Nexity rozrasta się w Warszawie
Nexity Polska, deweloper nieruchomości mieszkaniowych należący do Grupy Nexity, działający od 10 lat na polskim rynku, wystartował w stolicy z budową etapu Golden Space 2 oraz rozpoczął sprzedaż mieszkań w szóstym już etapie inwestycji Next Ursus.
Do zacisznego osiedla Golden Space, zlokalizowanego w bliskiej odległości od centrum miasta, dołączy kolejny, kameralny budynek, którego budowa stanowi drugi etap inwestycji. Łącznie powstaną tam 83 mieszkania, dedykowane zarówno singlom, młodym parom, jak i rodzinom z dziećmi. Każde mieszkanie zostanie wyposażone w balkon, a do lokali na parterze będą przynależeć ogródki. Do dyspozycji mieszkańców zostanie oddany jednokondygnacyjny garaż. Całe osiedle wyróżnia podwyższony standard, a w planach jest stacja naprawy rowerów oraz stacje ładowania samochodów elektrycznych.
Z kolei nowoczesne osiedle mieszkaniowe Next Ursus powstaje na działce zlokalizowanej w pobliżu ulic Posag 7 Panien, Edwarda Habicha oraz Kompanii AK Goplana. Nexity ruszyło ze sprzedażą mieszkań w kolejnym etapie tej inwestycji – w budynkach Light oraz Modern. Łącznie do sprzedaży trafiło 178 mieszkań o metrażu od 30 do 65 mkw. Budynek Light będzie zlokalizowany w samym centrum inwestycji, dzięki czemu jego lokatorzy będą mogli się cieszyć widokiem na osiedlowy park. Powstanie tam również siłownia plenerowa.
Do dyspozycji mieszkańców na osiedlu znajdą się też boisko do siatkówki, place zabaw oraz liczne lokale usługowe. Zmotoryzowani mieszkańcy będą mieli do dyspozycji nie tylko miejsca parkingowe w garażu, ale także miejsca postojowe naziemne. Dla posiadaczy aut elektrycznych, dużym atutem będzie stacja ładowania samochodów, która również znajdzie się na osiedlu Next Ursus, jak i ławki ładujące do urządzeń mobilnych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.