Nowy showroom Kinnarps w prestiżowej lokalizacji biznesowej PIXEL 5 w Poznaniu
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
KINNARPS W POZNANIU ZMIENIA LOKALIZACJĘ
Kinnarps, europejski lider rozwiązań w zakresie wyposażenia przestrzeni pracy, przeprowadza się w Poznaniu do prestiżowej lokalizacji w kompleksie biurowym PIXEL, gdzie nie tylko zostaną wyeksponowane produkty marek należących do portfolio grupy, lecz także będą odbywać się spotkania dla klientów, architektów i partnerów biznesowych.
Biznesowa lokalizacja nowego showroomu podkreśla podejście Kinnarps do promowania idei nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni pracy oraz pozycję lidera. Blisko 150 m2 ekspozycji wraz z biurem handlowym Kinnarps prezentuje czytelny koncept aranżacyjny opracowany przez architekta Marcina Cieślę.
„Zgodnie z założeniem wnętrze ma przede wszystkim inspirować, dlatego, aby zachować spójność aranżacji zastosowaliśmy bardzo oszczędną kolorystykę tapicerek i wykończeń. Ze względu na usytuowanie lokalu na przeszkolonym parterze, które daje wrażenie dostępności, zależało nam, aby aranżacja przestrzeni była w jak największym stopniu adekwatna do charakteru lokalizacji. Usytuowanie stanowisk pracy bezpośrednio przy oknach miało za zadanie nie tyko odpowiednie doświetlenie miejsc pracy, lecz także podkreślenie otwartości pracującego w Poznaniu zespołu handlowego. Chcieliśmy zachować nieco industrialny charakter wnętrza, a jednocześnie uzyskać efekt przytulności i gościnności. Udało się to osiągnąć dzięki doborowi wyposażenia z bogatego asortymentu Kinnarps” – mówi architekt Marcin Cieśla, autor projektu.
Podział przestrzeni i układ ścian wewnętrznych przełamuje geometrię pomieszczenia, co umożliwia gościom odkrywanie poszczególnych stref we wnętrzu. Przestrzeń jest elastyczna i wielofunkcyjna, a także bardzo efektywnie zagospodarowana - zapewnia nie tylko możliwość ekspozycji koncepcji i oferty Kinnarps, lecz także przyjazne miejsce do współpracy z klientami i architektami z centralnie usytuowanym stanowiskiem do pracy projektowej oraz strefą dla chillout z „przenikającą” z zewnątrz zielenią oraz otwartym aneksem kuchennym.
„Kinnarps to marka o ugruntowanej pozycji, obecna w Poznaniu od 20 lat. Pragnąc zaprezentować klientom regionu zachodniego najbardziej aktualne trendy w rozwoju środowiska pracy i inspirować ich do zmian, poszukiwaliśmy lokalizacji o biznesowym charakterze. PIXEL, jako jeden z najbardziej prestiżowych obiektów w Poznaniu, stanowi doskonałe miejsce do realizacji tej koncepcji. Spodziewamy się dużego zainteresowania biznesowej społeczności Poznania naszą nową aranżacją, która stanowi przede wszystkim miejsce spotkań i inspiracji, gdzie w komfortowych warunkach można omówić szczegóły projektu” – dodaje Jarosław Skrzyniarz, Dyrektor Sprzedaży w Regionie Zachodnim.
Serdecznie zapraszamy do showroomu Kinnarps w budynku Pixel 5 w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 184.
Więcej informacji i zdjęcia na stronie https://www.kinnarps.pl/o-kinnarps/Prasa/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.