ISS zawarł umowę najmu w Fabryce Norblina w Warszawie

Ada Wysocka
Beyond Public Relations
ul. Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.wysocka|bepr.pl| |a.wysocka|bepr.pl
+48 733 332 018
bepr.pl
Od grudnia 2021 roku całe trzecie piętro w budynku Galwan stanie się stałą lokalizacją dla nowo powstałej centrali ISS w Warszawie.
– Postawiliśmy sobie ambitne cele związane z centralą w Warszawie. Wierzymy, że lokalizacja w zrewitalizowanym centrum biznesu oraz dynamiczne i międzynarodowe otoczenie sprawią, że Fabryka Norblin doskonale wpisze się w nasze założenia – mówi Olivier Gaspar, Head of GSS & ISS Hub Warsaw.
W procesie wynajmu ISS reprezentowała firma doradcza Colliers.
– O ulokowaniu siedziby w Fabryce Norblina przez firmę ISS przesądziła nietuzinkowość oraz oryginalność projektu, a także doskonała lokalizacja. Mimo że transkcja została przeprowadzona w trudnym czasie pandemii, chęć współpracy oraz ogromne zaagnażowanie wszystkich stron doprowadziły do jej satysfakcjonującego zakończenia – mówi Bianka Kuchcińska, associate director w Dziale Powierzchni Biurowych w Colliers.
Grupa Capital Park samodzielnie zarządza budowanymi przez siebie obiektami i ma wieloletnie doświadczenie w kreowaniu przyjaznych i sprawnie funkcjonujących miejsc w duchu placemakingu. Realizuje w nich swój autorski program Biuro+, zakładający ponadstandardowe i kreatywne podejście do asset managementu. Jego flagowymi wyróżnikami są wysokiej jakości architektura oraz intuicyjne, komfortowo zaaranżowane wnętrza, promocja sportu, kultury i sztuki, a także wachlarz usług dodatkowych, m.in. platforma do carpoolingu, concierge czy office doctor – pomoc wykwalifikowanej obsługi medycznej wraz z karetką. Ze względu na unikatowy charakter Fabryki i jej przestrzeń – ponad 65 tys. mkw. powierzchni komercyjnej na 2ha pofabrycznego terenu, będzie to flagowa inwestycja w portfolio Grupy. Poziom komercjalizacji powierzchni biurowej w Fabryce Norblina przekroczył poziom 80%.
– Tworzymy miejsca dla ludzi - klientów, gości, pracowników, sąsiadów - dlatego ogromną wagę przykładamy do jakości naszych inwestycji. Od lat budujemy także trwałe i przyjacielskie relacje z najemcami naszych budynków, jesteśmy z nimi w ciągłym kontakcie, słuchamy ich opinii i potrzeb - bo wspólnie z nimi kreujemy miejsca, które są chętnie odwiedzane i przyjazne – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu Grupy Capital Park.
Rewitalizacja Fabryki Norblina, zlokalizowanej w samym sercu warszawskiej Woli, powoli dobiega końca i już w III kwartale br. zostanie udostępniona dla odwiedzających. Na ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajma nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+, a pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe czy handlowe. Do najemców zrewitalizowanego kompleksu należeć będą m.in. BioBazar (1,8 tys. mkw.) – pierwszy w Polsce targ oferujący wyłącznie ekologiczne produkty czy foodhall z 26 konceptami gastronomicznymi (3,2 tys. mkw.). W części biurowej kompleksu swoje siedziby będą mieć m.in. Allegro.pl (16,2 tys. mkw.) oraz Globalne Centrum Usług Biznesowych Japan Tobacco International (8,5 tys. mkw.) Zrewitalizowana Fabryka stanie się także miejscem kultury. Pojawi się tam m.in. butikowe kino z siedmioma salami dla łącznie 620 osób (3,3 tys. mkw.), którego partnerem merytorycznym będzie Gildia Reżyserów Polskich, przenosząca tam swoją siedzibę. Odwiedzający posłuchają muzyki na żywo w Piano Barze, a w jednej z zabytkowych hal powstanie klub muzyczny i koncertowy. Blisko 800 mkw. powierzchni zajmie pierwsza w Polsce w pełni interaktywna i cyfrowa galeria sztuki – ART BOX Experience.
Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci. Głównym wykonawcą jest firma Warbud SA, z którą współpracują m.in. Soletanche Polska, Maat4 i TKT Engineering. Za działania związane z konserwacją zabytków odpowiada firma Monument Service.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.