Olivia Business Centre znika z rynku

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Olivia Business Centre znika z rynku
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84io4jav_iKaulmUabBg?e=98FaDx autor Marcin Kasperski
Olivia od lat konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę funkcji przyjaznych mieszkańcom Trójmiasta i turystom regularnie wprowadzając kolejne usługi na swoim obszarze. Na jej terenie działa ogólnodostępny ogród botaniczny, cieszący się olbrzymią popularnością taras widokowy na wysokości 130 metrów nad ziemią oraz 8 restauracji, centrum medyczne i apteka. Teraz jej pozabiznesowy charakter zostanie podkreślony również w nazwie, która od maja 2022 roku brzmi Olivia Centre, a uzupełnia ją hasło „More than business”, czyli „Więcej, niż biznes”.
Olivia Centre z wszystkimi swoimi udogodnieniami w coraz większym stopniu staje się ważną częścią Gdańska. Przez lata swojego rozwoju tylko na jej terenie utworzonych zostało 12 tysięcy miejsc pracy, do czego należy dodać pracowników firm kooperantów. Na jej terenie znajdują się biura ponad 200 firm, wśród których są największe światowe korporacje jak Amazon, Bayer, Nike czy Epam, średnie firmy z kilkunastu branży, ale także małe i mikroprzedsiębiorstwa, skupione głównie w coworkingu O4. Polityka rozwoju Olivii obejmuje stopniowe wprowadzanie kolejnych udogodnień, które powodują, że miejsce to staje się coraz modniejszą lokalizacją, w której przyjemnie jest spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi nie tylko w tygodniu, ale również w weekendy. Co ważne, konsekwentnie wdrażany w życie plan różnicowania funkcji dostępnych na jej terenie pozwala określić Olivia Centre jako miejsce nie tylko do prowadzenia biznesu i do pracy, ale również rekreacji, rozrywki i integracji.
W 2020 roku otwarcie tarasu widokowego na 32 p. Olivii Star zostało wyróżnione nagrodą Marszałka Województwa Pomorskiego jako wydarzenie roku. Status miejsca spotkań i pozazawodowych interakcji potwierdzają również koncerty w centrum eventowym, znajdującym się na 34 piętrze tego budynku. Na scenie Olivii Star wystąpiły już takie gwiazdy jak Krzysztof Zalewski, Daria Zawiałow i wiele innych. W Olivii funkcjonują ponadto aktywne kluby rozwoju pasji (żeglarstwo, nordic walking, piłka nożna, siatkówka, fotografia) oraz chór, skupiający pracowników firm mających tam biura oraz mieszkańców Trójmiasta, nie związanych zawodowo z Olivią.
Olivia od samego początku stawiała na integrację z miastem oraz na rozwój żywej i aktywnej społeczności – mówi Bogusław Wieczorek, pełnomocnik zarządu Olivia Centre ds. public relations. Chcemy, aby każdy czuł się tutaj mile widziany. Z pewnością oddanie do użytku Olivii Garden, tarasu widokowego i restauracji na najwyższych piętrach Olivii Star stanowiło kroki milowe w uatrakcyjnieniu naszej przestrzeni, ale zapewniamy, że na co dzień wiele osób odnajdzie tutaj ciekawe propozycje, pozwalające poczuć się jak u siebie. Hasło „More than business” również podkreśla, że społeczność pracowników firm z Olivii to zbiór wspaniałych ludzi, którzy łączą swoje siły i kompetencje, aby rozwijać zainteresowania. To także grupa społeczników, którzy aktywnie włączają się w szereg szlachetnych i pożytecznych inicjatyw. W czasie pandemii sami zainicjowali zbiórkę komputerów dla dzieci zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w okresie nauki zdalnej. Od lat organizują akcję Kropelka Energii, która w zeszłym miesiącu odbyła się już po raz 47. Żywo włączyli się także w prowadzoną w Olivii zbiórkę darów dla Ukraińców. W sezonie nasze patio żyje aktywnymi wydarzeniami: organizowane są koncerty, strefy chill out-u i inne liczne atrakcje.
Olivia Centre jest ponadto aktywnym i zaangażowanym sąsiadem dla lokalnej społeczności. Od 3 lat organizuje Oliwski Budżet Sąsiedzki, w ramach którego wspiera i finansuje ważne dla mieszkańców dzielnicy inicjatywy, współpracuje z oliwską Szkołą Podstawową nr 35 przy organizacji jej wydarzeń i inicjatyw, a w czasie pandemii Covid-19 sfinansowała wyżywienie dla pracowników szpitali, sprzęt medyczny i odzież ochronną, a także dwa centrum diagnostyki, które postawione zostały przy szpitalu na gdańskiej Zaspie i przy kampusie Uniwersytetu Gdańskiego.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.