Komunikaty PR

Kraft Heinz z nowym biurem w Warszawie

2024-10-02  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Kraft Heinz, czołowy producent żywności w Polsce, przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ulicy Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Ponadto liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji. 

Siedziba firmy mieści się w budynku Harmony Office Center C. Rozlokowana jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 m2. W nowym biurze królują nawiązania do flagowych produktów Kraft Heinz: ketchupów, sosów, dań gotowych, koncentratów czy passat. To nie tylko liczne wzory odzwierciadlające kultowe opakowania firmy, jak ikoniczna butelka ketchupu Heinz, ale także użyte zgodnie z brandbookiem kolory. Całości dopełniają czołowe produkty od marek Heinz i Pudliszki, które spotkamy na każdym kroku.

Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby pracowników, aby udostępnić im najlepsze miejsce, które będzie sprzyjać ich komfortowi i rozwojowi. Doceniamy zaangażowanie i ciężką pracę zespołu, dlatego stworzenie przyjaznego i inspirującego środowiska pracy było dla nas kluczowe. W Kraft Heinz wierzymy, że razem możemy osiągać wspaniałe rzeczy. Nowe biuro jest odzwierciedleniem naszych wartości i dążenia do bycia najlepszym pracodawcą – mówi Aleksandra Czyżewska, Head of People & Performance w Kraft Heinz.

Układ biura oparty na koncepcji open space został zaprojektowany z myślą o bieżących i przyszłych potrzebach  firmy. Powierzchnia wspólna jest podzielona na zespoły, co sprzyja integracji w ramach działów oraz umożliwia bezpośredni kontakt między wszystkim pracownikami. Sercem biura, idealnym zarówno do mniej formalnych spotkań, jak i codziennych rozmów, są kuchnie z jadalniami oraz dwa punkty kawowe. Taka organizacja przestrzeni wzmacnia kulturę organizacyjną, promując współpracę, komunikację i wspólnotę wśród pracowników.

Ponadto małe i duże salki konferencyjne, a także budki przeznaczone do poufnych rozmów, wspierają efektywną pracę. Każda z sal konferencyjnych swoją nazwą budzi skojarzenia z produktami Kraft Heinz. I tak pracownicy rozmowy biznesowe mogą odbyć na przykład w sali Ketchup, Mayo, Pudliszki, Heinz czy Grill. W nowej lokalizacji powstało także studio nagrań, które jest wykorzystywane między innymi przez wewnętrzną agencję kreatywną – The Kitchen.

Kraft Heinz Polska przeniósł się do nowego budynku z początkiem lipca. Wcześniej – od pierwszego marca br. – trwały prace przystosowujące nową przestrzeń do pracy ponad 100 osobowego zespołu. Za wygląd wnętrz odpowiedzialni byli architekci z biura projektowego Workplace. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.