Komunikaty PR

Nowy miejski park w portfelu SEGRO

2020-01-21  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka SEGRO, działając w imieniu SEGRO European Logistics Partnership (SELP), kupiła we Wrocławiu dwa obiekty o łącznej powierzchni 38,000 m2. W transakcji SEGRO reprezentowali doradcy z JLL.

 

Zakupiony od Panattoni Europe park otrzymał nazwę SEGRO Business Park Wrocław. Tworzą go dwa budynki, na które składa się łącznie 35,000 m2 powierzchni magazynowej i 3,000 m2 biur. Oba obiekty są w pełni wynajęte przez dziewięciu klientów reprezentujących głównie branżę logistyczną. Park jest doskonale zlokalizowany w południowo-zachodniej części Wrocławia, w pobliżu skrzyżowania autostrad A4 oraz A8.

 

 Wrocław znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się miast Unii Europejskiej, jest także rosnącą gwiazdą rynku magazynowego, z ogromnym potencjałem dotarcia zarówno do klienta lokalnego, jak i dzięki strategicznej lokalizacji między Warszawą, Berlinem i Pragą, z doskonałymi możliwościami dotarcia do chłonnych rynków innych regionów Polski i państw ościennych. SEGRO Business Park Wrocław to nasza kolejna w ostatnich kilku miesiącach inwestycja na Dolnym Śląsku i na tym zakupie nie kończy się nasz apetyt na rozwój w regionie  mówi Bożena Krawczyk, Dyrektor ds. Inwestycji SEGRO na Europę Centralną.

 

Już dawno zauważyliśmy, że rosnąca sprzedaż internetowa zwiększy popyt na operatorów logistycznych, platformy przeładunkowe i punkty sprzedaży blisko klientów. Stąd rosnąca popularność parków zlokalizowanych w miastach, które odpowiadają potrzebom ostatniej mili i logistyki wewnątrz miasta. Sprzedaż takiego parku jak Panattoni City Logistics Wrocław I firmie SEGRO potwierdza nasze wcześniejsze prognozy i pokazuje, że parki miejskie stają się dobrą okazją do inwestycji mówi Robert Dobrzycki, dyrektor generalny Panattoni Europe.

 

Cieszy nas fakt, że SEGRO po raz kolejny obdarzyło nas zaufaniem przy realizacji swojej strategii inwestycyjnej. Gratulujemy SEGRO tego zakupu, który naszym zdaniem wpisuje się w trendy aktualnie napędzające polski rynek magazynowy –  obiekt położony jest w granicach Wrocławia, spełnia warunki dla rozwiązań wewnątrzmiejskiej logistyki i jednocześnie zapewnia łatwy dostęp do rynków krajowych i zagranicznychdodaje Magdalena Uler-Kłeczek, Starszy Konsultant w Dziale Rynków Kapitałowych, JLL.

 

SEGRO Business Park Wrocław to kolejny, po SEGRO Industrial Park Wrocław 2, zakup SEGRO w tym regionie. W ubiegłym roku firma powiększyła również swój portfel w podwrocławskich Biskupicach Podgórnych o 17 ha działkę z możliwością wybudowania kolejnych 75,000 m2.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.