Komunikaty PR

Olivia Business Centre znika z rynku

2022-05-11  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Olivia Business Centre znika z rynku

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84io4jav_iKaulmUabBg?e=98FaDx autor Marcin Kasperski 

Olivia od lat konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę funkcji przyjaznych mieszkańcom Trójmiasta i turystom regularnie wprowadzając kolejne usługi na swoim obszarze. Na jej terenie działa ogólnodostępny ogród botaniczny, cieszący się olbrzymią popularnością taras widokowy na wysokości 130 metrów nad ziemią oraz 8 restauracji, centrum medyczne i apteka. Teraz jej pozabiznesowy charakter zostanie podkreślony również w nazwie, która od maja 2022 roku brzmi Olivia Centre, a uzupełnia ją hasło „More than business”, czyli „Więcej, niż biznes”.

Olivia Centre z wszystkimi swoimi udogodnieniami w coraz większym stopniu staje się ważną częścią Gdańska. Przez lata swojego rozwoju tylko na jej terenie utworzonych zostało 12 tysięcy miejsc pracy, do czego należy dodać pracowników firm kooperantów. Na jej terenie znajdują się biura ponad 200 firm, wśród których są największe światowe korporacje jak Amazon, Bayer, Nike czy Epam, średnie firmy z kilkunastu branży, ale także małe i mikroprzedsiębiorstwa, skupione głównie w coworkingu O4. Polityka rozwoju Olivii obejmuje stopniowe wprowadzanie kolejnych udogodnień, które powodują, że miejsce to staje się coraz modniejszą lokalizacją, w której przyjemnie jest spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi nie tylko w tygodniu, ale również w weekendy. Co ważne, konsekwentnie wdrażany w życie plan różnicowania funkcji dostępnych na jej terenie pozwala określić Olivia Centre jako miejsce nie tylko do prowadzenia biznesu i do pracy, ale również rekreacji, rozrywki i integracji. 

W 2020 roku otwarcie tarasu widokowego na 32 p. Olivii Star zostało wyróżnione nagrodą Marszałka Województwa Pomorskiego jako wydarzenie roku. Status miejsca spotkań i pozazawodowych interakcji potwierdzają również koncerty w centrum eventowym, znajdującym się na 34 piętrze tego budynku. Na scenie Olivii Star wystąpiły już takie gwiazdy jak Krzysztof Zalewski, Daria Zawiałow i wiele innych. W Olivii funkcjonują ponadto aktywne kluby rozwoju pasji (żeglarstwo, nordic walking, piłka nożna, siatkówka, fotografia) oraz chór, skupiający pracowników firm mających tam biura oraz mieszkańców Trójmiasta, nie związanych zawodowo z Olivią.

Olivia od samego początku stawiała na integrację z miastem oraz na rozwój żywej i aktywnej społeczności – mówi Bogusław Wieczorek, pełnomocnik zarządu Olivia Centre ds. public relations. Chcemy, aby każdy czuł się tutaj mile widziany. Z pewnością oddanie do użytku Olivii Garden, tarasu widokowego i restauracji na najwyższych piętrach Olivii Star stanowiło kroki milowe w uatrakcyjnieniu naszej przestrzeni, ale zapewniamy, że na co dzień wiele osób odnajdzie tutaj ciekawe propozycje, pozwalające poczuć się jak u siebie. Hasło „More than business” również podkreśla, że społeczność pracowników firm z Olivii to zbiór wspaniałych ludzi, którzy łączą swoje siły i kompetencje, aby rozwijać zainteresowania. To także grupa społeczników, którzy aktywnie włączają się w szereg szlachetnych i pożytecznych inicjatyw. W czasie pandemii sami zainicjowali zbiórkę komputerów dla dzieci zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w okresie nauki zdalnej. Od lat organizują akcję Kropelka Energii, która w zeszłym miesiącu odbyła się już po raz 47. Żywo włączyli się także w prowadzoną w Olivii zbiórkę darów dla Ukraińców. W sezonie nasze patio żyje aktywnymi wydarzeniami: organizowane są koncerty, strefy chill out-u i inne liczne atrakcje.

Olivia Centre jest ponadto aktywnym i zaangażowanym sąsiadem dla lokalnej społeczności. Od 3 lat organizuje Oliwski Budżet Sąsiedzki, w ramach którego wspiera i finansuje ważne dla mieszkańców dzielnicy inicjatywy, współpracuje z oliwską Szkołą Podstawową nr 35 przy organizacji jej wydarzeń i inicjatyw, a w czasie pandemii Covid-19 sfinansowała wyżywienie dla pracowników szpitali, sprzęt medyczny i odzież ochronną, a także dwa centrum diagnostyki, które postawione zostały przy szpitalu na gdańskiej Zaspie i przy kampusie Uniwersytetu Gdańskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.