Komunikaty PR

Już ponad 50% mieszkań sprzedanych w drugim etapie Wyspy Solnej

2020-01-20  |  13:00

Realizowana w atrakcyjnej części Kołobrzegu inwestycja Wyspa Solna cieszy się dużą popularnością wśród kupujących. Z przekazanych do sprzedaży 104 mieszkań w drugim etapie osiedla w ofercie pozostało 50 lokali. Osiedle będzie posiadało szereg udogodnień m.in. basen, strefę saun oraz meeting room ze strefą lunch’ową. Oddanie do użytkowania etapu zaplanowano na IV kwartał 2020 r.

Inwestycja Wyspa Solna to nowoczesny kompleks mieszkalny realizowany w sercu malowniczego Kołobrzegu. W ramach zespołu pięciu 7 piętrowych budynków („F”, „E”, „D”, „C” i „B”) powstaną łącznie 407 mieszkania. Powierzchnia użytkowa wszystkich lokali mieszkalnych osiągnie 20 470 m2. Pierwszy etap inwestycji, obejmujący 50 mieszkań z budynku „F”, został już wybudowany i w 100% sprzedany.

Obecnie w ofercie znajdują się lokale realizowane w ramach drugiego etapu osiedla – budynku „E”, w którym powstaną 104 mieszkania. Właścicieli znalazła już ponad połowa z nich. Obecnie dostępne są lokale 1-, 2- oraz 3 - pokojowe o powierzchniach od 29 do 59 m2. Ich ceny  mieszczą się w przedziale od ok. 250 tys. do ok. 700 tys. zł. Budynek będzie składał się z 8 kondygnacji naziemnych oraz 2 podziemnych. Każdy z lokali będzie wyposażony w przestronny balkon lub w przypadku mieszkań położonych na parterze – prywatny ogródek. Te położone z kolei na najwyższych piętrach będą posiadały duże, przeszklone tarasy o powierzchni do 104 m2, z których będzie się rozpościerał urzekający widok na otaczającą panoramę Kołobrzegu. W budynku znajdą się również: garaż podziemny oraz komórki lokatorskie. Prace budowlane obejmujące drugi etap inwestycji rozpoczęły się w lipcu 2019 r. Podmiotem odpowiedzialnym za generalne wykonawstwo w obiekcie jest renomowana, warszawska spółka Silvernix Sp. z o.o. z grupy Damax.

Inwestycja jest zlokalizowana w spokojnej, pełnej zieleni okolicy na Wyspie Solnej, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Zaledwie krótki spacer dzieli osiedle od piaszczystej plaży oraz Portu Jachtowego. Jednocześnie lokalizacja zapewnia bliskość centrum miasta z jego licznymi atrakcjami. Ze względu na ograniczoną ilość działek budowlanych w okolicy, to jedna z ostatnich nowych inwestycji realizowanych w tak atrakcyjnej części Kołobrzegu.

Osiedle będzie charakteryzowało się wysokim standardem, o którym świadczyć będą m.in. prestiżowe udogodnienia. Do dyspozycji mieszkańców przeznaczono m.in. całodobową recepcję. O dobrą kondycję fizyczną będzie można zadbać w salach fitness, na zadaszonym basenie o powierzchni 50 m2 oraz na siłowni zewnętrznej. Relaks zapewni obecność gabinetu SPA oraz sauny. Wyjątkowym atutem będzie także strefa lunchowa z cateringiem/możliwością zamówienia posiłku, w której będzie można skosztować świeżych potraw i aromatycznej kawy. Na terenie inwestycji zaplanowano liczne nasadzenia roślinności charakterystycznej dla rejonów nadbałtyckich. Odpoczynek na świeżym powietrzu zagwarantują ażurowe pergole. Dla najmłodszych mieszkańców zaprojektowano plac zabaw w centralnej części kompleksu. Na terenie osiedla zaplanowano łącznie 564 miejsca parkingowe (zlokalizowane w garażu podziemnym oraz miejsca postojowe naziemne).

Wyspa Solna to miejsce stworzone dla osób, które chcą wykorzystać czas spędzony w Kołobrzegu, letniej stolicy Polski, do maksimum. Bogate zaplecze udogodnień, komfortowe mieszkania, przemyślany, nowoczesny projekt oraz atrakcyjna lokalizacja nieopodal portu jachtowego w samym sercu Kołobrzegu to czynniki, które wyróżniają inwestycję na tle okolicznej zabudowy. To doskonała propozycja zarówno dla osób, które poszukują nieruchomości w kurorcie na użytek własny, jak i dla tych, którzy chcą zainwestować i zarabiać na wynajmie zakupionego lokalu turystom licznie odwiedzającym Kołobrzeg – mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna Sp. z o.o.

Architektura kompleksu inspirowana jest krajobrazem nadmorskim. Budynek „E” charakteryzuje wykorzystanie licznych przeszkleń, które nadają mu lekkości, a także odbijają otaczającą kompleks przyrodę. Istotnym materiałem wykorzystanym w projekcie jest również drewno, które podkreśli inspirację naturą. W projekcie uwzględniono również nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Jego autorem jest uznana pracownia Płaskowicki + Partnerzy Architekci, która na swoim koncie ma I nagrodę w konkursie Property Design Awards w kategorii bryła-hotel oraz wiele zrealizowanych projektów m.in. Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku czy hotel Radisson Blu Resort w Świnoujściu

Więcej informacji o kompleksie można znaleźć na stronie www.wyspasolna.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.