Komunikaty PR

Kraft Heinz z nowym biurem w Warszawie

2024-10-02  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Kraft Heinz, czołowy producent żywności w Polsce, przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ulicy Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Ponadto liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji. 

Siedziba firmy mieści się w budynku Harmony Office Center C. Rozlokowana jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 m2. W nowym biurze królują nawiązania do flagowych produktów Kraft Heinz: ketchupów, sosów, dań gotowych, koncentratów czy passat. To nie tylko liczne wzory odzwierciadlające kultowe opakowania firmy, jak ikoniczna butelka ketchupu Heinz, ale także użyte zgodnie z brandbookiem kolory. Całości dopełniają czołowe produkty od marek Heinz i Pudliszki, które spotkamy na każdym kroku.

Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby pracowników, aby udostępnić im najlepsze miejsce, które będzie sprzyjać ich komfortowi i rozwojowi. Doceniamy zaangażowanie i ciężką pracę zespołu, dlatego stworzenie przyjaznego i inspirującego środowiska pracy było dla nas kluczowe. W Kraft Heinz wierzymy, że razem możemy osiągać wspaniałe rzeczy. Nowe biuro jest odzwierciedleniem naszych wartości i dążenia do bycia najlepszym pracodawcą – mówi Aleksandra Czyżewska, Head of People & Performance w Kraft Heinz.

Układ biura oparty na koncepcji open space został zaprojektowany z myślą o bieżących i przyszłych potrzebach  firmy. Powierzchnia wspólna jest podzielona na zespoły, co sprzyja integracji w ramach działów oraz umożliwia bezpośredni kontakt między wszystkim pracownikami. Sercem biura, idealnym zarówno do mniej formalnych spotkań, jak i codziennych rozmów, są kuchnie z jadalniami oraz dwa punkty kawowe. Taka organizacja przestrzeni wzmacnia kulturę organizacyjną, promując współpracę, komunikację i wspólnotę wśród pracowników.

Ponadto małe i duże salki konferencyjne, a także budki przeznaczone do poufnych rozmów, wspierają efektywną pracę. Każda z sal konferencyjnych swoją nazwą budzi skojarzenia z produktami Kraft Heinz. I tak pracownicy rozmowy biznesowe mogą odbyć na przykład w sali Ketchup, Mayo, Pudliszki, Heinz czy Grill. W nowej lokalizacji powstało także studio nagrań, które jest wykorzystywane między innymi przez wewnętrzną agencję kreatywną – The Kitchen.

Kraft Heinz Polska przeniósł się do nowego budynku z początkiem lipca. Wcześniej – od pierwszego marca br. – trwały prace przystosowujące nową przestrzeń do pracy ponad 100 osobowego zespołu. Za wygląd wnętrz odpowiedzialni byli architekci z biura projektowego Workplace. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości TEAL Z NOWYM NAJEMCĄ. DO OFF PIOTRKOWSKA CENTER WPROWADZA SIĘ NEST LEASING S.A Biuro prasowe
2024-12-04 | 07:00

TEAL Z NOWYM NAJEMCĄ. DO OFF PIOTRKOWSKA CENTER WPROWADZA SIĘ NEST LEASING S.A

Do grona najemców biurowca TEAL w zarządzanym przez OPG Property Professionals OFF Piotrkowska Center dołącza nowa firma leasingowa – Nest Leasing S.A. Zajmie blisko 250 m2
Nieruchomości Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
2024-12-03 | 11:00

Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II

MLP Group podpisało umowę najmu z Langowski Logistics, wiodącym operatorem logistycznym specjalizującym się w międzynarodowym transporcie kontenerowym. Firma zajmie łącznie ponad 5,6 tys.
Nieruchomości Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
2024-12-03 | 01:00

Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home

Rynek nieruchomości w Polsce przechodzi obecnie przez fazę istotnych zmian, które wpływają zarówno na ceny mieszkań, jak i dynamikę sprzedaży. W III kwartale 2024 roku, po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.