Komunikaty PR

Magiczne rabaty w ofercie dewelopera. Oszczędności mogą sięgnąć nawet 73 tys. zł

2022-02-08  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.18 MB )

Jeden z największych polskich deweloperów cyklicznie stawia przed swoimi klientami atrakcyjne promocje. Tym razem specjalną ofertą objęta została pula 300 mieszkań w miastach całej Polski. Jesteście ciekawi, ile można zaoszczędzić wybierając mieszkanie z oferty Grupy Murapol? Przeczytajcie! 

Promocyjna oferta, w której deweloper stawia przed klientami magiczne bonusy, dostępna jest w 15 miastach: Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach, Warszawie, Wieliczce oraz Wrocławiu. Rabaty na nowe mieszkania można zyskać wybierając z 21 inwestycji komercjalizowanych obecnie przez dewelopera.

- Decydując się na zakup lokalu z promocyjnej puli, którą oferujemy w lutym, zaoszczędzić można nawet 73 tys. zł. Z doświadczenia wiemy też, że równie ważnym dla naszych Klientów jest zakup miejsca do parkowania. Dlatego w aktualnej ofercie dodatkowym bonusem w wybranych inwestycjach jest też prawo do wyłącznego korzystania z miejsca postojowego, a gdy dotyczy to większych  lokali mieszkalnych to w niektórych przypadkach nawet z dwóch. Proponujemy zarówno zewnętrzne parkingi, jak i te w wewnętrznych garażach, tak aby każdy Klient dopasował promocyjną ofertę do własnych indywidualnych potrzeb – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży Murapol SA.

Postaw na nowoczesne rozwiązania

Grupa Murapol to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem. Spółka zrealizowała już 71 wieloetapowych inwestycji nieruchomościowych w całej Polsce, w których powstało 336 budynków z ponad 21 tys. lokali zamieszkałymi przez ok 63 tys. osób! W standardzie oferowanych projektów deweloper stawia przed klientami nowoczesne rozwiązania, jak np. możliwość korzystania z smart home w mieszkaniach. Dzięki technologii użytkownicy mogą zdalnie, z dowolnego miejsca na świecie sterować urządzeniami elektrycznymi, zaworami wody czy ogrzewaniem w mieszkaniu. Lokale wyposażone są również w pakiety antysmogowe, chroniące mieszkańców przed smogiem, zanieczyszczonym powietrzem, alergenami czy owadami. Na terenie swoich osiedli Grupa Murapol instaluje również stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy wygodne stojaki dla fanów jednośladów.

Jak skorzystać z aktualnej promocji na mieszkania od dewelopera? Listę lokali objętych promocją w wybranym mieście można poznać, wypełniając formularz na stronie internetowej Grupy Murapol.   

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania

Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.

Ochrona środowiska

Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.