Komunikaty PR

Nowy miejski park w portfelu SEGRO

2020-01-21  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka SEGRO, działając w imieniu SEGRO European Logistics Partnership (SELP), kupiła we Wrocławiu dwa obiekty o łącznej powierzchni 38,000 m2. W transakcji SEGRO reprezentowali doradcy z JLL.

 

Zakupiony od Panattoni Europe park otrzymał nazwę SEGRO Business Park Wrocław. Tworzą go dwa budynki, na które składa się łącznie 35,000 m2 powierzchni magazynowej i 3,000 m2 biur. Oba obiekty są w pełni wynajęte przez dziewięciu klientów reprezentujących głównie branżę logistyczną. Park jest doskonale zlokalizowany w południowo-zachodniej części Wrocławia, w pobliżu skrzyżowania autostrad A4 oraz A8.

 

 Wrocław znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się miast Unii Europejskiej, jest także rosnącą gwiazdą rynku magazynowego, z ogromnym potencjałem dotarcia zarówno do klienta lokalnego, jak i dzięki strategicznej lokalizacji między Warszawą, Berlinem i Pragą, z doskonałymi możliwościami dotarcia do chłonnych rynków innych regionów Polski i państw ościennych. SEGRO Business Park Wrocław to nasza kolejna w ostatnich kilku miesiącach inwestycja na Dolnym Śląsku i na tym zakupie nie kończy się nasz apetyt na rozwój w regionie  mówi Bożena Krawczyk, Dyrektor ds. Inwestycji SEGRO na Europę Centralną.

 

Już dawno zauważyliśmy, że rosnąca sprzedaż internetowa zwiększy popyt na operatorów logistycznych, platformy przeładunkowe i punkty sprzedaży blisko klientów. Stąd rosnąca popularność parków zlokalizowanych w miastach, które odpowiadają potrzebom ostatniej mili i logistyki wewnątrz miasta. Sprzedaż takiego parku jak Panattoni City Logistics Wrocław I firmie SEGRO potwierdza nasze wcześniejsze prognozy i pokazuje, że parki miejskie stają się dobrą okazją do inwestycji mówi Robert Dobrzycki, dyrektor generalny Panattoni Europe.

 

Cieszy nas fakt, że SEGRO po raz kolejny obdarzyło nas zaufaniem przy realizacji swojej strategii inwestycyjnej. Gratulujemy SEGRO tego zakupu, który naszym zdaniem wpisuje się w trendy aktualnie napędzające polski rynek magazynowy –  obiekt położony jest w granicach Wrocławia, spełnia warunki dla rozwiązań wewnątrzmiejskiej logistyki i jednocześnie zapewnia łatwy dostęp do rynków krajowych i zagranicznychdodaje Magdalena Uler-Kłeczek, Starszy Konsultant w Dziale Rynków Kapitałowych, JLL.

 

SEGRO Business Park Wrocław to kolejny, po SEGRO Industrial Park Wrocław 2, zakup SEGRO w tym regionie. W ubiegłym roku firma powiększyła również swój portfel w podwrocławskich Biskupicach Podgórnych o 17 ha działkę z możliwością wybudowania kolejnych 75,000 m2.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.