Grupa Murapol zaprasza na ostatni w tym roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty
2023 dobiega końca, dlatego nie pozostało zbyt wiele czasu, by skorzystać z grudniowej oferty promocyjnej Grupy Murapol. W jej ramach deweloper postawił do dyspozycji nabywców 260 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów w promocyjnej cenie z 2023 roku. Dla klientów, którzy nadal rozważają zakup lokalu i szukają atrakcyjnej oferty, Grupa Murapol organizuje 16 grudnia Mieszkaniowy Dzień Otwarty. To okazja, by przyjść do biur sprzedaży dewelopera i dowiedzieć się więcej o aktualnej promocji.
Sobotnie spotkania odbędą się w biurach sprzedaży dewelopera w: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i Wrocławiu. Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00. Warto przyjść 16 grudnia do wybranego oddziału w swoim mieście i porozmawiać z nimi o aktualnej promocji, bo trwa ona tylko do końca miesiąca.
- Przed nami Święta Bożego Narodzenia, a co za tym idzie okres pełen przygotowań – z pewnością ciężko będzie wygospodarować czas w wirze sprawunków i przedświątecznej gorączki, by na spokojnie podjąć decyzję o zakupie lokalu. Właśnie z tego powodu organizujemy dla naszych klientów Mieszkaniowy Dzień Otwarty w najbliższą sobotę. Nie warto odkładać decyzji zakupowej na później, polecam już teraz zapoznać się z promocyjną pulą lokali w swoim mieście, a następnie przyjść do wybranego biura sprzedaży, by porozmawiać z doradcami o jej szczegółach. To już ostatnia szansa na zakup mieszkania i apartamentu inwestycyjnego w promocyjnej cenie z 2023 roku – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
W ramach grudniowej puli deweloper oferuje aż 260 lokali w 18 projektach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławiu. W cenie mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z pakietem bonusów o wartości nawet 196 tys. zł można otrzymać rabat, nawet dwa miejsca postojowe w podziemnych halach garażowych lub naziemne, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Co istotne, większość mieszkań z grudniowej puli dewelopera spełnia kryteria programu Bezpieczny kredyt 2%, a wybrane z nich kwalifikują się także do Mieszkania bez wkładu własnego.
Promocyjną listę lokali w swoim mieście można poznać już dziś – w tym celu wystarczy wejść na dedykowaną stronę internetową i wypełnić formularz kontaktowy.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.