Metro Art - nowa inwestycja Victorii Dom na warszawskiej Pradze z gwarancją ceny
Ruszyła sprzedaż mieszkań w Metro Art, najnowszej inwestycji Victorii Dom. W budynku położonym na warszawskiej Pradze Południe zaprojektowano 133 lokale. Ogromnym atutem jest gwarancja ceny mieszkania zapisanej w umowie z deweloperem. Dodatkowo, 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z atrakcyjnym rabatem.
Metro Art to nowe miejsce na mapie Warszawy. Osiedle powstaje w dzielnicy Praga Południe przy ul. Żupniczej. Oferta Victorii Dom jest skierowana do osób ceniących sobie klimat dzielnicy, bliskość bogatej miejskiej infrastruktury oraz rozległych terenów zielonych. W ofercie dewelopera dostępne są mieszkania: 1, 2, 3, 4, 5-pokojowe o metrażach od 29 do 133 m2. Każde ma balkon, taras lub – na parterze – ogródek. Nowością są lokale z antresolą.
Mieszkanie w gwarantowanej cenie
– Klientom, którzy podpisują umowy kupna mieszkania gwarantujemy, że cena lokalu będzie utrzymana bez względu na okoliczności. Dzięki naszemu doświadczeniu tak zarządzamy biznesem, że nasi klienci nie poniosą konsekwencji gospodarczych zawirowań – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. Większość ekspertów twierdzi, że stawki za m2 w stolicy będą wciąż rosły. Z danych redNet 24 wynika, że w ostatnich kwartałach średnie ceny mieszkań w największych polskich miastach cechuje tendencja wzrostowa. W Warszawie na koniec marca za metr kwadratowy trzeba było zapłacić średnio już 13,5 tys., co daje 5 proc. wzrost w porównaniu z ceną z końca 2021 r. Średnia cena m2 lokalu w Metro Art to ok. 13 tys. zł. Dodatkowo, w dniach 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z rabatem nawet do 600 za m2. (więcej informacji na stronie: https://wieczoryotwarte22.victoriadom.pl/?utm_source=victoriadom&utm_medium=popup&utm_campaign=wieczory_otwarte_22&ref=victoriadom_popup_wieczory_otwarte_22)
Modna dzielnica z trzecią linią metra
Warszawska Praga od kliku lat przeżywa renesans. Jej niepowtarzalny klimat, oryginalna przedwojenna architektura i niebanalne knajpki docenił brytyjski dziennik „The Independent” w zestawieniu najciekawszych dzielnic europejskich miast. Sama Praga Południe znalazła się w ubiegłym roku w pierwszej piątce rankingu najpopularniejszych dzielnic Warszawy przygotowanym przez morizon.pl. Metro Art jest inwestycją dobrze skomunikowaną z centrum stolicy dzięki bogatej sieci tramwajowej oraz autobusowej. W pobliżu, już w przyszłym roku, zaplanowana jest budowa trzeciej linii metra. Obecnie lokalizacja pozwala na łatwy dostęp do sklepów oraz galerii handlowych: Atrium Promenada, CH King Cross, Rondo Wiatraczna, Biedronka, Auchan czy znany Bazar Szembeka. To nie wszystko. Bliskość plaż miejskich, prom Pliszka, wiślane bulwary, Park Skaryszewski wraz z miejscami do aktywnej rekreacji i zabaw, Rezerwat Olszynka Grochowska, Stadion Narodowy oraz sławna ulica Francuska na Saskiej Kępie oferująca wiele restauracji i kawiarni to tylko nieliczne propozycje spędzania czasu wolnego
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.