Metro Art - nowa inwestycja Victorii Dom na warszawskiej Pradze z gwarancją ceny
Ruszyła sprzedaż mieszkań w Metro Art, najnowszej inwestycji Victorii Dom. W budynku położonym na warszawskiej Pradze Południe zaprojektowano 133 lokale. Ogromnym atutem jest gwarancja ceny mieszkania zapisanej w umowie z deweloperem. Dodatkowo, 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z atrakcyjnym rabatem.
Metro Art to nowe miejsce na mapie Warszawy. Osiedle powstaje w dzielnicy Praga Południe przy ul. Żupniczej. Oferta Victorii Dom jest skierowana do osób ceniących sobie klimat dzielnicy, bliskość bogatej miejskiej infrastruktury oraz rozległych terenów zielonych. W ofercie dewelopera dostępne są mieszkania: 1, 2, 3, 4, 5-pokojowe o metrażach od 29 do 133 m2. Każde ma balkon, taras lub – na parterze – ogródek. Nowością są lokale z antresolą.
Mieszkanie w gwarantowanej cenie
– Klientom, którzy podpisują umowy kupna mieszkania gwarantujemy, że cena lokalu będzie utrzymana bez względu na okoliczności. Dzięki naszemu doświadczeniu tak zarządzamy biznesem, że nasi klienci nie poniosą konsekwencji gospodarczych zawirowań – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. Większość ekspertów twierdzi, że stawki za m2 w stolicy będą wciąż rosły. Z danych redNet 24 wynika, że w ostatnich kwartałach średnie ceny mieszkań w największych polskich miastach cechuje tendencja wzrostowa. W Warszawie na koniec marca za metr kwadratowy trzeba było zapłacić średnio już 13,5 tys., co daje 5 proc. wzrost w porównaniu z ceną z końca 2021 r. Średnia cena m2 lokalu w Metro Art to ok. 13 tys. zł. Dodatkowo, w dniach 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z rabatem nawet do 600 za m2. (więcej informacji na stronie: https://wieczoryotwarte22.victoriadom.pl/?utm_source=victoriadom&utm_medium=popup&utm_campaign=wieczory_otwarte_22&ref=victoriadom_popup_wieczory_otwarte_22)
Modna dzielnica z trzecią linią metra
Warszawska Praga od kliku lat przeżywa renesans. Jej niepowtarzalny klimat, oryginalna przedwojenna architektura i niebanalne knajpki docenił brytyjski dziennik „The Independent” w zestawieniu najciekawszych dzielnic europejskich miast. Sama Praga Południe znalazła się w ubiegłym roku w pierwszej piątce rankingu najpopularniejszych dzielnic Warszawy przygotowanym przez morizon.pl. Metro Art jest inwestycją dobrze skomunikowaną z centrum stolicy dzięki bogatej sieci tramwajowej oraz autobusowej. W pobliżu, już w przyszłym roku, zaplanowana jest budowa trzeciej linii metra. Obecnie lokalizacja pozwala na łatwy dostęp do sklepów oraz galerii handlowych: Atrium Promenada, CH King Cross, Rondo Wiatraczna, Biedronka, Auchan czy znany Bazar Szembeka. To nie wszystko. Bliskość plaż miejskich, prom Pliszka, wiślane bulwary, Park Skaryszewski wraz z miejscami do aktywnej rekreacji i zabaw, Rezerwat Olszynka Grochowska, Stadion Narodowy oraz sławna ulica Francuska na Saskiej Kępie oferująca wiele restauracji i kawiarni to tylko nieliczne propozycje spędzania czasu wolnego
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.