Parker Lane Polska dołącza do najemców MLP Pruszków I
Międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży towarów dla branży modowej oraz Off-Price wynajęła około 3,6 tys. m kw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Parker Lane Polska wprowadzi się do obiektu w ciągu najbliższych kilku tygodni. W zawarciu transakcji najemcę wspierała agencja Triflow.
MLP Group wynajęło nowemu najemcy przestrzeń w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Firma Parker Lane Polska będzie korzystała łącznie z około 3,6 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni, z czego na cele magazynowe przeznaczone będzie ponad 3,2 tys. m kw., a na socjalne i biurowe pozostałe 344 m kw. Przed wprowadzeniem się najemcy przeprowadzone zostaną prace dostosowujące obiekt do wymagań klienta. Z części magazynowej będzie mógł w pełni korzystać od połowy listopada br., a z części biurowej od marca przyszłego roku. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Triflow.
Parker Lane Polska to międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży, w tym zarzadzania sprzedażą asortymentu pochodzącego z nadprodukcji, zwrotów konsumenckich oraz zwrotów online branży modowej. Wspomniana usługa odsprzedaży kierowana jest do znanych marek i oferuje zintegrowane strategie i rozwiązania direct-to-consumer (D2C) i business-to-business (B2B) w ramach jednego przejrzystego i bezproblemowego łańcucha dostaw, maksymalizując wartość odsprzedaży we wszystkich kanałach.
- Centrum logistyczne MLP Pruszków I jest naszym pierwszym i jednym z najpopularniejszych projektów. Jego budowę zakończyliśmy wiele lat temu, ale jest regularnie modernizowany i dostosowywany do najwyższych standardów jakie oferujemy we wszystkich naszych inwestycjach w kraju i za granicą. Centrum pozostaje praktycznie cały czas w pełni wynajęte, a wolne powierzchnie pojawiają się sporadycznie jedynie w momencie zwolnienia przez innego najemcę – powiedziała Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.
- Z dumą informujemy, że pomogliśmy naszemu klientowi znaleźć idealny magazyn, który nie tylko spełnia wszystkie kluczowe parametry techniczne, ale także zapewnia doskonałą komunikację dla pracowników. Powierzchnia została precyzyjnie dopasowana do potrzeb biznesowych, co przekłada się na optymalizację procesów, komfort zespołu oraz dalszy rozwój firmy. Dziękujemy firmie Parker Lane za zaufanie i powierzenie nam tego zadania – powiedział Miłosz Borkowski, Business Development Director w Triflow
MLP Pruszków I należy do bardzo popularnych wśród najemców centrów logistycznych znajdujących się w portfolio MLP Group. Doskonała lokalizacja 19 kilometrów od Warszawy oraz świetne połączenie drogami ekspresowymi i autostradami z innymi regionami Polski powoduje, że jest to atrakcyjne miejsce dla podmiotów praktycznie z każdej branży.
MLP Pruszków I łącznie oferuje prawie 170 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, z której korzysta blisko 40 najemców. W ciągu ponad 20 lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Na terenie centrum uruchomiono punkty ładowania samochodów elektrycznych i hybryd, w których wykorzystywana energia jest w 100% fotowoltaiczna. Dostępna jest także stacja wypożyczania rowerów miejskich. Park posiada duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.