Nowy najemca w szczecińskiej Hanza Tower. To znana sieć klubów fitness.

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
W Hanza Tower - należącym do grupy J.W. Construction jednym z najbardziej znanych budynków w Szczecinie - otworzył się właśnie nowy klub należący do ogólnopolskiej sieci Well Fitness. Nowa siłownia, funkcjonująca na powierzchni ponad 2100 m2, jest otwarta 24 godziny na dobę, a w jej ofercie znajdują się nielimitowane zajęcia grupowe, darmowe analizy składu ciała czy konsultacje z trenerem personalnym. W kolejnych miesiącach planowane jest także otwarcie przestrzeni coworkingowej pod znaną, międzynarodową marką.
Hanza Tower to zrealizowany w duchu mix-used 104-metrowy wieżowiec znajdujący się przy alei Wyzwolenia, w samym sercu Szczecina. Inwestycję zrealizowaną przez J.W. Construction tworzą zarówno ekskluzywne apartamenty, nowoczesne przestrzenie konferencyjne i biurowe, jak i część handlowo-usługowa, w której w ostatnich miesiącach przybywa coraz więcej najemców. Mieszkańcy Szczecina mogą korzystać w Hanzie m.in. z usług salon masażu orientalnego renomowanej sieci Shivago Thai Bali Spa. Wśród najemców znajdują się ponadto gabinety fizjoterapii, rehabilitacji i medycyny – gabinety lekarskie Twoja Przychodnia i Paracelsus oraz Royal Hanza Beauty Studio.
Nowy klub fitness w centrum Szczecina
Od połowy października w Hanza Tower działa nowy klub pod marką Well Fitness - ogólnopolskiej sieci nowoczesnych siłowni. Firma posiada już niemal 70 klubów w ponad 30 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku czy Katowicach. Well Fitness oferuje dostęp do zaawansowanej infrastruktury fitness przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Na powierzchni ponad 2100 m² dostępne są różnorodne strefy treningowe – od strefy cardio, przez funkcjonalną, wolnych ciężarów, aż po przestrzeń do stretchingu, salę fitness i rowerową. Klubowicze mają też płatny dostęp do maszyny Well Hydrated, oferującej wodę i niskokaloryczne napoje bez limitu. Główną misją marki jest budowanie wspierającej się społeczności, która pomaga klubowiczom w osiąganiu ich celów treningowych, niezależnie od wieku, kondycji czy doświadczenia.
Z okazji otwarcia Well Fitness zrealizowało specjalną przedsprzedaż karnetów w promocyjnych cenach, a podczas pierwszego dnia działalności na klubowiczów czekały liczne atrakcje i konkursy, a także możliwość bezpłatnego przetestowania oferty siłowni, w tym zajęć z trenerami i zajęć grupowych czy konsultacji oraz analizy składu ciała.
– Od początku działalności Hanza Tower pracujemy nad takim doborem najemców w przestrzeni komercyjnej naszej inwestycji, który zapewni mieszkańcom Szczecina oraz lokatorom samej Hanzy różnorodną, holistyczną ofertę usług związanych ze zdrowiem, rozrywką czy szeroko pojętym wellness & beauty. Nowoczesna, znana sieć klubów Well Fitness stanowi idealne dopełnienie wspomnianej oferty – komentuje Małgorzata Ostrowska, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction.
Poza częścią handlowo-usługową w części biurowej trwają też obecnie prace nad uruchomieniem przestrzeni coworkingowej z infrastrukturą odpowiadająca zarówno na potrzeby firm o ugruntowanej już pozycji, jak i startupów i młodych przedsiębiorców. Otwarcie przestrzeni, której najemcą jest International Workplace Group (największa na świecie firma zajmująca się pracą hybrydową i właściciel takich marek jak Spaces i Regus), planowana jest na I kwartał 2025 roku.
J.W. Construction to jeden z największych i najbardziej znanych polskich deweloperów mieszkaniowych z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Firma może pochwalić się liczbą ponad 34 tysięcy sprzedanych mieszkań oraz ponad 600 domów w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Gdyni, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie, a także poza krajem. W portfolio JWC znajdują się także nieruchomości aparthotelowo-komercyjne, jak Wola Invest czy Jerozolimskie Invest w Warszawie oraz obiekty hotelowe: kompleks Czarny Potok Resort&Spa w Krynicy Zdroju, Hotel Dana w Szczecinie czy sieć Hoteli 500 nad Zegrzem, w Tarnowie Podgórnym oraz w Strykowie. J.W. Construction ma także w swojej grupie kapitałowej własną spółkę wykonawczą oraz fabrykę w Tłuszczu. Więcej informacji na temat firmy oraz aktualnie realizowanych inwestycji można znaleźć na stronie www.jwc.pl.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.