Morele z nową siedzibą firmy w krakowskim Podium Park
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Firma Morele zmieni swoją lokalizację. Lider polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej zajmie 1730 mkw. w kompleksie Podium Park w Krakowie. Budynek, w którym znajdzie się nowe biuro spółki jest jednym z najbardziej ekologicznych i nowoczesnych biurowców w Polsce. Jak informuje właściciel Podium Park kompleks jest już w pełni wynajęty.
Morele przeprowadzkę do Podium Park B w Krakowie planują pod koniec br. W nowej siedzibie spółka do swojej dyspozycji będzie miała 1730 mkw., czyli o pod 400 mkw. więcej niż w biurze zajmowanym przy ul. Fabrycznej.
"Morele, jedna z najbardziej innowacyjnych polskich firm na rynku e-commerce, wybrał na swoje nowe biuro powierzchnię w kompleksie Podium Park, który idealnie wpasował się w wysokie wymagania klienta. Tym samym z wielką satysfakcją możemy poinformować, że budynek B, który został oddany do użytku zaledwie 8 miesięcy temu, jest już w 100% wynajęty. To niewątpliwy sukces komercyjny, który pokazuje, że nowoczesne i innowacyjne firmy wciąż potrzebują funkcjonalnych przestrzeni do efektywnej pracy." - mówi Adam Iwański, Leasing Manager w Globalworth Poland.
"Gdy pandemia minie będziemy pracować w trybie hybrydowym. Mimo to, zdecydowaliśmy się na większe biuro, ponieważ nasza firma w ostatnim czasie bardzo się rozwinęła i konieczne będzie poszerzenie zespołu. Zmianę siedziby firmy planowaliśmy już od pewnego czasu. Przy wyborze nowego biura skupiliśmy się przede wszystkim na tym, aby nasi pracownicy czuli się w nim komfortowo, stąd też wybór padł na nowoczesny kompleks Podium Park." - mówi Radosław Stasiak, wiceprezes Morele.
Firma Morele powstała w 2005 roku i obecnie jest drugą największą multiwertykalną platformą e-commerce w Polsce działająca w modelu hybrydowym (1P oraz marketplace). Spółka posiada rozbudowaną infrastrukturę techniczną i logistyczną, dzięki czemu dostarcza znakomitą wartość dla klientów oraz sprzedawców. Eksperci oraz społeczność Morele wspierają klientów w wyborze produktów precyzyjnie spełniających ich potrzeby, dzięki czemu spółka osiąga wiodące wyniki w obszarze doświadczenia klientów (tzw. customer experience).
Podium Park należy do najbardziej zielonych inwestycji biurowych w Polsce. Jako jedna z nielicznych w kraju posiada certyfikat BREEAM na najwyższym możliwym poziomie - Outstanding. W skład kompleksu wchodzą dwa obiekty o łącznej powierzchni najmu ponad 55 tys. mkw.. Drugi z nich, budynek B, został oddany do użytku pod koniec 2020 roku. Obie nieruchomości są już w pełni wynajęte.
Podium Park wyróżnia doskonała lokalizacja u zbiegu alei Jana Pawła II i ulicy Izydora Stella-Sawickiego, w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy miasta, w sąsiedztwie Politechniki Krakowskiej oraz licznych przystanków komunikacji miejskiej. Ważnym elementem inwestycji jest zielona, wypełniona roślinnością i sprzyjająca relaksowi na świeżym powietrzu przestrzeń o powierzchni ok. 4 000 mkw.. Pracownicy biur i ich goście mogą również skorzystać z rozbudowanej infrastruktury dla rowerzystów oraz parkingu wyposażonego w ponad 1000 miejsc postojowych.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.