Nexity rozrasta się w Warszawie
Nexity Polska, deweloper nieruchomości mieszkaniowych należący do Grupy Nexity, działający od 10 lat na polskim rynku, wystartował w stolicy z budową etapu Golden Space 2 oraz rozpoczął sprzedaż mieszkań w szóstym już etapie inwestycji Next Ursus.
Do zacisznego osiedla Golden Space, zlokalizowanego w bliskiej odległości od centrum miasta, dołączy kolejny, kameralny budynek, którego budowa stanowi drugi etap inwestycji. Łącznie powstaną tam 83 mieszkania, dedykowane zarówno singlom, młodym parom, jak i rodzinom z dziećmi. Każde mieszkanie zostanie wyposażone w balkon, a do lokali na parterze będą przynależeć ogródki. Do dyspozycji mieszkańców zostanie oddany jednokondygnacyjny garaż. Całe osiedle wyróżnia podwyższony standard, a w planach jest stacja naprawy rowerów oraz stacje ładowania samochodów elektrycznych.
Z kolei nowoczesne osiedle mieszkaniowe Next Ursus powstaje na działce zlokalizowanej w pobliżu ulic Posag 7 Panien, Edwarda Habicha oraz Kompanii AK Goplana. Nexity ruszyło ze sprzedażą mieszkań w kolejnym etapie tej inwestycji – w budynkach Light oraz Modern. Łącznie do sprzedaży trafiło 178 mieszkań o metrażu od 30 do 65 mkw. Budynek Light będzie zlokalizowany w samym centrum inwestycji, dzięki czemu jego lokatorzy będą mogli się cieszyć widokiem na osiedlowy park. Powstanie tam również siłownia plenerowa.
Do dyspozycji mieszkańców na osiedlu znajdą się też boisko do siatkówki, place zabaw oraz liczne lokale usługowe. Zmotoryzowani mieszkańcy będą mieli do dyspozycji nie tylko miejsca parkingowe w garażu, ale także miejsca postojowe naziemne. Dla posiadaczy aut elektrycznych, dużym atutem będzie stacja ładowania samochodów, która również znajdzie się na osiedlu Next Ursus, jak i ławki ładujące do urządzeń mobilnych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.