Komunikaty PR

Regamet – orzeł wśród blach rozwija skrzydła!

2020-03-26  |  17:30
Biuro prasowe

W 2018 r. Regamet, podkarpacki producent blachodachówek, blach dwumodułowych i paneli dachowych przeszedł gruntowny rebranding, teraz wprowadza nową segmentację oferty. Od 15 marca 2020 r. dostępne są dwie kolekcje produktów marki: Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. To kolejny, odważny krok w działaniu firmy. Nadal przyświeca jej ta sama misja, czyli wytyczanie nowych kierunków i tworzenie innowacyjnych rozwiązań w pokryciach dachowych, a przez to dostarczanie klientom w kompleksowy i indywidualny sposób produktów najwyższej jakości. Od teraz będzie ją jednak realizować w nowy, zupełnie odświeżony sposób.

Firma Regamet od blisko 30 lat aktywnie obserwuje potrzeby klientów i zmiany na rynku pokryć dachowych. Odważnie na nie reaguje, wytyczając nowe kierunki i dostarczając innowacyjne rozwiązania dachowe. Wprowadzana obecnie restrukturyzacja w ofercie firmy jest jej reakcją na potrzeby rynku. Zmiany są gruntowne i stanowią efekt wielomiesięcznych analiz, prac i przygotowań całego zespołu. – Nasza firma świadomie zdecydowała się na premierę nowych kolekcji Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC właśnie teraz, na wiosnę, tuż przed rozpoczynającym się sezonem budowlanym. Chcemy zaprezentować klientom nasze pokrycia dachowe w nowy, świeży sposób. Zmieniamy nie tylko linię produktową, ale również sposób ich przedstawiania i sprzedaży. Dlatego wprowadzamy szereg nowych materiałów ofertowych i wizerunkowych, a więc m.in. ekspozycje produktowe, foldery czy stronę internetową, które w atrakcyjny sposób zaprezentują nabywcom kolekcje. Transformacja idzie w parze z serią szkoleń i programów dla handlowców. Wszystko po to, żeby jeszcze lepiej móc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Wacław Tryba, prezes firmy.

Kolekcja Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC

Najważniejsza zmiana dotyczy nowego podziału produktów Regamet na kolekcję Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. 

Kolekcja blachodachówek dwumodułowych i na wymiar oraz paneli dachowych Regamet PRO to wyselekcjonowana linia pokryć dachowych, dostosowana do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dlatego produkty zawarte w tej linii dostępne są wyłącznie w trzech ekskluzywnych, wyjątkowo trwałych i eleganckich powłokach PRO, wykonanych ze stali najwyższej jakości. Są one perłą w koronie Regamet, które firma stworzyła we współpracy z zagranicznymi partnerami. Zapewniają one podwyższoną trwałość na uszkodzenia oraz skuteczniejszą ochronę pięknego wyglądu i koloru dachu. Mają one nie tylko lepsze parametry techniczne, ale również wydłużoną gwarancję. Kolekcja zawiera sześć nowoczesnych wzorów dedykowanych zarówno modernistycznym, jak i bardziej klasycznym oraz bogatym formom budynków. 

Druga linia produktów – Regamet CLASSIC, dostosowana jest do szerszego grona odbiorców. Zawiera wiele różnorodnych pokryć dachowych. Kolekcja jest skonstruowana tak, aby każdy inwestor mógł wybrać rozwiązanie dobre dla siebie. Oprócz blachodachówek dwumodułowych, paneli dachowych i blachodachówek na wymiar znajdują się w niej również blachy trapezowe. Wszystkie produkty dostępne są w szerokim wachlarzu formatów jak i rozmiarów oraz w kilkunastu powłokach i kolorach. Dostępne są również w bardziej ekonomicznej wersji np. dla inwestycji przemysłowych. Wszystkie oferowane profile dachowe produkowane są z wysokiej jakości stali, odpowiednio zabezpieczonej warstwą lakierniczą. Dzięki powłokom CLASSIC każdy produkt jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, a także estetycznie wykończony.

Zmiany zaczynają się od wewnątrz 

Regamet zaczyna wprowadzanie zmian od środka przedsiębiorstwa. Firma uważa, że główną siłą napędzającą falę nowości muszą być jej pracownicy. Bez ich zaangażowania i zmiany w sposobie myślenia o potrzebach klienta, a zatem i produktach marki, samo wprowadzenie nowych kolekcji nie wystarczy. Dlatego cały zespół jest odpowiednio przygotowywany - szkolony i motywowany, tak aby jak najszybciej i najlepiej dostosował się do nowego podejścia i oferty firmy. Program dla pracowników ma zaowocować idealną, bardzo indywidualną obsługą klienta, nastawioną na pełną kompleksowość.

Dlaczego orzeł wśród blach?

Regamet to obecnie jeden z czołowych producentów stalowych pokryć dachowych na terenie południowo-wschodniej Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia dziś blisko 200 pracowników produkujących pokrycia dachowe w nowoczesnym zakładzie zlokalizowanym w Rzemieniu. Jest też liderem, jeśli chodzi o liczbę punktów sprzedaży własnej w tej części kraju. Firma posiada również rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej oraz zagranicznych partnerów handlowych – na terenie Słowacji, Czech i Białorusi. Działalność przedsiębiorstwa była do tej pory wielokrotnie wyróżniana, a wśród zdobytych nagród Regamet może pochwalić się dziś m.in. tytułami „Gazeli Biznesu” i „Liderem Budowlanym Podkarpacia”, a także obecnością w rankingu „Diamenty Forbesa”.

Firma decyduje się na zmiany w momencie, w którym jej pozycja i renoma na rynku są stabilne, oferta produktów szeroka i zróżnicowana, a sprzedaż cały czas wzrasta. Skąd zatem potrzeba zmian? – Zawsze staramy się myśleć perspektywicznie – mówi prezes firmy Wacław Tryba. – Od początku działalności uważamy, że trzeba cały czas patrzeć w przyszłość. Zmieniać ofertę, dostosowując ją do potrzeb rynku, a nawet je wyprzedzając, jednocześnie przez cały czas wyznając nadrzędne dla firmy wartości. Takie podejście to motor, który napędza sukces naszej firmy.

Więcej: www.regamet.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.