Join UP! i SkyUp z nową siedzibą w Adgar BIT
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Marki Join UP! i SkyUpTM, dotychczasowi najemcy przestrzeni w biurowcu Adgar Wave, zmieniają swoją siedzibę, jednak wciąż będą wynajmować biura od Adgar Poland. Spółki wprowadziły się do 900-metrowego biura, dotąd zajmowanego przez pracowników właściciela budynku. To świetny przykład na to, jak Adgar Poland elastycznie reaguje na rosnące potrzeby swoich najemców oraz umiejętnie buduje trwałe i długoterminowe relacje biznesowe.
Join UP! Polska to polski oddział międzynarodowego touroperatora, który działa także w 8 innych krajach: w Ukrainie, Łotwie, Litwie, Estonii, Mołdawii, Kazachstanie, Rumunii i Czechach. Firma oferuje swoim klientom ponad 40 kierunków wycieczek, a turystom również loty w ramach własnej floty samolotów, należących do partnera strategicznego — SkyUpTM.
To właśnie ze względu na dynamiczny rozwój, firmy zdecydowały się na zwiększenie wynajmowanej przestrzeni. Wybór padł na gotowe do wprowadzenia, w pełni funkcjonalne biuro o podwyższonym standardzie w budynku Adgar Bit, którego łączna powierzchnia wynosi 900 mkw. To wyjątkowa przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami, którą pracownicy Adgar Poland stworzyli na własny użytek, przez ostatnie dwa lata mieściła się tu bowiem siedziba spółki. Biuro pełniło jednocześnie funkcję przestrzeni pokazowej i dla wielu innych najemców stanowiło wzór nowoczesnych, funkcjonalnych powierzchni do pracy.
„Cieszymy się, że Join UP! Polska, wraz z Join UP! i SkyUpTM łączą swoją przyszłość z Adgar Poland i dołączyły do licznego grona naszych najemców, którzy zostają z nami również wtedy, gdy ich sukces wymaga większej przestrzeni i nowych rozwiązań. Chcemy rozwijać się razem z naszymi klientami, być partnerem, na którym mogą polegać i który wspiera w realizacji ambitnych celów biznesowych” – mówi Tomasz Stopka, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland, który był odpowiedzialny za transakcję.
„Decyzja o kontynuacji współpracy z Adgar Poland oraz przeniesieniu się do nowego biura w budynku należącym do tego zarządcy jest potwierdzaniem na to, że nasza dotychczasowa współpraca była bardzo satysfakcjonująca. Pozostajemy z Adgar Poland i pozostajemy na Służewcu, gdzie chcemy tworzyć siedzibę dla całej rodziny – Join UP! i SkyUpTM, bowiem ta biurowa, prestiżowa część Mokotowa jest nie tylko świetnie zorganizowana pod względem infrastruktury, ale też spełnia wszystkie potrzeby wynikające ze specyfiki naszego biznesu” - mówi Sergey Kyrychenko Business Development Director w Join UP!. Najemca podkreśla jednocześnie, że równie istotna była kwestia funkcjonalności i udogodnień nowych przestrzeni biurowych, do których pracownicy mogli się wprowadzić w zasadzie z dnia na dzień. „Ergonomiczne miejsca pracy, systemy bezpieczeństwa czy nowoczesne sale konferencyjne, a także wdrożenia innowacyjnych rozwiązań do zarządzania przestrzenią i kontrolą dostępu to obecnie standardy w biurach Adgar Poland, które z punktu widzenia najemców ułatwiają efektywne korzystanie z wynajmowanej powierzchni” – dodaje Sergey Kyrychenko.
Więcej informacji:
O SkyUpTM
SkyUpTM to międzynarodowa marka lotnicza o ukraińskich korzeniach, która łączy dwie linie lotnicze, mianowicie SkyUp Airlines LLC (PQ; SQP) zarejestrowaną na Ukrainie i SkyUp MT Limited (U5; SEU) zarejestrowaną na Malcie (UE).
Podstawowe działania SkyUp™ obejmują realizację kontraktów ACMI i oferowanie lotów czarterowych dla touroperatorów, fundacji, stowarzyszeń, klubów sportowych i innych organizacji. W planach firmy jest rozpoczęcie obsługi regularnych lotów i uruchomienie programu lotów z europejskich lotnisk.
O Join UP! Polska
Join UP! Polska powstało w 2023 roku i działa pod międzynarodową marką Join UP!, założoną w 2010 roku. Marka jest obecna również na Ukrainie, w Estonii, Łotwie, Litwie, Rumunii, Czechach, Kazachstanie i Mołdawii, z planami dalszej ekspansji europejskiej.
O Adgar BIT
Adgar BIT to sześciokondygnacyjny, kameralny budynek o powierzchni 8 500 m², zlokalizowany przy ul. Konstruktorskiej 11, w spokojnej części biurowo-mieszkalnej dzielnicy. Bliskość kluczowych węzłów komunikacyjnych i miejskiego transportu ułatwia dojazd zarówno kierowcom, jak i użytkownikom komunikacji miejskiej, a dla najemców budynków dostępna jest bezpłatna wypożyczalnia rowerów. W okolicy znajduje się wiele udogodnień, takich jak sklepy, restauracje, basen, kluby fitness i przedszkola, w tym Przedszkole Europejskie, które mieści się na parterze budynku, tuż obok kawiarni Green Cafe Nero.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.