Komunikaty PR

Gemini Park Tarnów z nową odsłoną salonu OCHNIK

2023-11-22  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Tarnowskie Gemini Park umacnia współpracę ze swoim wieloletnim najemcą – już w grudniu niemal dwukrotnie większy salon polskiej marki OCHNIK ukaże się w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Na ponad 242 mkw. znajdą się dwie strefy: odzieżowa i galanteryjno-bagażowa, a lokal zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją marki wzmocni bogatą ofertę modową największego centrum handlowego w regionie.

OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek specjalizująca się w okryciach wierzchnich, odzieży i galanterii, która w Gemini Park Tarnów gości już od 2015 roku. W swojej ofercie posiada nie tylko szeroki wybór odzieży, galanterii skórzanej i nieskórzanej czy obuwia, ale również wiele propozycji dla miłośników podroży szukających najwyższej jakości walizek czy akcesoriów przydatnych podczas wyjazdów.

Po 8 latach owocnej współpracy z tarnowskim centrum OCHNIKA czeka przeprowadzka do nowego lokalu o powierzchni 242 mkw. Zmiana lokalizacji zapewni nie tylko dodatkową przestrzeń, ale również pozwoli na re-otwarcie sklepu w zupełnie innej odsłonie. Salon zostanie podzielony na strefy: odzieżową i galanteryjno-bagażową, do których zaprowadzą dwa osobne wejścia pod szyldami OCHNIK oraz OCHNIK accessories.

– Marka OCHNIK to nasz wieloletni partner, dlatego cieszę się, że w odpowiedzi na plany poszerzenia oferty salonu mogliśmy sprostać tym oczekiwaniom i zaproponować niemal dwukrotnie większy lokal w nowej lokalizacji. Strategia priorytetyzacji segmentu fashion sprzyja stale rosnącemu footfallowi w Gemini Park Tarnów, a równocześnie spotyka się z chęcią rozwoju naszych najemców, czego świetnym przykładem jest właśnie nadchodzące otwarcie najnowszego konceptu marki OCHNIK – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

– Salon OCHNIK w Gemini Park Tarnów, którego ponowne otwarcie planujemy już w grudniu, wpisuje się w najnowszą strategię rozwoju naszej marki. Nowa lokalizacja, odświeżona aranżacja wnętrza i prawie dwukrotnie większa powierzchnia sklepu przyczynią się do jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych naszych klientów, a oddzielenie stref produktowych uporządkuje przestrzeń. Od początku naszej wspólnej drogi biznesowej z Gemini Park konsekwentnie zwiększamy grono lojalnych klientów w Tarnowie i okolicach – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju salonów firmowych OCHNIK.

Gemini Park to największe w Tarnowie, które od 13 lat z powodzeniem realizuje strategię lidera rynku retail w regionie ze szczególnym naciskiem na najlepszą ofertę modową. Dbając o różnorodne i atrakcyjne portfolio popularnych marek, centrum posiada w swoim tenant-mixie zarówno zagraniczne, jak i topowe polskie brandy, które od wielu lat cieszą się zaufaniem konsumentów.

 

O Gemini Park Tarnów:

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, C&A, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.