Marka Cersanit na Targach 4DesignDays
Targi 4DesignDays to 4 dni pełne inspiracji i najnowszych trendów, a to wszystko na 13 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej. Targi 4DesignDays odbędą się od 6 do 9 lutego 2020 r. w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku.
Marka Cersanit zaprezentuje designerską przestrzeń, w której będzie można zapoznać się zarówno
z najnowszymi kolekcjami marki, jak i dobrze znanymi i lubianymi przez konsumentów rozwiązaniami do każdego wnętrza.
Na stoisku znajdziemy między innymi najnowszą kolekcję ORGANIC WOOD – płyty gresowe inspirowane różnymi gatunkami drewna. To idealna propozycja dla fanów naturalnych oraz ciepłych aranżacji. Z kolei kolekcje gresów STORMY i DERN są doskonałym pomysłem umożliwiającym wykończenie łazienki w stylu minimalistycznym, czy też industrialnym. Połączenie klasycznego betonu STORMY wraz z rdzawymi i grafitowymi płytami wielkoformatowymi z kolekcji DERN, nada niepowtarzalnego, loftowego charakteru każdemu wnętrzu.
Osoby poszukujące ergonomicznych i nowoczesnych rozwiązań w wyposażeniu łazienki będą mogły zapoznać się z propozycją najnowszych kabin prysznicowych z kolekcji CREA oraz MILLE typu walk-in, a także seriami armatury CREA oraz nowości – INVERTO, która będzie dostępna w sprzedaży w II kwartale bieżącego roku. Na stoisku marki Cersanit będzie można również dokładnie przyjrzeć się stelażom podtynkowym AQUA, które łączą w sobie praktyczne rozwiązania z wytrzymałością techniczną oraz poznać innowacyjną technologię spłukiwania wirowego STREAM ON w misce zawieszanej INVERTO.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska numer 67, które dzielone z marką Opoczno będzie się znajdować w Hali Głównej na Targach 4DesignDays na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Spodka w dniach 6 – 9 lutego 2020 r.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Ceny ofertowe nowych mieszkań – listopad 2024 (wstępne dane)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.