Komunikaty PR

Powstał serwis, który poszukiwanie nieruchomości i usług zamienia w przygodę

2021-05-14  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Grzegorz Koper
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl

Mieszkanie.pl – to nowy adres dla każdego zainteresowanego kupnem lub sprzedażą mieszkania, usługami związanymi z jego utrzymaniem oraz szeroko pojętą tematyką rynku nieruchomości. To z jednej strony wyszukiwarka zweryfikowanych ogłoszeń, działająca jak popularna aplikacja randkowa, z drugiej – pozbawiony nachalnych reklam portal z eksperckimi treściami podanymi w przyjazny sposób.

Wszystkie listingi ofert nieruchomości dostępne na rynku są nudne, my proponujemy przygodę. Zachęcamy do kreatywności, odkrywania i dobrej zabawy. Każdy kto poszukiwał przez Internet mieszkania, wie jak irytujące mogą być słabo dopasowane oferty, podążające za nami reklamy czy newslettery wysyłane przez rozmaite serwisy. Mieszkanie.pl jest swego rodzaju consiergem, który nie tylko indywidualnie dopasowuje ofertę do danego użytkownika, ale też dostarcza solidnej porcji przydatnej wiedzy. Serwis ma być przyjaznym adresem dla kupujących i sprzedających, poszukujących usług, ale też wiedzy i inspiracji na temat tego, jak i gdzie mieszkać – mówi Członek Zarządu Mieszkanie.pl, Sławomir Gąsiorowski.

Sztuczna inteligencja połączy prawdziwych użytkowników

Czy można poflirtować z biurem nieruchomości, zaczepić dewelopera, sprzedać mieszkanie „matchując się” z chętnym na jego zakup lub umówić „na randkę” z hydraulikiem? Dzięki technologiom zastosowanym na Mieszkanie.pl, jest to jak najbardziej możliwe. Serwis wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego, dzięki czemu za każdym razem coraz lepiej określa potrzeby użytkowników i dokładniej dopasowuje do nich konkretne oferty. Mamy tu wręcz „odwrócone wyszukiwanie”, gdyż częściej to sama oferta znajduje konkretnego użytkownika. By tak się stało, wystarczy jedynie poświęcić chwilę na stworzenie profilu. Potem można oddać się emocjonującym poszukiwaniom i nawiązywaniu relacji. Ułatwiają to mechanizmy znane z popularnych aplikacji randkowych.

Każdy z nas ma swoje indywidualne potrzeby i preferencje dotyczące miejsca zamieszkania czy sposobu na życie. Bardzo ważne było więc dla nas, by serwis nieustannie uczył się swoich użytkowników, oferując im coraz lepiej dopasowane wyniki. Rozwiązania oparte na uczeniu maszynowym oraz sztucznej inteligencji mają zarazem budować lepsze relacje na rynku nieruchomości. Łączyć poszukujących wiedzy czy inspiracji z ekspertami, chcących kupić mieszkanie z deweloperami, właścicieli mieszkań z biurami nieruchomości, mieszkańców ze specjalistami – tłumaczy Piotr Przybysz, Członek Zarządu Mieszkanie.pl zajmujący się stroną techniczną serwisu.

Użyteczność i wiedza

Jak podkreślają zarządzający serwisem, jego tworzeniem zajmują się pasjonaci - doświadczeni programiści, profesjonalna redakcja oraz menedżerowie związani zawodowo z rynkiem nieruchomości. Obok użyteczności, największą wartością Mieszkanie.pl jest dostarczana użytkownikom wiedza. Złożona z ekspertów redakcja zajmuje się niemal każdym aspektem dotyczącym mieszkania – rozumianego nie tylko jako „cztery ściany”, ale jako styl życia i jego ważny element. W serwisie publikowane są zarówno analizy cen mieszkań, kredytów czy wynajmu, ale także fachowe treści poświęcone wystrojowi wnętrz, ekologii, designowi lub kwestiom związanym z remontem.

Zweryfikowane ogłoszenia, certyfikowani usługodawcy

Jednym z punktów, na który Mieszkanie.pl kładzie szczególny nacisk jest wysoka jakość ogłoszeń. Z jednej strony serwis dba o nią poprzez dokładne dopasowanie ofert do użytkowników, z drugiej – weryfikując zamieszczających ogłoszenia. Przed rozpoczęciem współpracy i publikacją swoich propozycji, biura nieruchomości oraz deweloperzy są indywidualnie sprawdzani. Skutkuje to większą wiarygodnością ogłoszeń, ale też buduje pozytywny wizerunek samych ogłoszeniodawców. Podobna weryfikacja dotyczy usługodawców. W ich przypadku przedstawiciele serwisu każdorazowo nawiązują indywidualny kontakt, a po sprawdzeniu jakości usługi przyznają certyfikat, który tę jakość potwierdza. Co więcej, mali przedsiębiorcy, tacy jak wspomniany hydraulik czy elektryk mogą liczyć na sesję zdjęciową oraz profesjonalną stronę w serwisie, na której będzie prezentowana ich oferta.

Za powstaniem Mieszkanie.pl stoi jeden z największych na polskim rynku holdingów inwestycyjno-deweloperskich – HRE Investments. Dzięki temu serwis posiada niezbędne zaplecze eksperckie i organizacyjne, by skutecznie łączyć uczestników rynku nieruchomości i dostarczać im rzetelnej wiedzy. Serwis zgromadził już szereg podmiotów z branży nieruchomości oraz pierwszych usługodawców, których oferty są regularnie weryfikowane i dodawane. Jako ekspercki portal informacyjny zaskarbił też sobie sympatię odbiorców, odnotowując pod koniec marca ponad pół miliona unikalnych użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.