Otwarty! Nowy salon marki REJS k. Poznania
Mieszczący się przy ul. Bukowskiej 27 nowy salon w Wysogotowie to ponad 250 m2 powierzchni ekspozycyjnej, na której obejrzeć i wypróbować można najbardziej poszukiwane rozwiązania marki REJS – te nowe i te już sprawdzone. Są tu akcesoria przeznaczone do kuchni, garderoby i łazienki, ale również biura, pokoju dziecięcego, a nawet salonu. Są cargo, cornery, szuflady i przeznaczone do nich organizery, systemy do segregacji odpadów, kosze na pranie, wieszaki, uchwyty, a także niezbędne okucia – zawiasy, podnośniki i prowadnice. Obok nich prezentowana jest gama systemów oświetleniowych – opraw, źródeł światła, a także potrzebnego osprzętu.
- We wszystkich naszych punktach handlowych – a jest ich obecnie 23, przykładamy dużą wagę do tego, by nasi Klienci mogli komfortowo i swobodnie zapoznać się z naszymi rozwiązaniami. To konieczne, aby móc zaproponować inwestorom systemy spełniające ich potrzeby. Nasi eksperci służą pomocą i fachowymi poradami. Zarówno w kwestii produktów, jak i szeroko rozumianej aranżacji wnętrz. – wyjaśnia Agnieszka Sobocińska, Dyrektor Marketingu REJS.
Wszystko w jednym miejscu
To nie wszystko! Na piętrze nowego salonu w Wysogotowie znajduje się sala z próbkami frontów, płyt i blatów wszystkich marek brandu Dekores m.in: Krion, Stylfront, Alluslate, Fundermax, XTone, Formica, Fitwall, Abet Laminati, Panmar Wood, Gizir i AGT. Można tu znaleźć również produkty firm takich jak: ALUS, FEST Olsztyn, Fabryki Okuć Laguna, MAAG Polska oraz Matdesign-Cleaf!
- Dzięki tak szerokiej ofercie, stolarze, ale również designerzy znajdą u nas wszystkie produkty i systemy potrzebne do stworzenia funkcjonalnych i pięknych mebli oraz zabudów meblowych, a także do aranżacji wnętrz różnego typu. Specjalne ekspozytory ułatwiają zorientowanie się w palecie produktów i ostateczny wybór. Tak kompleksowa oferta pozwala oszczędzić czas – tak wykonawców, jak i inwestorów – wyjaśnia Agnieszka Sobocińska.
Szereg usług
Innym ukłonem w stronę stolarzy: tych nie posiadających własnego parku maszynowego, a także tych, którzy mają bardzo dużo zamówień, jest oferta usług dodatkowych.
W salonie w Wysogotowie można zlecić cięcie płyt na formatki o pożądanych wymiarach, oklejenie płyt i blatów, a także ich obróbkę na precyzyjnych centrach CNC. Wszystko to pozwala usprawnić pracę i zaoszczędzić czas.
- Zapraszamy do oglądania i wypróbowania naszych produktów, konsultacji z ekspertami, a także zakupów. W Wysogotowie pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 16:00 – dodaje Agnieszka Sobocińska.
www.rejs.eu www.e-rejs.eu
Doradca podatkowy na Mieszkaniowym Dniu Otwartym Grupy Murapol w Gdańsku
Nowoczesne mieszkania z widokiem na park do odbioru jeszcze w listopadzie
Jakie wyzwania i możliwości czekają na kobiety w budownictwie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.