Parker Lane Polska dołącza do najemców MLP Pruszków I
Międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży towarów dla branży modowej oraz Off-Price wynajęła około 3,6 tys. m kw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Parker Lane Polska wprowadzi się do obiektu w ciągu najbliższych kilku tygodni. W zawarciu transakcji najemcę wspierała agencja Triflow.
MLP Group wynajęło nowemu najemcy przestrzeń w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Firma Parker Lane Polska będzie korzystała łącznie z około 3,6 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni, z czego na cele magazynowe przeznaczone będzie ponad 3,2 tys. m kw., a na socjalne i biurowe pozostałe 344 m kw. Przed wprowadzeniem się najemcy przeprowadzone zostaną prace dostosowujące obiekt do wymagań klienta. Z części magazynowej będzie mógł w pełni korzystać od połowy listopada br., a z części biurowej od marca przyszłego roku. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Triflow.
Parker Lane Polska to międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży, w tym zarzadzania sprzedażą asortymentu pochodzącego z nadprodukcji, zwrotów konsumenckich oraz zwrotów online branży modowej. Wspomniana usługa odsprzedaży kierowana jest do znanych marek i oferuje zintegrowane strategie i rozwiązania direct-to-consumer (D2C) i business-to-business (B2B) w ramach jednego przejrzystego i bezproblemowego łańcucha dostaw, maksymalizując wartość odsprzedaży we wszystkich kanałach.
- Centrum logistyczne MLP Pruszków I jest naszym pierwszym i jednym z najpopularniejszych projektów. Jego budowę zakończyliśmy wiele lat temu, ale jest regularnie modernizowany i dostosowywany do najwyższych standardów jakie oferujemy we wszystkich naszych inwestycjach w kraju i za granicą. Centrum pozostaje praktycznie cały czas w pełni wynajęte, a wolne powierzchnie pojawiają się sporadycznie jedynie w momencie zwolnienia przez innego najemcę – powiedziała Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.
- Z dumą informujemy, że pomogliśmy naszemu klientowi znaleźć idealny magazyn, który nie tylko spełnia wszystkie kluczowe parametry techniczne, ale także zapewnia doskonałą komunikację dla pracowników. Powierzchnia została precyzyjnie dopasowana do potrzeb biznesowych, co przekłada się na optymalizację procesów, komfort zespołu oraz dalszy rozwój firmy. Dziękujemy firmie Parker Lane za zaufanie i powierzenie nam tego zadania – powiedział Miłosz Borkowski, Business Development Director w Triflow
MLP Pruszków I należy do bardzo popularnych wśród najemców centrów logistycznych znajdujących się w portfolio MLP Group. Doskonała lokalizacja 19 kilometrów od Warszawy oraz świetne połączenie drogami ekspresowymi i autostradami z innymi regionami Polski powoduje, że jest to atrakcyjne miejsce dla podmiotów praktycznie z każdej branży.
MLP Pruszków I łącznie oferuje prawie 170 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, z której korzysta blisko 40 najemców. W ciągu ponad 20 lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Na terenie centrum uruchomiono punkty ładowania samochodów elektrycznych i hybryd, w których wykorzystywana energia jest w 100% fotowoltaiczna. Dostępna jest także stacja wypożyczania rowerów miejskich. Park posiada duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Jak sprzedają się nowe mieszkania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.