Komunikaty PR

Gemini Park Tarnów z nową odsłoną salonu OCHNIK

2023-11-22  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Tarnowskie Gemini Park umacnia współpracę ze swoim wieloletnim najemcą – już w grudniu niemal dwukrotnie większy salon polskiej marki OCHNIK ukaże się w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Na ponad 242 mkw. znajdą się dwie strefy: odzieżowa i galanteryjno-bagażowa, a lokal zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją marki wzmocni bogatą ofertę modową największego centrum handlowego w regionie.

OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek specjalizująca się w okryciach wierzchnich, odzieży i galanterii, która w Gemini Park Tarnów gości już od 2015 roku. W swojej ofercie posiada nie tylko szeroki wybór odzieży, galanterii skórzanej i nieskórzanej czy obuwia, ale również wiele propozycji dla miłośników podroży szukających najwyższej jakości walizek czy akcesoriów przydatnych podczas wyjazdów.

Po 8 latach owocnej współpracy z tarnowskim centrum OCHNIKA czeka przeprowadzka do nowego lokalu o powierzchni 242 mkw. Zmiana lokalizacji zapewni nie tylko dodatkową przestrzeń, ale również pozwoli na re-otwarcie sklepu w zupełnie innej odsłonie. Salon zostanie podzielony na strefy: odzieżową i galanteryjno-bagażową, do których zaprowadzą dwa osobne wejścia pod szyldami OCHNIK oraz OCHNIK accessories.

– Marka OCHNIK to nasz wieloletni partner, dlatego cieszę się, że w odpowiedzi na plany poszerzenia oferty salonu mogliśmy sprostać tym oczekiwaniom i zaproponować niemal dwukrotnie większy lokal w nowej lokalizacji. Strategia priorytetyzacji segmentu fashion sprzyja stale rosnącemu footfallowi w Gemini Park Tarnów, a równocześnie spotyka się z chęcią rozwoju naszych najemców, czego świetnym przykładem jest właśnie nadchodzące otwarcie najnowszego konceptu marki OCHNIK – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

– Salon OCHNIK w Gemini Park Tarnów, którego ponowne otwarcie planujemy już w grudniu, wpisuje się w najnowszą strategię rozwoju naszej marki. Nowa lokalizacja, odświeżona aranżacja wnętrza i prawie dwukrotnie większa powierzchnia sklepu przyczynią się do jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych naszych klientów, a oddzielenie stref produktowych uporządkuje przestrzeń. Od początku naszej wspólnej drogi biznesowej z Gemini Park konsekwentnie zwiększamy grono lojalnych klientów w Tarnowie i okolicach – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju salonów firmowych OCHNIK.

Gemini Park to największe w Tarnowie, które od 13 lat z powodzeniem realizuje strategię lidera rynku retail w regionie ze szczególnym naciskiem na najlepszą ofertę modową. Dbając o różnorodne i atrakcyjne portfolio popularnych marek, centrum posiada w swoim tenant-mixie zarówno zagraniczne, jak i topowe polskie brandy, które od wielu lat cieszą się zaufaniem konsumentów.

 

O Gemini Park Tarnów:

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, C&A, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.