Reduta Nowe Podolany – postaw na dogodną lokalizację
Podolany to część Poznania bardzo dobrze skomunikowana, posiadająca rozwiniętą infrastrukturę miejską, z dobrym zapleczem usługowo-handlowym oraz wyjątkowym klimatem. Z uwagi na te atuty coraz więcej osób decyduje się na kupno własnych czterech kątów właśnie tutaj. Reduta Nowe Podolany jest tego odzwierciedleniem. Obecnie EBF Development realizuje już 9 budynek osiedla. – Ulica Jasielska oraz najbliższe otoczenie mają wiele do zaoferowania przyszłym mieszkańcom – Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development. Udogodnienia typu: sklepy, placówki oświatowe czy ośrodki zdrowia, z których korzystamy niemal codziennie znajdują się na wyciągniecie ręki. Natomiast dzięki dobrze rozwiniętym ścieżkom rowerowym, mieszkańcy osiedla już w 11 minut mogą dobrzeć nad Jezioro Rusałka, które swoją infrastrukturą, skutecznie zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu. - Oczywiście oprócz atrakcyjnego położenia inwestycji dla kupujących ważną rolę odrywa także cena oraz standard wykonania – zaznacza Agata Nowaczyk. Reduta Nowe Podolany to kompleks nowoczesnych budynków o oryginalnej architekturze i elegancko wykończonych częściach wspólnych, a komfortowe odległości pomiędzy blokami, dają poczucie kameralności i prywatności. Całość uzupełniają cichobieżne windy, komórki lokatorskie, podziemne hale garażowe oraz dwa place zabaw.
Bogata oferta mieszkań
EBF Development obecnie realizuje dwa budynki na poznańskich Podolanach. Dla osób niecierpliwych, które jak najszybciej chcą zamieszkać na swoim, deweloper oferuje ostatnie lokale od 70 do 85 mkw. w budynku numer 8. Natomiast nowa część osiedla – budynek nr 9, to mieszkania o powierzchniach od 42 do 81 mkw. Deweloper, dbając o zróżnicowane potrzeby Klientów, proponuje lokale w układach 2-, 3-, 4- lub 5-pokojowy. Cena za metr kwadratowy rozpoczyna się już od 6 100 zł brutto.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.