Komunikaty PR

Międzynarodowy sukces homfi — tytuł Five Stars Winner w European Property Awards

2024-10-30  |  09:50
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Bałaj
homfi

ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com

Agencja nieruchomości homfi została uhonorowana prestiżowym tytułem Five Stars Winner w konkursie European Property Awards. To wyjątkowe wyróżnienie umacnia pozycję lidera polskiego rynku nieruchomości oraz potwierdza zdolność firmy do wyznaczania standardów doskonałości i innowacyjności w branży, a zarazem plasuje homfi w ścisłej czołówce europejskich agencji nieruchomości.

W październiku w Londynie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie European Property Awards, podczas której ogłoszono, że homfi uzyskało najwyższy poziom krajowego wyróżnienia  — na podstawie głosów jury, spośród firm nagrodzonych tytułem Award Winner, homfi zdobyło miejsce uprawniające firmę do posługiwania się, jako jedyna agencja w Polsce, elitarnym tytułem Five Stars Winner — Best Property Agency/Consultancy Poland. 

Nagroda Five Stars Winner jest przyznawana firmom, które wyróżniają się innowacyjnością, wysokimi standardami obsługi klienta oraz nowoczesnym podejściem do prowadzenia działalności. Jury konkursu, składające się z ponad 100 niezależnych ekspertów, oceniało wszystkich uczestników pod kątem takich aspektów, jak standard realizowanych projektów, wpływ na rynek nieruchomości, potencjał rozwojowy oraz opinie klientów. Nagroda jest dowodem na to, że rozwijane przez homfi od lat zaawansowane procesy operacyjne, oparte na autorskich innowacjach, spotykają się z wysokim uznaniem zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym.

  • Tytuł Five Stars Winner to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale także zobowiązanie do dalszego rozwoju i doskonalenia naszych usług, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów — mówi Adam Nowodworski, CEO homfi.

Jako zdobywcy najwyższego poziomu wyróżnienia na poziomie regionalnym, homfi będzie teraz reprezentować Polskę w globalnym finale International Property Awards, który odbędzie się w Londynie na początku przyszłego roku. homfi spotka się tam z laureatami podobnych nagród w swoich krajach i będzie miało szansę zdobyć główną nagrodę dla najlepszej agencji nieruchomości na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: homfi
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.