Parker Lane Polska dołącza do najemców MLP Pruszków I
Międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży towarów dla branży modowej oraz Off-Price wynajęła około 3,6 tys. m kw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Parker Lane Polska wprowadzi się do obiektu w ciągu najbliższych kilku tygodni. W zawarciu transakcji najemcę wspierała agencja Triflow.
MLP Group wynajęło nowemu najemcy przestrzeń w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Firma Parker Lane Polska będzie korzystała łącznie z około 3,6 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni, z czego na cele magazynowe przeznaczone będzie ponad 3,2 tys. m kw., a na socjalne i biurowe pozostałe 344 m kw. Przed wprowadzeniem się najemcy przeprowadzone zostaną prace dostosowujące obiekt do wymagań klienta. Z części magazynowej będzie mógł w pełni korzystać od połowy listopada br., a z części biurowej od marca przyszłego roku. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Triflow.
Parker Lane Polska to międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży, w tym zarzadzania sprzedażą asortymentu pochodzącego z nadprodukcji, zwrotów konsumenckich oraz zwrotów online branży modowej. Wspomniana usługa odsprzedaży kierowana jest do znanych marek i oferuje zintegrowane strategie i rozwiązania direct-to-consumer (D2C) i business-to-business (B2B) w ramach jednego przejrzystego i bezproblemowego łańcucha dostaw, maksymalizując wartość odsprzedaży we wszystkich kanałach.
- Centrum logistyczne MLP Pruszków I jest naszym pierwszym i jednym z najpopularniejszych projektów. Jego budowę zakończyliśmy wiele lat temu, ale jest regularnie modernizowany i dostosowywany do najwyższych standardów jakie oferujemy we wszystkich naszych inwestycjach w kraju i za granicą. Centrum pozostaje praktycznie cały czas w pełni wynajęte, a wolne powierzchnie pojawiają się sporadycznie jedynie w momencie zwolnienia przez innego najemcę – powiedziała Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.
- Z dumą informujemy, że pomogliśmy naszemu klientowi znaleźć idealny magazyn, który nie tylko spełnia wszystkie kluczowe parametry techniczne, ale także zapewnia doskonałą komunikację dla pracowników. Powierzchnia została precyzyjnie dopasowana do potrzeb biznesowych, co przekłada się na optymalizację procesów, komfort zespołu oraz dalszy rozwój firmy. Dziękujemy firmie Parker Lane za zaufanie i powierzenie nam tego zadania – powiedział Miłosz Borkowski, Business Development Director w Triflow
MLP Pruszków I należy do bardzo popularnych wśród najemców centrów logistycznych znajdujących się w portfolio MLP Group. Doskonała lokalizacja 19 kilometrów od Warszawy oraz świetne połączenie drogami ekspresowymi i autostradami z innymi regionami Polski powoduje, że jest to atrakcyjne miejsce dla podmiotów praktycznie z każdej branży.
MLP Pruszków I łącznie oferuje prawie 170 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, z której korzysta blisko 40 najemców. W ciągu ponad 20 lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Na terenie centrum uruchomiono punkty ładowania samochodów elektrycznych i hybryd, w których wykorzystywana energia jest w 100% fotowoltaiczna. Dostępna jest także stacja wypożyczania rowerów miejskich. Park posiada duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.