Piotr Kowalski wzmacnia zespół MLP Group
MLP Group konsekwentnie rozbudowuje zespół menedżerski. Piotr Kowalski z początkiem listopada br. objął funkcję Head of Project Management Poland & Romania. Będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i monitorowanie realizacji projektów budowlanych na rynku polskim i rumuńskim.
Piotr Kowalski dołączył z początkiem listopada br. do zespołu MLP Group obejmując funkcję Head of Project Management Poland & Romania. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie polskimi i rumuńskimi projektami inwestycyjnymi począwszy od fazy koncepcyjnej aż do przekazania gotowych nieruchomości do użytkowania.
Piotr Kowalski posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów budowlanych w sektorze nieruchomości komercyjnych. Studiował inżynierię lądową na Politechnice Warszawskiej. Kompetencje poszerzał w różnych firmach pełniąc funkcje od inżyniera budowy, kierownika ds. kosztów i kontraktów do kierownika i starszego kierownika projektu i prowadząc liczne duże przedsięwzięcia inwestycyjne. Ostatnio pracował w MDC2 jako Head of Construction, gdzie był odpowiedzialny za nadzór nad projektami realizowanymi przez firmę, wsparcie zespołu doświadczonych kierowników projektów oraz współpracę z zarządem i inwestorami. Wcześniej związany był z Goodman Poland, gdzie realizował różne projekty przemysłowe i magazynowe. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Bovis Lend Lease Polska oraz w Mostostalu Warszawa.
Poza działalnością zawodową, Piotr Kowalski pasjonuje się sportem, aktywnie uprawia kolarstwo górskie oraz skituring. W wolnym czasie bierze udział w górskich wyprawach z plecakiem, które pozwalają mu łączyć zamiłowanie do przyrody i aktywności fizycznej.
„MLP Group znajduje się w okresie dynamicznego rozwoju. Bardzo cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza bardzo doświadczony profesjonalista z szerokimi kompetencjami w zakresie zarządzania projektami nieruchomościowymi. Polski rynek pozostaje naszym strategicznym obszarem rozwoju, gdzie konsekwentnie rozbudowujemy swoje portfolio magazynowe. Z kolei na rynku rumuńskim, który systematycznie zyskuje na popularności, widzimy duży potencjał do zwiększenia naszej skali działania – podkreśliła Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer, MLP Group S.A.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.