KM Building kończy inwestycję w Zalasewie
Realizacja osiedla Zalasewo Park dobiega końca. Powstały trzy budynki wielorodzinne z 36 lokalami mieszkalnymi każdy, a w planach jest jeszcze nasadzenie zieleni.
Inwestycja Zalasewo Park od dewelopera KM Building to osiedle trzech trzykondygnacyjnych budynków wielorodzinnych, których realizacja rozpoczęła się w IV kwartale 2016 roku. Budowa pierwszego zakończyła się w 2018 roku, drugiego w 2020 roku, a trzeciego – koniec 2021. W każdym z nich oddane do użytku zostały 24 mieszkania i 12 apartamentów. Projekt liczy łącznie 108 lokali mieszkalnych. – Realizacja naszego osiedla dobiega końca, a wszyscy nasi Klienci zamieszkali w swoich wymarzonych „M”. Do wykonania pozostało jedynie nasadzenie zieleni przed budynkami. Z powodzeniem zamykamy jeden z rozdziałów naszej firmy – powiedział Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building. W ofercie dostępny jest ostatni apartament znajdujący się na drugim piętrze budynku nr 2, którego cena wynosi 550 tys. zł brutto. Jego wnętrze, o powierzchni 86,52 mkw., składa się salonu z aneksem kuchennym, łazienki, a także antresoli. Jest również dodatkowa przestrzeń w formie balkonu. – Nasz apartament przygotowany został w wysokim standardzie deweloperskim. Jest przestronny i bardzo dobrze oświetlony. To idealna propozycja dla osób, które pragną zamieszkać w komfortowym, a przede wszystkim, gotowym do wykończenia lokalu. Warto podkreślić, że na życzenie przyszłych mieszkańców możemy wykończyć lokal „pod klucz” dodał Maciej Bartczak.
Zalasewo Park to osiedle utrzymane w konwencji otwartej z całodobowym monitoringiem i podziemnymi halami garażowymi. W częściach wspólnych znajduje się nowoczesna winda, wideodomofon i system antypożarowy. Przed budynkami natomiast dodatkowe miejsca postojowe oraz szeroki podjazd dla wózków oraz osób z niepełnosprawnościami. Całość wzbogaca niepowtarzalny mural, widoczny od ulicy Kórnickiej, jak i wewnątrz części wspólnych.
Projekt powstał w Zalasewie na terenie gminy Swarzędz. W miejscu, które zapewnia łatwy dostęp do m.in. licznych punktów handlowo-usługowych oraz placówek oświatowych czy kulturalnych. Aktywny wypoczynek w otoczeniu natury umożliwiają okoliczne tereny zielone, a za transport po gminie oraz dojazd do oddalonego o ok. 20 minut Poznania, odpowiada sprawna komunikacja miejska i podmiejska.
OKAM zakończył dialog o etapie I planowanej inwestycji F.S.O. PARK
Siedziba główna AXI IMMO pozostaje w Spektrum Tower
Dom Development z rosnącą sprzedażą mieszkań i rekordowym potencjałem przekazań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.