Mist House – wrocławska inwestycja Develii ukończona
Develia zakończyła budowę Mist House – kameralnej inwestycji mieszkaniowej przy ulicy Mglistej na wrocławskich Krzykach. Przekazywanie lokali nabywcom rozpocznie się jeszcze w marcu.
Develia zrealizowała czteropiętrowy budynek z 46 mieszkaniami. Dzięki subtelnej, przemyślanej architekturze projekt Mist House dobrze wpisuje się w estetykę okolicy, w której dominuje niska zabudowa i tereny zielone. Architekci z pracowni AP Szczepaniak zaprojektowali zarówno kawalerki, 2-pokojowe lokale na start, rodzinne mieszkania 3- i 4-pokojowe oraz przestronne apartamenty 5- i 6-pokojowe o powierzchniach przekraczających 100 metrów kwadratowych. Niezależnie od metraży do każdego mieszkania przypisana jest powierzchnia zewnętrzna: balkon, taras lub ogródek. Do dyspozycji mieszkańców oddano również podziemną halę garażową z komórkami lokatorskimi. Generalnym wykonawcą była firma AWM Budownictwo.
– Mist House to inwestycja, która cieszyła się dużą popularnością wśród kupujących. Krzyki to pożądana lokalizacja mieszkaniowa we Wrocławiu. Infrastruktura lokalna szybko się rozwija, a dzięki dobrej komunikacji miejskiej łatwo dojedziemy do Śródmieścia i innych części miasta. Rodziny z dziećmi i miłośnicy aktywnego trybu życia doceniają szczególnie bliskość parków i terenów zielonych. Wszystkie lokale w inwestycji zostały już sprzedane – komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.
W sąsiedztwie ukończonej inwestycji dostępnych jest wiele sklepów, punktów usługowych i placówek edukacyjnych. W promieniu 3 km od Mist House znajdują się m.in. trzy duże wrocławskie parki (Kleciński, Grabiszyński i Południowy), tereny zielone wzdłuż rzeki Ślęzy, Centrum Handlowe Borek i Centrum Handlowe Bielany Wrocławskie. Lokalizacja przy ulicy Mglistej zapewnia łatwy dojazd do ważnych arterii drogowych, takich jak ul. Powstańców Śląskich oraz droga krajowa nr 5, które umożliwiają wygodny dojazd do centrum i poza granice miasta.
Mist House to nie jedyny projekt Develii we Wrocławiu – w sprzedaży dostępnych jest ponad 300 mieszkań m.in. w ramach osiedla Ślężna Vita na Borku-Krzykach, Reja 55 na Ołbinie, Cynamonowa Vita na Lipie Piotrowskiej czy Ogrody Wojszyce na Wojszycach.
Develia, która w ubiegłym roku obchodziła 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 41 osiedli, składających się w sumie ze 119 etapów inwestycyjnych – to ponad 16,5 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 860 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2021 r. firma wypracowała 911,9 mln zł przychodów ze sprzedaży i 153,9 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.