Komunikaty PR

Mindspace appoints Ana Nekhamkin as VP Real Estate & Projects

2022-03-01  |  15:25
Biuro prasowe

Mindspace, the global flexible office provider, announces the appointment of Ana Nekhamkin as its new global VP of Real Estate and Projects. In this role Ana will be contributing to the Company’s growth including building out the real estate team, signing new properties and delivering projects.

Ana Nekhamkin has robust experience in building and growing businesses, including acquiring, financing and managing real estate. She has been involved in international projects in key markets in the US, Europe and the Middle East. In her most recent role prior to joining Mindspace, she was responsible for Sonder’s (NASDAQ:SOND) real estate expansion in EMEA and coordinating transactions for the development of hotels and serviced apartments across the UK and Europe. At Mindspace, Ana will be responsible for contributing to the company’s growth, including building out the real estate team, signing new properties, and delivering projects.

“Ana Nekhamkin is an excellent addition to the team and we’re thrilled to have her take on the role of VP of Real Estate and Projects at Mindspace,” said Dan Zakai, Co-founder and CEO of Mindspace. “We are confident that with her impressive experience in the hospitality industry and with the current growth momentum of the flexible office industry, she will lead Mindspace to great heights together with our expanding real estate team. With Ana’s invaluable support, we will continue to actively pursue new management and partnership agreements, as well as lease opportunities.”

Ana Nekhamkin, VP of Real Estate at Mindspace, added: “I’m honored to join the Mindspace team and leverage my hospitality experience to help grow its global footprint. Mindspace has established itself as a key player in an exciting, quickly-evolving asset class and its strong brand, product and strong financial performance position the company perfectly for expansion in new and existing markets.”

Last year, Mindspace saw high demand across all of its locations, reaching pre-pandemic occupancy levels and even exceeding them in some markets - such as Israel, Germany and Poland - with over 95%. In an investment round late November 2021, Mindspace raised $72 million to support further growth and expansion plans, globally. The company is scheduled to open two new locations in Berlin in the summer of 2022, bringing Mindspace in Germany to a total of 10 locations. The two locations will cover 11,500 sqm. in total – 7,000 sqm. in the FÜRST project and 4,500 sqm. on Zimmerstraße. The building on Zimmerstraße consists of eight floors, which will be entirely occupied by Mindspace.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.