Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Agencja nieruchomości homfi została wyróżniona w XX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta w kategorii „Agencja nieruchomości”, zdobywając prestiżowy tytuł Laur Konsumenta Grand Prix 2024.
Klienci po raz kolejny doceniają homfi
To już drugie z rzędu wyróżnienie dla homfi w tym plebiscycie. W 2023 roku agencja otrzymała Złoty Laur Konsumenta. Tegoroczny tytuł Grand Prix potwierdza wiodącą pozycję firmy na rynku, a także zaufanie, jakim niezmiennie darzą ją klienci. Respondenci uznali homfi za najbardziej wiarygodną w komunikacji z rynkiem i najbardziej rzetelną na przestrzeni ostatnich trzech lat agencję nieruchomości w Polsce.
-
Od lat bezkompromisowo stawiamy na profesjonalizm naszych usług i długotrwałe, oparte na wzajemnym zrozumieniu relacje z klientami. Nagroda Grand Prix przyznana ich głosami potwierdza, że nasza praca nie tylko spełnia ich oczekiwania, ale często wręcz je przewyższa. To dla nas najlepsza możliwa rekomendacja — mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. — Jesteśmy dumni z tego, że homfi jest dziś symbolem wiarygodności i rzetelności na rynku nieruchomości, i obiecujemy dalej tworzyć nowatorskie rozwiązania, które dają naszym klientom prawdziwą radość z mieszkania — dodaje.
Najbardziej ceniony certyfikat konsumencki w kraju
Laur Konsumenta/Klienta to jeden z najstarszych i najbardziej cenionych plebiscytów na polskim rynku konsumenckim. W tym roku odbyła się jego jubileuszowa, XX edycja. Konkurs pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. O kolejności miejsc w każdej kategorii decyduje liczba głosów oddanych przez respondentów. Zwycięzcy swoich kategorii są wyłaniani na podstawie przeprowadzonych sondaży telefonicznych, opinii konsumentów i klientów, a także głosowania online.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.