Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Agencja nieruchomości homfi została wyróżniona w XX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta w kategorii „Agencja nieruchomości”, zdobywając prestiżowy tytuł Laur Konsumenta Grand Prix 2024.
Klienci po raz kolejny doceniają homfi
To już drugie z rzędu wyróżnienie dla homfi w tym plebiscycie. W 2023 roku agencja otrzymała Złoty Laur Konsumenta. Tegoroczny tytuł Grand Prix potwierdza wiodącą pozycję firmy na rynku, a także zaufanie, jakim niezmiennie darzą ją klienci. Respondenci uznali homfi za najbardziej wiarygodną w komunikacji z rynkiem i najbardziej rzetelną na przestrzeni ostatnich trzech lat agencję nieruchomości w Polsce.
-
Od lat bezkompromisowo stawiamy na profesjonalizm naszych usług i długotrwałe, oparte na wzajemnym zrozumieniu relacje z klientami. Nagroda Grand Prix przyznana ich głosami potwierdza, że nasza praca nie tylko spełnia ich oczekiwania, ale często wręcz je przewyższa. To dla nas najlepsza możliwa rekomendacja — mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. — Jesteśmy dumni z tego, że homfi jest dziś symbolem wiarygodności i rzetelności na rynku nieruchomości, i obiecujemy dalej tworzyć nowatorskie rozwiązania, które dają naszym klientom prawdziwą radość z mieszkania — dodaje.
Najbardziej ceniony certyfikat konsumencki w kraju
Laur Konsumenta/Klienta to jeden z najstarszych i najbardziej cenionych plebiscytów na polskim rynku konsumenckim. W tym roku odbyła się jego jubileuszowa, XX edycja. Konkurs pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. O kolejności miejsc w każdej kategorii decyduje liczba głosów oddanych przez respondentów. Zwycięzcy swoich kategorii są wyłaniani na podstawie przeprowadzonych sondaży telefonicznych, opinii konsumentów i klientów, a także głosowania online.
homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa
Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.