Komunikaty PR

Plac Unii z certyfikatem BREEAM In-Use

2020-01-30  |  11:00
Biuro prasowe

Kompleks handlowo-biurowy Plac Unii otrzymał certyfikat BREEAM In-Use z oceną „Bardzo dobrą” i tym samym utrzymał się w czołówce najbardziej zielonych budynków w Polsce. To potwierdzenie zastosowania w obiekcie dobrych praktyk oraz ciągłego rozwoju jego funkcjonalności w z zgodzie z najnowszymi technologiami. Dzięki temu obiekt spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających najemców. Takie wyróżnienie zwiększa także atrakcyjność inwestycji w daną nieruchomość.

 

Kompleks Plac Unii to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, a certyfikat BREEM In-Use to potwierdzenie najwyższych standardów, które oferujemy naszym Klientom. Przyznaje się go obiektom, które są przyjazne środowisku i poprzez różnorodne rozwiązania poprawiają samopoczucie ludzi, którzy w nich przebywają, mówi Agata Ryś-Zawistowska, Dyrektor kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii.

 

Obiekt przyjazny ludziom i środowisku

BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) to wiodąca na świecie metoda oceny zrównoważonego rozwoju dla budynków. Dokonywana jest poprzez zewnętrzną recenzję efektywności środowiskowej, społecznej i ekonomicznej.

Budynki takie jak Plac Unii, tj. użytkowane przez okres minimum 2 lat mogą ubiegać się o certyfikat BREEAM In-Use. W jego ramach oceniane są zarówno rozwiązania proekologiczne zastosowane w budynku jak i efektywność zarządzania obiektem.

 

Najbardziej zielony budynek w Polsce

W procesie certyfikacji Placu Unii pod uwagę brane były takie kryteria jak, m.in.: zarządzanie obiektem, zużycie wody, emisja CO2, wpływ użytych materiałów na środowisko, wpływ budynku na samopoczucie i zdrowie jego użytkowników, lokalizacja i rozwiązania komunikacyjne, zarządzanie odpadami, zagospodarowanie przestrzeni czy minimalizowanie zanieczyszczenia środowiska. Kompleks otrzymał końcową ocenę „bardzo dobrą” i utrzymał się w rankingu najbardziej zielonych budynków w Polsce.

 

Więcej informacji udzielają:

Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250

Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291


Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii:

Plac Unii to nowoczesny kompleks biurowy oferujący ponad 41 000 m2 powierzchni biurowej oraz 800 miejsc parkingowych, w którego skład wchodzą trzy budynki (dwa 6-kondygnacyjne oraz 21-piętrowa wieża). Obiekt znajduje się na granicy dzielnic Śródmieścia i Mokotów w Warszawie, co zapewnia użytkownikom wygodny dojazd z innych części miasta. Projektantem budynku jest prestiżowa firma architektoniczna APA Kuryłowicz & Associates. Projekt zyskał uznanie dzięki swojemu rozmachowi, wizjonerskiemu połączeniu funkcjonalności, estetyki oraz jakości. Dzięki modułowej konstrukcji poszczególnych kondygnacji, kompleks zapewnia funkcjonalną i elastyczną pod względem aranżacji nowoczesną powierzchnię biurową klasy A+. Rozwiązania proekologiczne zastosowane w Placu Unii to m.in.: energooszczędne oświetlenie, technologie niskowęglowe redukujące emisję CO2, segregację odpadów, a także czujniki przecieków wody. Plac Unii wyróżniony został wieloma nagrodami m.in.: CEE Green Building Award: „Projekt pre-certyfikowany BREEAM”, CIJ Awards Poland 2013: „Biurowy Projekt Roku”, EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards: „Projekt Wielofunkcyjny Roku”, BREEAM in-use z oceną „bardzo dobrą”.

Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:

Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 80 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów.    

Doskonała lokalizacja, najwyższe standardy i harmonijne połączenie funkcji biurowych i handlowych sprawiają, że Plac Unii jest jednym z najbardziej atrakcyjnych adresów biznesowych w Warszawie.

Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości WYNAJEM KORPORACYJNY - NOWY TREND INWESTYCJI MIESZKANIOWYCH W TRÓJMIEŚCIE Biuro prasowe
2020-04-02 | 18:40

WYNAJEM KORPORACYJNY - NOWY TREND INWESTYCJI MIESZKANIOWYCH W TRÓJMIEŚCIE

TRÓJMIEJSKIE NIERUCHOMOŚCI INWESTYCYJNE  Rozwój ośrodków biznesowych i akademickich, w połączeniu z wysoką jakością życia sprawiły, że Gdańsk,
Nieruchomości Bulwary Książęce odmieniają okolicę
2020-04-02 | 16:00

Bulwary Książęce odmieniają okolicę

Bulwary Książęce, inwestycja BPI Real Estate Poland we Wrocławiu, zmieniają oblicze Kępy Mieszczańskiej. Towarzysząca budowie rewitalizacja ulicy Księcia Witolda została zakończona.
Nieruchomości Pierwsze wynajmowane mieszkanie. Czego poszukują młodzi ludzie?
2020-04-02 | 13:00

Pierwsze wynajmowane mieszkanie. Czego poszukują młodzi ludzie?

W marcu we wrocławskiej dzielnicy Fabryczna ruszyła budowa B Urban – inwestycji skierowanej do młodych ludzi – studentów i pracowników pobliskich korporacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.