Gemini Park Tarnów z nową odsłoną salonu OCHNIK
Tarnowskie Gemini Park umacnia współpracę ze swoim wieloletnim najemcą – już w grudniu niemal dwukrotnie większy salon polskiej marki OCHNIK ukaże się w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Na ponad 242 mkw. znajdą się dwie strefy: odzieżowa i galanteryjno-bagażowa, a lokal zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją marki wzmocni bogatą ofertę modową największego centrum handlowego w regionie.
OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek specjalizująca się w okryciach wierzchnich, odzieży i galanterii, która w Gemini Park Tarnów gości już od 2015 roku. W swojej ofercie posiada nie tylko szeroki wybór odzieży, galanterii skórzanej i nieskórzanej czy obuwia, ale również wiele propozycji dla miłośników podroży szukających najwyższej jakości walizek czy akcesoriów przydatnych podczas wyjazdów.
Po 8 latach owocnej współpracy z tarnowskim centrum OCHNIKA czeka przeprowadzka do nowego lokalu o powierzchni 242 mkw. Zmiana lokalizacji zapewni nie tylko dodatkową przestrzeń, ale również pozwoli na re-otwarcie sklepu w zupełnie innej odsłonie. Salon zostanie podzielony na strefy: odzieżową i galanteryjno-bagażową, do których zaprowadzą dwa osobne wejścia pod szyldami OCHNIK oraz OCHNIK accessories.
– Marka OCHNIK to nasz wieloletni partner, dlatego cieszę się, że w odpowiedzi na plany poszerzenia oferty salonu mogliśmy sprostać tym oczekiwaniom i zaproponować niemal dwukrotnie większy lokal w nowej lokalizacji. Strategia priorytetyzacji segmentu fashion sprzyja stale rosnącemu footfallowi w Gemini Park Tarnów, a równocześnie spotyka się z chęcią rozwoju naszych najemców, czego świetnym przykładem jest właśnie nadchodzące otwarcie najnowszego konceptu marki OCHNIK – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
– Salon OCHNIK w Gemini Park Tarnów, którego ponowne otwarcie planujemy już w grudniu, wpisuje się w najnowszą strategię rozwoju naszej marki. Nowa lokalizacja, odświeżona aranżacja wnętrza i prawie dwukrotnie większa powierzchnia sklepu przyczynią się do jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych naszych klientów, a oddzielenie stref produktowych uporządkuje przestrzeń. Od początku naszej wspólnej drogi biznesowej z Gemini Park konsekwentnie zwiększamy grono lojalnych klientów w Tarnowie i okolicach – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju salonów firmowych OCHNIK.
Gemini Park to największe w Tarnowie, które od 13 lat z powodzeniem realizuje strategię lidera rynku retail w regionie ze szczególnym naciskiem na najlepszą ofertę modową. Dbając o różnorodne i atrakcyjne portfolio popularnych marek, centrum posiada w swoim tenant-mixie zarówno zagraniczne, jak i topowe polskie brandy, które od wielu lat cieszą się zaufaniem konsumentów.
O Gemini Park Tarnów:
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, C&A, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.