezpieczeniem, (iv) poziomu i tendencji w zakresie umieralności i patologiczności, (v) poziomu utrzymywania się, (vi) stopnia zaległości kredytowych, (vii) stóp procentowych, (viii) kursu wymiany walut, w tym kurs wymiany EUR – USD, (ix) zmian poziomu konkurencji, (x) zmian w prawie i regulacjach, w tym konwergencji monetarnej oraz Europejskiej Unii Walutowej, (xi) zmian w politykach banków centralnych i/lub rządów państw obcych, (xii) wpływu przejęć, w tym dotyczących kwestii związanych z integracją, (xiii) środków restrukturyzacyjnych oraz (xiv) ogólnych czynników związanych z konkurencyjnością, w każdym przypadku na skalę lokalną, regionalną, ogólnokrajową i globalną. Wystąpienie wielu z tych czynników może być bardziej prawdopodobne lub ich efekt bardziej wyraźny w wyniku działań o charakterze terrorystycznym i ich konsekwencji. Brak konieczności aktualizacji. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizowania zawartych tu informacji.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Jak sprzedają się nowe mieszkania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.