Komunikaty PR

Metro Art - nowa inwestycja Victorii Dom na warszawskiej Pradze z gwarancją ceny

2022-05-11  |  14:00
Biuro prasowe

Ruszyła sprzedaż mieszkań w Metro Art, najnowszej inwestycji Victorii Dom. W budynku położonym na warszawskiej Pradze Południe zaprojektowano 133 lokale. Ogromnym atutem jest gwarancja ceny mieszkania zapisanej w umowie z deweloperem. Dodatkowo, 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z atrakcyjnym rabatem.

Metro Art to nowe miejsce na mapie Warszawy. Osiedle powstaje w dzielnicy Praga Południe przy ul. Żupniczej. Oferta Victorii Dom jest skierowana do osób ceniących sobie klimat dzielnicy, bliskość bogatej miejskiej infrastruktury oraz rozległych terenów zielonych. W ofercie dewelopera dostępne są mieszkania: 1, 2, 3, 4, 5-pokojowe o metrażach od 29 do 133 m2. Każde ma balkon, taras lub ­– na parterze – ogródek. Nowością są lokale z antresolą.

Mieszkanie w gwarantowanej cenie

 

Klientom, którzy podpisują umowy kupna mieszkania gwarantujemy, że cena lokalu będzie utrzymana bez względu na okoliczności. Dzięki naszemu doświadczeniu tak zarządzamy biznesem, że nasi klienci nie poniosą konsekwencji gospodarczych zawirowań – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. Większość ekspertów twierdzi, że stawki za m2 w stolicy będą wciąż rosły. Z danych redNet 24 wynika, że w ostatnich kwartałach średnie ceny mieszkań w największych polskich miastach cechuje tendencja wzrostowa. W Warszawie na koniec marca za metr kwadratowy trzeba było zapłacić średnio już 13,5 tys., co daje 5 proc. wzrost w porównaniu z ceną z końca 2021 r. Średnia cena m2 lokalu w Metro Art to ok. 13 tys. zł. Dodatkowo, w dniach 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z rabatem nawet do 600 za m2. (więcej informacji na stronie: https://wieczoryotwarte22.victoriadom.pl/?utm_source=victoriadom&utm_medium=popup&utm_campaign=wieczory_otwarte_22&ref=victoriadom_popup_wieczory_otwarte_22)

 

Modna dzielnica z trzecią linią metra

 

Warszawska Praga od kliku lat przeżywa renesans. Jej niepowtarzalny klimat, oryginalna przedwojenna architektura i niebanalne knajpki docenił brytyjski dziennik „The Independent” w zestawieniu najciekawszych dzielnic europejskich miast. Sama Praga Południe znalazła się w ubiegłym roku w pierwszej piątce rankingu najpopularniejszych dzielnic Warszawy przygotowanym przez morizon.pl. Metro Art jest inwestycją dobrze skomunikowaną z centrum stolicy dzięki bogatej sieci tramwajowej oraz autobusowej. W pobliżu, już w przyszłym roku, zaplanowana jest budowa trzeciej linii metra. Obecnie lokalizacja pozwala na łatwy dostęp do sklepów oraz galerii handlowych: Atrium Promenada, CH King Cross, Rondo Wiatraczna, Biedronka, Auchan czy znany Bazar Szembeka. To nie wszystko. Bliskość plaż miejskich, prom Pliszka, wiślane bulwary, Park Skaryszewski wraz z miejscami do aktywnej rekreacji i zabaw, Rezerwat Olszynka Grochowska, Stadion Narodowy oraz sławna ulica Francuska na Saskiej Kępie oferująca wiele restauracji i kawiarni to tylko nieliczne propozycje spędzania czasu wolnego

 

Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.

 

Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.

Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.