Komunikaty PR

Naturalne krajobrazy wkraczają do biur

2023-05-18  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpeg ( 0.7 MB )

 

 

Naturalne krajobrazy wkraczają do biur

W oparciu o trend resimercial, łączący estetykę mieszkalną i komercyjną oraz istotę biophilic design, amerykańska firma Interface zaprojektowała nową kolekcję płytek wykładzinowych do przestrzeni komercyjnych – Connected Ethos. Pojawi się ona na wszystkich rynkach globalnego potentata, co wynika z samej idei stojącej za jej projektem.

Kiedy zapracowany umysł poszukuje źródeł ukojenia, zwraca się automatycznie ku naturalnym krajobrazom. Dużo łatwiej regenerujemy się podczas spaceru w lesie czy nad morzem i w promieniach słońca. Zielenie drzew i traw, odcienie niebieskiego jezior czy wijących się rzek, działają relaksująco. Tęsknota za tymi krajobrazami wynika z atawistycznych potrzeb utrzymania bliskości z naturą, z którą – nawet otoczeni miejską tkanką – czujemy silną więź. Za tymi potrzebami stoi praca projektantów firmy Interface, a jej efektem jest kolekcja Connected Ethos.

Od łąk po kamieniste brzegi

- Punktem wyjścia dla projektantów firmy Interface było to, co łączy ludzi na całym świecie: potrzeba obcowania z naturą. Jej wzorami i kolorami, które działają kojąco i relaksująco – mówi Krzysztof Szymczak z ARC Interiors, wyłącznego dystrybutora na Polskę wykładzin amerykańskiego producenta. - Bez względu na szerokość geograficzną, w jakiej mieszkamy, pociągają nas czy to soczyste zielenie dżungli, trawa i szałwia uprawiane w przydomowym ogródku, górskie pejzaże czy też spokojna tafla jeziora. I te krajobrazy, za sprawą kolekcji Connected Ethos, Interface wprowadza do biur, ale i innych przestrzeni komercyjnych.

W kolekcji znajdują się dwa rodzaje płytek: 16 w głębokiej, wyrazistej kolorystyce, pozwalających akcentować dowolnie przestrzeń oraz 16 przejściowych, utrzymanych w neutralnych, ziemistych odcieniach, które łagodzą siłę wyrazu tych pierwszych. Pozwalają efektownie i niejako naturalnie, tworzyć ciągi komunikacyjne czy wydzielać strefy różnych aktywności. Wszystkie są odzwierciedleniem kolorów i tekstury naturalnych pejzaży. Znajdziemy tu ożywiające zielenie charakterystyczne dla łąk czy głębsze, przywodzące na myśl lasy równikowe; kojące, chłodne odcienie błękitu i niebieskiego kojarzące się z wodą; wyraziste, słoneczne żółcienie kreujące dobrą atmosferę do współpracy czy szarości górskich pejzaży i kamienistych brzegów plaż.

W duchu biophilic

Podstawą biophilic design jest przekonanie, że człowiek lepiej się czuje w naturalnym otoczeniu. Przyjaznym, urozmaiconym, pobudzającym wyobraźnię, a jednocześnie działającym uspokajająco. Bazuje na tym również trend resimercial, który wprowadza do przestrzeni komercyjnych przytulną estetykę domów i mieszkań. Podłoga jest przy tym podstawą twórczego projektowania, o czym czasem się zapomina. - Wykładziny podłogowe często postrzegane są tylko pod kątem ich praktyczności - zauważa Krzysztof Szymczak z ARC Interiors. - Tymczasem za ich sprawą możemy nie tylko ożywić i urozmaicić przestrzeń biura, ale stworzyć logiczne wizualnie strefy do różnych aktywności. Bazując na odcieniach niebieskiego nowej kolekcji wyznaczyć np. miejsce wyciszenia i odpoczynku, zielonego – przestrzeni do intensywnej, wymagającej koncentracji pracy, a żółtego – twórczego działania w grupie.

Nowa kolekcja Connected Ethos wychodzi naprzeciw potrzebom obcowania z naturalnymi pejzażami, a sama składa się w 91,8% z materiałów pochodzących z recyklingu. Jest też neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla w całym cyklu życia produktu.

Wykładziny Interface można obejrzeć w warszawskim showroomie ARC Interiors. www.arcinteriors.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.