Komunikaty PR

Jak tworzyć społeczność i organizować eventy w czasach pandemii?

2021-05-27  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania pdf ( 0.16 MB )

Amfiteatr w sercu Służewca receptą na obostrzenia epidemiczne oraz tęsknotę za bezpośrednimi spotkaniami. Brain Embassy, jeden z największych coworkingów na polskim rynku, dostrzega w lokalnej społeczności siłę do wprowadzania zmian, dlatego aby zacieśniać więzi między mieszkańcami Mokotowa, zdecydował się wśród biurowców stworzyć zieloną przestrzeń eventową, otwartą dla wszystkich. 

Rośliny potrzebują żyznej gleby, a organizatorzy – dobrego miejsca na event. Jeżeli ich pomysły trafią na podatny grunt, mają szansę przekształcić się w niesamowite doświadczenie, które przyciągnie rzeszę osób. Z drugiej strony, jeśli środowisko jest niesprzyjające, kiełkująca w głowie wizja nie ujrzy nigdy światła dziennego. W kontekście panującej od ponad roku epidemii eventowcy większość swoich marzeń musieli schować do kieszeni.

W każdym kryzysie warto jednak dostrzec szansę. Kluczem jest otwartość i odwaga do sięgania po niestandardowe rozwiązania. Tak właśnie zrobiło Brain Embassy, budując unikalny amfiteatr na biznesowym Służewcu. Czasownik “budować” nie oddaje jednak istoty sprawy, bo nie o sam budynek chodzi. Marka coworkingowa połączyła potrzeby firm eventowych, które zwyczajnie chcą już działać, z potrzebami ludzi, którzy z kolei tęsknią za interakcją z drugim człowiekiem. Efektem jest otwarte miejsce na eventy, wartościowe spotkania oraz wystąpienia, dzięki któremu organizatorzy mogą zaproponować uczestnikom zupełnie nowe doznania. Brain Embassy już od momentu pojawienia się na rynku pokazuje swoim klientom szerszą perspektywę, inspirując ich do wprowadzania zmian w sposobie pracy lub w tym przypadku tworzenia wydarzeń innych niż zawsze.

Amfiteatr umożliwia uczestnikom otwarcie się na zupełnie nowe doświadczenia, spędzając czas na świeżym powietrzu. Przebywanie na zewnątrz marzy się już większości społeczeństwa, która chce odetchnąć od wszelkich covidowych czy przeciągających się w nieskończoność zimowych zmagań, a także jednym z nielicznych sposobów na organizowanie bezpiecznych eventów. Plenerowe miejsca konferencyjne są dobrą alternatywą dla sal szkoleniowych. Organizatorzy rozwiewają w ten sposób wątpliwości uczestników, którzy chcą wziąć udział w wydarzeniach, ale mają jeszcze obawy przed przebywaniem wśród większej grupy osób. Event stając się elementem życia publicznego, umożliwia organizatorom dotarcie do nowej grupy odbiorców. Marka prowadząc wydarzenie w popularnej części Mokotowa, zwraca uwagę również przechodniów, wśród których być może kryją się jej potencjalni klienci. Szare ściany sali szkoleniowej w środku słonecznego dnia budzą też u uczestników nastoletnie pragnienie wagarowania, dlatego zamiast gasić ich entuzjazm, można w łatwy sposób go rozpalić, organizując event w nieograniczonej ścianami przestrzeni.

Każdy, kto chce zorganizować tutaj event, ma do dyspozycji scenę o powierzchni 40 m2, okno sceniczne o wymiarach 11,5 x 4m, 140 miejsc siedzących, dostęp do WiFi, miejsca dla osób z niepełnosprawnością, oświetlenie strefowe oraz świetlny RING wzdłuż betonowej kopuły, z użyciem którego można przemienić wydarzenie w prawdziwe widowisko, wybierając kolorystykę z całego spektrum barw RGB. W przypadku mało sprzyjających warunków pogodowych, Brain Embassy zapewnia organizatorom salę eventową na 6 piętrze budynku Adgar BIT, przy którym znajduje się Amfiteatr.

Forma budowli pozwala na organizację wachlarza eventów, takich jak inspirujące przemówienia, demo day, targi i pikniki, wywiady, konferencje prasowe, wieczory artystyczne, wernisaże. Do tej pory marka coworkingowa w przestrzeni zaprojektowanej przez pracownię mode:lina zorganizowała już koncerty plenerowe, operowe, malowanie przy winie, darmowy serwis rowerowy, spotkanie “pod gwiazdami” z pasjonatami kosmosu ze Space Hub oraz konferencję prasową Forum Rynku Nieruchomości. Budowla sprawdzi się również w przypadku spotkań firmowych, ponieważ na jej terenie organizatorzy mogą przeprowadzić zarówno część merytoryczną jak i rozrywkową. Brain Embassy nie chce zamykać kreatywności w żadnych ramach, dlatego zbudowało solidną podstawę, na której firmy tworzą wydarzenia dopasowane do ich potrzeb. Przestrzeń Amfiteatru to również wyspa zieleni i strefa relaksu, które dają mieszkańcom oddech świeżości między biurowcami. Otaczający scenę plac o nawierzchni nawiązujacej do zrewitalizowanej promenady w Tel Awiwie, która tętni życiem całą dobę, zachęca do zatrzymania się w życiowym biegu. Ławki i strefa do zabawy wzbudzają u przechodniów potrzebę odpoczynku, której na co dzień ciężko przebić się przez stertę zawodowych czy domowych obowiązków. Amfiteatr jest wpisany w okrąg, który z jednej strony stanowi zagłębioną pod ziemią nieckę z audytorium, a z drugiej ogromne betonowo-szklane zadaszenie wsparte na masywnej, surowej żelbetowej ścianie.

Amfiteatr znajduje się, na terenie należącym do budynku Adgar BIT (ul. Konstruktorska 11), w którym znajduje się jedno z 4 warszawskich coworkingów Brain Embassy. To właśnie tam Brainerzy mogą osiągać swoje zawodowe cele.

Strona Amfiteatru: https://lp.brainembassy.pl/amfiteatr/

Strona Brain Embassy: https://brainembassy.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.