Komunikaty PR

Nowe rozwiązanie na rynku. Ronson zorganizował pierwszy Wirtualny Dzień Otwarty

2020-04-09  |  13:00
Biuro prasowe

W dobie epidemii koronawirusa deweloperzy musieli odwołać dni otwarte na realizowanych osiedlach i znacznie ograniczyć działalność biur sprzedaży. Ale Ronson Development znalazł sposób, by zaprosić klientów na wspólne zwiedzanie jednej ze swoich flagowych inwestycji, bez narażania niczyjego zdrowia. W środę, 8 kwietnia, ekipa dewelopera zorganizowała pierwszy Wirtualny Dzień Otwarty na warszawskim osiedlu Nova Królikarnia. Klienci przyjęli to rozwiązanie z dużym entuzjazmem – w relacji na żywo uczestniczyło momentami jednocześnie nawet 170 osób, a w ciągu zaledwie kilku godzin po jej zakończeniu została ona wyświetlona ponad 4 tysiące razy.

 

Dzięki transmisji live na fanpage’u Twoje własne M2, potencjalni nabywcy mogli wybrać się na spacer pomiędzy gotowymi budynkami, zwiedzić park przylegający do inwestycji, zajrzeć na budowę kolejnych etapów, a także na bieżąco zadawać pytania. 

– Próbując odnaleźć się w tej odmiennej rzeczywistości postanowiliśmy zaprosić naszych klientów na nową formułę spotkań: Wirtualne Dni Otwarte. W obecnej sytuacji trudno jest wybrać się na budowę albo do biura sprzedaży, a przecież wiele osób także teraz poszukuje własnego M. Postanowiliśmy więc, że pojawimy się z prezentacją inwestycji w domach naszych potencjalnych klientów dzięki relacji na żywo – mówi Karolina Bronszewska, marketing manager Ronson Development. – To pierwsze takie wydarzenie na polskim rynku mieszkaniowym i na pewno będziemy chcieli je powtórzyć także w innych naszych projektach. Będzie to dla klientów dobra okazja, by rozejrzeć się po osiedlach, zadać szczegółowe pytania i zobaczyć postępy w budowie – dodaje. 

 

Domy w Novej Królikarni coraz bliżej ukończenia

Nova Królikarnia to najbardziej ekskluzywny projekt Ronson Development, położony u podnóża Skarpy Warszawskiej. Podczas Wirtualnego Dnia Otwartego widzowie mieli okazję zajrzeć m.in. na budowę etapu osiedla, w skład którego wchodzi 18 segmentów o powierzchniach od 195 do 215 m2 z przestronnymi ogrodami. Zatopione w zieleni domy są połączeniem kameralnej zabudowy ze znakomitą lokalizacją i widokiem na jezioro.

Jak wyjaśnił podczas Wirtualnego Dnia Otwartego kierownik projektu, obecnie trwają prace wykończeniowe we wszystkich budynkach, kończone są elewacje i rozpoczynają się nasadzenia zieleni. Do końca sierpnia przewidywane jest oddanie domów do użytku.

Obecnie realizowany jest także IV i V etap Novej Królikarni z odpowiednio 23 i 31 apartamentami zlokalizowanymi w kameralnych willach miejskich.

 

Sprzedaż mieszkań na odległość

Wirtualny Dzień Otwarty to kolejna propozycja Ronson Development dla klientów, którzy poszukują mieszkania w tych utrudnionych okolicznościach. 

–  W ostatnich tygodniach bardzo zmieniliśmy organizację naszych sił sprzedażowych. Ze względów bezpieczeństwa, nie organizujemy klasycznych dni otwartych ani nie zapraszamy klientów i potencjalnych klientów do naszych salonów sprzedaży. Zachęcamy natomiast do kontaktu telefonicznego, mailowego lub poprzez wdrożony niedawno czat online – mówi Karolina Bronszewska

Deweloper udostępnia widoki 3D mieszkań z propozycjami aranżacji, wirtualne spacery, a także zdjęcia i filmy z osiedli. Klienci mają możliwość zawarcia umowy rezerwacyjnej na odległość, poprzez przesłanie skanu lub zdjęcia podpisanych dokumentów. Kancelarie notarialne, z którymi współpracuje Ronson, wdrożyły natomiast szczególne środki ostrożności, umożliwiając bezpieczne zawarcie umowy deweloperskiej.

 


Ronson Development

Ronson Development jest doświadczonym, dynamicznie rozwijającym się deweloperem prowadzącym inwestycje mieszkaniowe w największych polskich miastach, głównie w Warszawie, a także w Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie.

Od początku swojej działalności w 2000 r. Ronson zdobył zaufanie tysięcy klientów, co daje mu pozycję jednej z wiodących w Polsce firm deweloperskich. Od 2007 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Ronson tworzy przestrzenie, w których dobrze i wygodnie się mieszka. Obecnie, w ofercie firmy znajdują się mieszkania dopasowane do potrzeb różnych grup klientów – są w niej zarówno apartamenty jak i lokale z segmentu popularnego.

Ronson Development jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Dowodem zaufania klientów do firmy są liczne nagrody i certyfikaty, w tym nagroda w kategorii usługi deweloperskie w konkursie Orły Polskiego Budownictwa 2014 oraz godło Deweloper Roku 2013 przyznane przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej.

Ronson jest również laureatem wielu prestiżowych nagród przyznawanych przez grono analityków i inwestorów giełdowych. W 2013 r. firma zajęła I miejsce w rankingu Giełdowa Spółka Roku w kategorii „Relacje inwestorskie” organizowanym przez dziennik Puls Biznesu. Z kolei w 2017 r. strona internetowa Spółki została nagrodzona tytułem Złota Strona Emitenta w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.