Nowe Ogrody - sprawdź aktualną ofertę
- Ulica Meissnera na poznańskich Jeżycach, to adres który łączy wiele zalet. Podczas planowania naszej inwestycji priorytetem było stworzenie przestrzeni, z której mieszkańcy będą się cieszyć każdego dnia. Stąd w każdym z naszych budynków znalazły się lokale, które gwarantują szybką możliwość zaspokojenia podstawowych potrzeb – mówi Marlena Zapalska, prezes spółki Proxin Investment. Niewątpliwą zaletą są również liczne tereny zielone i rekreacyjne – Rusałka, Ogród Botaniczny, korty tenisowe oraz ścieżki rowerowe, te wszystkie elementy mieszkańcy osiedla mają na wyciagnięcie ręki. Całość uzupełnia sprawna komunikacja miejska, funkcjonująca również na terenie osiedla. Z pętli tramwajowe, zlokalizowanej 5 min od osiedla, można w szybko dotrzeć na Stary Rynek, dworzec PKP czy Stare Miasto.
Proxin Investment aktualnie prowadzi sprzedaż mieszkań w dwóch etapach. Numer IV, który został przekazany w ręce klientów na początku bieżącego roku oferuje ostatnie 11 mieszkań. Powierzchnie wahają się 62,57 do 80,80 mkw. w układach 3 – lub 4-pokojowych. Dodatkowo wybrane lokale osiadają aż 2 balkony. W ramach V etapu, który jest obecnie w budowie, inwestor również przygotował mieszkania o zróżnicowanych metrażach i układach dopasowanych do indywidualnych potrzeb nabywców. Klienci mogą wybierać pomiędzy powierzchniami od 30,77 do 88,67 mkw., w tym kawalerki oraz lokale 2-,3- oraz 4-pokojowe. Zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacja tego etapu zostanie zakończona z końcem 2020 roku. Po zakończeniu prac powstanie drugi dziedziniec z zaaranżowaną zielenią, małą architekturą oraz placem zabaw. Dodatkowo budynek będzie wyposażony w 8 lokali usługowych (z możliwością prowadzenia lokali gastronomicznych), 168 miejsc postojowych oraz 40 boksów rowerowych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.