Piotr Kowalski wzmacnia zespół MLP Group
MLP Group konsekwentnie rozbudowuje zespół menedżerski. Piotr Kowalski z początkiem listopada br. objął funkcję Head of Project Management Poland & Romania. Będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i monitorowanie realizacji projektów budowlanych na rynku polskim i rumuńskim.
Piotr Kowalski dołączył z początkiem listopada br. do zespołu MLP Group obejmując funkcję Head of Project Management Poland & Romania. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie polskimi i rumuńskimi projektami inwestycyjnymi począwszy od fazy koncepcyjnej aż do przekazania gotowych nieruchomości do użytkowania.
Piotr Kowalski posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów budowlanych w sektorze nieruchomości komercyjnych. Studiował inżynierię lądową na Politechnice Warszawskiej. Kompetencje poszerzał w różnych firmach pełniąc funkcje od inżyniera budowy, kierownika ds. kosztów i kontraktów do kierownika i starszego kierownika projektu i prowadząc liczne duże przedsięwzięcia inwestycyjne. Ostatnio pracował w MDC2 jako Head of Construction, gdzie był odpowiedzialny za nadzór nad projektami realizowanymi przez firmę, wsparcie zespołu doświadczonych kierowników projektów oraz współpracę z zarządem i inwestorami. Wcześniej związany był z Goodman Poland, gdzie realizował różne projekty przemysłowe i magazynowe. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Bovis Lend Lease Polska oraz w Mostostalu Warszawa.
Poza działalnością zawodową, Piotr Kowalski pasjonuje się sportem, aktywnie uprawia kolarstwo górskie oraz skituring. W wolnym czasie bierze udział w górskich wyprawach z plecakiem, które pozwalają mu łączyć zamiłowanie do przyrody i aktywności fizycznej.
„MLP Group znajduje się w okresie dynamicznego rozwoju. Bardzo cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza bardzo doświadczony profesjonalista z szerokimi kompetencjami w zakresie zarządzania projektami nieruchomościowymi. Polski rynek pozostaje naszym strategicznym obszarem rozwoju, gdzie konsekwentnie rozbudowujemy swoje portfolio magazynowe. Z kolei na rynku rumuńskim, który systematycznie zyskuje na popularności, widzimy duży potencjał do zwiększenia naszej skali działania – podkreśliła Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer, MLP Group S.A.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.
Ekologiczne przedszkole z oddziałem żłobkowym w woj. lubelskim już gotowe
Jeszcze więcej korzyści i dodatkowa pula promocyjna lokali na Dniu Otwartym
Najem studencki coraz bardziej cudzoziemski?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.
Infrastruktura
Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna
Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.