Gemini Park Tarnów z nową odsłoną salonu OCHNIK
Tarnowskie Gemini Park umacnia współpracę ze swoim wieloletnim najemcą – już w grudniu niemal dwukrotnie większy salon polskiej marki OCHNIK ukaże się w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Na ponad 242 mkw. znajdą się dwie strefy: odzieżowa i galanteryjno-bagażowa, a lokal zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją marki wzmocni bogatą ofertę modową największego centrum handlowego w regionie.
OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek specjalizująca się w okryciach wierzchnich, odzieży i galanterii, która w Gemini Park Tarnów gości już od 2015 roku. W swojej ofercie posiada nie tylko szeroki wybór odzieży, galanterii skórzanej i nieskórzanej czy obuwia, ale również wiele propozycji dla miłośników podroży szukających najwyższej jakości walizek czy akcesoriów przydatnych podczas wyjazdów.
Po 8 latach owocnej współpracy z tarnowskim centrum OCHNIKA czeka przeprowadzka do nowego lokalu o powierzchni 242 mkw. Zmiana lokalizacji zapewni nie tylko dodatkową przestrzeń, ale również pozwoli na re-otwarcie sklepu w zupełnie innej odsłonie. Salon zostanie podzielony na strefy: odzieżową i galanteryjno-bagażową, do których zaprowadzą dwa osobne wejścia pod szyldami OCHNIK oraz OCHNIK accessories.
– Marka OCHNIK to nasz wieloletni partner, dlatego cieszę się, że w odpowiedzi na plany poszerzenia oferty salonu mogliśmy sprostać tym oczekiwaniom i zaproponować niemal dwukrotnie większy lokal w nowej lokalizacji. Strategia priorytetyzacji segmentu fashion sprzyja stale rosnącemu footfallowi w Gemini Park Tarnów, a równocześnie spotyka się z chęcią rozwoju naszych najemców, czego świetnym przykładem jest właśnie nadchodzące otwarcie najnowszego konceptu marki OCHNIK – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
– Salon OCHNIK w Gemini Park Tarnów, którego ponowne otwarcie planujemy już w grudniu, wpisuje się w najnowszą strategię rozwoju naszej marki. Nowa lokalizacja, odświeżona aranżacja wnętrza i prawie dwukrotnie większa powierzchnia sklepu przyczynią się do jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych naszych klientów, a oddzielenie stref produktowych uporządkuje przestrzeń. Od początku naszej wspólnej drogi biznesowej z Gemini Park konsekwentnie zwiększamy grono lojalnych klientów w Tarnowie i okolicach – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju salonów firmowych OCHNIK.
Gemini Park to największe w Tarnowie, które od 13 lat z powodzeniem realizuje strategię lidera rynku retail w regionie ze szczególnym naciskiem na najlepszą ofertę modową. Dbając o różnorodne i atrakcyjne portfolio popularnych marek, centrum posiada w swoim tenant-mixie zarówno zagraniczne, jak i topowe polskie brandy, które od wielu lat cieszą się zaufaniem konsumentów.
O Gemini Park Tarnów:
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, C&A, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.
![Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1230624826,w_264,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof
![Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1648690666,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.