Komunikaty PR

Fabryka Form w parku MLP Pruszków II

2021-06-09  |  10:23

Spółka z branży wyposażenia i dekoracji wnętrz wynajęła blisko 2500 mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowo-biurowej w parku MLP Pruszków II. W negocjacjach najemcę reprezentował zespół specjalistów z firmy doradczej Cresa Polska.

Firma ProgressiveBG podpisała umowę z MLP Group S.A. na wynajem ok. 2500 mkw. nowoczesnej powierzchni, z tego na cele magazynowe przeznaczone będzie ok. 2300 mkw., a resztę stanowić będzie część biurowo-socjalna. Hala zostanie w pełni dostosowana do indywidualnych wymagań i potrzeb najemcy. Ponadto zgodnie ze standardem spółki obiekt zostanie w całości objęty certyfikacją BREEAM.

Przekazanie gotowego obiektu zaplanowane jest na sierpień 2021 r.

Sklep internetowy Fabryka Form (obsługiwany przez firmę ProgressiveBG) istnieje na rynku polskim od 2005 roku. Oferuje piękne i funkcjonalne produkty światowej sławy projektantów, oryginalne dodatki do salonów, skandynawskie wzornictwo w najlepszym stylu, nowoczesne, minimalistyczne projekty ze stali nierdzewnej oraz niepowtarzalne lampy włoskich producentów. Najlepsza jakość produktów, najwyższa kultura obsługi, szybka dostawa i satysfakcja klienta to główne cele FF www.fabrykaform.pl

- W ostatnim czasie popyt na powierzchnie magazynowe utrzymuje się na wysokim poziomie, a nasz projekt MLP Pruszków II cieszy się ogromną popularnością wśród obecnych, jak i potencjalnych klientów. Dlatego nie obawialiśmy się budowy powierzchni spekulacyjnej w tym centrum. Dzięki takiemu podejściu byliśmy w stanie sprostać oczekiwaniom nowego najemcy, który otrzyma obiekt dostosowany do jego indywidualnych potrzeb w krótkim czasie. Jestem przekonany, że tak doskonale rozpoczęta współpraca jest gwarantem długoterminowej relacji naszych spółek na przyszłość powiedział Tomasz Pietrzak, Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.

- Poszukiwaliśmy dla Fabryki Form nowoczesnego magazynu do obsługi zamówień e-commerce. Firma ma stałych pracowników, dla których ważny był dojazd do miejsca pracy. Kluczową kwestią była bardzo szybka dostępność nowej powierzchni oraz możliwość ekspansji ze względu na dynamiczny rozwój firmy. Właściciel obiektu zapewnił dalszą elastyczną możliwość zwiększenia powierzchni. Cieszymy się, że mogliśmy sprostać wymaganiom naszego Klienta, negocjując korzystne warunki najmu – powiedział Miłosz Borkowski, Senior Associate w dziale powierzchni przemysłowych i magazynowych Cresa Polska.

Projekt MLP Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 359 tys. mkw. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest w stanie sprostać wymaganiom klientów z różnych branż. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.