Komunikaty PR

Nowy showroom Kinnarps w prestiżowej lokalizacji biznesowej PIXEL 5 w Poznaniu

2020-02-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

KINNARPS W POZNANIU ZMIENIA LOKALIZACJĘ

Kinnarps, europejski lider rozwiązań w zakresie wyposażenia przestrzeni pracy, przeprowadza się w Poznaniu do prestiżowej lokalizacji w kompleksie biurowym PIXEL, gdzie nie tylko zostaną wyeksponowane produkty marek należących do portfolio grupy, lecz także będą odbywać się spotkania dla klientów, architektów i partnerów biznesowych.

Biznesowa lokalizacja nowego showroomu podkreśla podejście Kinnarps do promowania idei nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni pracy oraz pozycję lidera. Blisko 150 m2 ekspozycji wraz z biurem handlowym Kinnarps prezentuje czytelny koncept aranżacyjny opracowany przez architekta Marcina Cieślę.

„Zgodnie z założeniem wnętrze ma przede wszystkim inspirować, dlatego, aby zachować spójność aranżacji zastosowaliśmy bardzo oszczędną kolorystykę tapicerek i wykończeń. Ze względu na usytuowanie lokalu na przeszkolonym parterze, które daje wrażenie dostępności, zależało nam, aby aranżacja przestrzeni była w jak największym stopniu adekwatna do charakteru lokalizacji. Usytuowanie stanowisk pracy bezpośrednio przy oknach miało za zadanie nie tyko odpowiednie doświetlenie miejsc pracy, lecz także podkreślenie otwartości pracującego w Poznaniu zespołu handlowego. Chcieliśmy zachować nieco industrialny charakter wnętrza, a jednocześnie uzyskać efekt przytulności i gościnności. Udało się to osiągnąć dzięki doborowi wyposażenia z bogatego asortymentu Kinnarps” – mówi architekt Marcin Cieśla, autor projektu.

Podział przestrzeni i układ ścian wewnętrznych przełamuje geometrię pomieszczenia, co umożliwia gościom odkrywanie poszczególnych stref we wnętrzu. Przestrzeń jest elastyczna i wielofunkcyjna, a także bardzo efektywnie zagospodarowana - zapewnia nie tylko możliwość ekspozycji koncepcji i oferty Kinnarps, lecz także przyjazne miejsce do współpracy z klientami i architektami z centralnie usytuowanym stanowiskiem do pracy projektowej oraz strefą dla chillout z „przenikającą” z zewnątrz zielenią oraz otwartym aneksem kuchennym.

„Kinnarps to marka o ugruntowanej pozycji, obecna w Poznaniu od 20 lat. Pragnąc zaprezentować klientom regionu zachodniego najbardziej aktualne trendy w rozwoju środowiska pracy i inspirować ich do zmian, poszukiwaliśmy lokalizacji o biznesowym charakterze. PIXEL, jako jeden z najbardziej prestiżowych obiektów w Poznaniu, stanowi doskonałe miejsce do realizacji tej koncepcji. Spodziewamy się dużego zainteresowania biznesowej społeczności Poznania naszą nową aranżacją, która stanowi przede wszystkim miejsce spotkań i inspiracji, gdzie w komfortowych warunkach można omówić szczegóły projektu” dodaje Jarosław Skrzyniarz, Dyrektor Sprzedaży w Regionie Zachodnim.

Serdecznie zapraszamy do showroomu Kinnarps w budynku Pixel 5 w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 184.

Więcej informacji i zdjęcia na stronie https://www.kinnarps.pl/o-kinnarps/Prasa/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.