Komunikaty PR

Olivia Business Centre znika z rynku

2022-05-11  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Olivia Business Centre znika z rynku

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84io4jav_iKaulmUabBg?e=98FaDx autor Marcin Kasperski 

Olivia od lat konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę funkcji przyjaznych mieszkańcom Trójmiasta i turystom regularnie wprowadzając kolejne usługi na swoim obszarze. Na jej terenie działa ogólnodostępny ogród botaniczny, cieszący się olbrzymią popularnością taras widokowy na wysokości 130 metrów nad ziemią oraz 8 restauracji, centrum medyczne i apteka. Teraz jej pozabiznesowy charakter zostanie podkreślony również w nazwie, która od maja 2022 roku brzmi Olivia Centre, a uzupełnia ją hasło „More than business”, czyli „Więcej, niż biznes”.

Olivia Centre z wszystkimi swoimi udogodnieniami w coraz większym stopniu staje się ważną częścią Gdańska. Przez lata swojego rozwoju tylko na jej terenie utworzonych zostało 12 tysięcy miejsc pracy, do czego należy dodać pracowników firm kooperantów. Na jej terenie znajdują się biura ponad 200 firm, wśród których są największe światowe korporacje jak Amazon, Bayer, Nike czy Epam, średnie firmy z kilkunastu branży, ale także małe i mikroprzedsiębiorstwa, skupione głównie w coworkingu O4. Polityka rozwoju Olivii obejmuje stopniowe wprowadzanie kolejnych udogodnień, które powodują, że miejsce to staje się coraz modniejszą lokalizacją, w której przyjemnie jest spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi nie tylko w tygodniu, ale również w weekendy. Co ważne, konsekwentnie wdrażany w życie plan różnicowania funkcji dostępnych na jej terenie pozwala określić Olivia Centre jako miejsce nie tylko do prowadzenia biznesu i do pracy, ale również rekreacji, rozrywki i integracji. 

W 2020 roku otwarcie tarasu widokowego na 32 p. Olivii Star zostało wyróżnione nagrodą Marszałka Województwa Pomorskiego jako wydarzenie roku. Status miejsca spotkań i pozazawodowych interakcji potwierdzają również koncerty w centrum eventowym, znajdującym się na 34 piętrze tego budynku. Na scenie Olivii Star wystąpiły już takie gwiazdy jak Krzysztof Zalewski, Daria Zawiałow i wiele innych. W Olivii funkcjonują ponadto aktywne kluby rozwoju pasji (żeglarstwo, nordic walking, piłka nożna, siatkówka, fotografia) oraz chór, skupiający pracowników firm mających tam biura oraz mieszkańców Trójmiasta, nie związanych zawodowo z Olivią.

Olivia od samego początku stawiała na integrację z miastem oraz na rozwój żywej i aktywnej społeczności – mówi Bogusław Wieczorek, pełnomocnik zarządu Olivia Centre ds. public relations. Chcemy, aby każdy czuł się tutaj mile widziany. Z pewnością oddanie do użytku Olivii Garden, tarasu widokowego i restauracji na najwyższych piętrach Olivii Star stanowiło kroki milowe w uatrakcyjnieniu naszej przestrzeni, ale zapewniamy, że na co dzień wiele osób odnajdzie tutaj ciekawe propozycje, pozwalające poczuć się jak u siebie. Hasło „More than business” również podkreśla, że społeczność pracowników firm z Olivii to zbiór wspaniałych ludzi, którzy łączą swoje siły i kompetencje, aby rozwijać zainteresowania. To także grupa społeczników, którzy aktywnie włączają się w szereg szlachetnych i pożytecznych inicjatyw. W czasie pandemii sami zainicjowali zbiórkę komputerów dla dzieci zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w okresie nauki zdalnej. Od lat organizują akcję Kropelka Energii, która w zeszłym miesiącu odbyła się już po raz 47. Żywo włączyli się także w prowadzoną w Olivii zbiórkę darów dla Ukraińców. W sezonie nasze patio żyje aktywnymi wydarzeniami: organizowane są koncerty, strefy chill out-u i inne liczne atrakcje.

Olivia Centre jest ponadto aktywnym i zaangażowanym sąsiadem dla lokalnej społeczności. Od 3 lat organizuje Oliwski Budżet Sąsiedzki, w ramach którego wspiera i finansuje ważne dla mieszkańców dzielnicy inicjatywy, współpracuje z oliwską Szkołą Podstawową nr 35 przy organizacji jej wydarzeń i inicjatyw, a w czasie pandemii Covid-19 sfinansowała wyżywienie dla pracowników szpitali, sprzęt medyczny i odzież ochronną, a także dwa centrum diagnostyki, które postawione zostały przy szpitalu na gdańskiej Zaspie i przy kampusie Uniwersytetu Gdańskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.