Komunikaty PR

Regamet – orzeł wśród blach rozwija skrzydła!

2020-03-26  |  17:30
Biuro prasowe

W 2018 r. Regamet, podkarpacki producent blachodachówek, blach dwumodułowych i paneli dachowych przeszedł gruntowny rebranding, teraz wprowadza nową segmentację oferty. Od 15 marca 2020 r. dostępne są dwie kolekcje produktów marki: Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. To kolejny, odważny krok w działaniu firmy. Nadal przyświeca jej ta sama misja, czyli wytyczanie nowych kierunków i tworzenie innowacyjnych rozwiązań w pokryciach dachowych, a przez to dostarczanie klientom w kompleksowy i indywidualny sposób produktów najwyższej jakości. Od teraz będzie ją jednak realizować w nowy, zupełnie odświeżony sposób.

Firma Regamet od blisko 30 lat aktywnie obserwuje potrzeby klientów i zmiany na rynku pokryć dachowych. Odważnie na nie reaguje, wytyczając nowe kierunki i dostarczając innowacyjne rozwiązania dachowe. Wprowadzana obecnie restrukturyzacja w ofercie firmy jest jej reakcją na potrzeby rynku. Zmiany są gruntowne i stanowią efekt wielomiesięcznych analiz, prac i przygotowań całego zespołu. – Nasza firma świadomie zdecydowała się na premierę nowych kolekcji Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC właśnie teraz, na wiosnę, tuż przed rozpoczynającym się sezonem budowlanym. Chcemy zaprezentować klientom nasze pokrycia dachowe w nowy, świeży sposób. Zmieniamy nie tylko linię produktową, ale również sposób ich przedstawiania i sprzedaży. Dlatego wprowadzamy szereg nowych materiałów ofertowych i wizerunkowych, a więc m.in. ekspozycje produktowe, foldery czy stronę internetową, które w atrakcyjny sposób zaprezentują nabywcom kolekcje. Transformacja idzie w parze z serią szkoleń i programów dla handlowców. Wszystko po to, żeby jeszcze lepiej móc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Wacław Tryba, prezes firmy.

Kolekcja Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC

Najważniejsza zmiana dotyczy nowego podziału produktów Regamet na kolekcję Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. 

Kolekcja blachodachówek dwumodułowych i na wymiar oraz paneli dachowych Regamet PRO to wyselekcjonowana linia pokryć dachowych, dostosowana do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dlatego produkty zawarte w tej linii dostępne są wyłącznie w trzech ekskluzywnych, wyjątkowo trwałych i eleganckich powłokach PRO, wykonanych ze stali najwyższej jakości. Są one perłą w koronie Regamet, które firma stworzyła we współpracy z zagranicznymi partnerami. Zapewniają one podwyższoną trwałość na uszkodzenia oraz skuteczniejszą ochronę pięknego wyglądu i koloru dachu. Mają one nie tylko lepsze parametry techniczne, ale również wydłużoną gwarancję. Kolekcja zawiera sześć nowoczesnych wzorów dedykowanych zarówno modernistycznym, jak i bardziej klasycznym oraz bogatym formom budynków. 

Druga linia produktów – Regamet CLASSIC, dostosowana jest do szerszego grona odbiorców. Zawiera wiele różnorodnych pokryć dachowych. Kolekcja jest skonstruowana tak, aby każdy inwestor mógł wybrać rozwiązanie dobre dla siebie. Oprócz blachodachówek dwumodułowych, paneli dachowych i blachodachówek na wymiar znajdują się w niej również blachy trapezowe. Wszystkie produkty dostępne są w szerokim wachlarzu formatów jak i rozmiarów oraz w kilkunastu powłokach i kolorach. Dostępne są również w bardziej ekonomicznej wersji np. dla inwestycji przemysłowych. Wszystkie oferowane profile dachowe produkowane są z wysokiej jakości stali, odpowiednio zabezpieczonej warstwą lakierniczą. Dzięki powłokom CLASSIC każdy produkt jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, a także estetycznie wykończony.

Zmiany zaczynają się od wewnątrz 

Regamet zaczyna wprowadzanie zmian od środka przedsiębiorstwa. Firma uważa, że główną siłą napędzającą falę nowości muszą być jej pracownicy. Bez ich zaangażowania i zmiany w sposobie myślenia o potrzebach klienta, a zatem i produktach marki, samo wprowadzenie nowych kolekcji nie wystarczy. Dlatego cały zespół jest odpowiednio przygotowywany - szkolony i motywowany, tak aby jak najszybciej i najlepiej dostosował się do nowego podejścia i oferty firmy. Program dla pracowników ma zaowocować idealną, bardzo indywidualną obsługą klienta, nastawioną na pełną kompleksowość.

Dlaczego orzeł wśród blach?

Regamet to obecnie jeden z czołowych producentów stalowych pokryć dachowych na terenie południowo-wschodniej Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia dziś blisko 200 pracowników produkujących pokrycia dachowe w nowoczesnym zakładzie zlokalizowanym w Rzemieniu. Jest też liderem, jeśli chodzi o liczbę punktów sprzedaży własnej w tej części kraju. Firma posiada również rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej oraz zagranicznych partnerów handlowych – na terenie Słowacji, Czech i Białorusi. Działalność przedsiębiorstwa była do tej pory wielokrotnie wyróżniana, a wśród zdobytych nagród Regamet może pochwalić się dziś m.in. tytułami „Gazeli Biznesu” i „Liderem Budowlanym Podkarpacia”, a także obecnością w rankingu „Diamenty Forbesa”.

Firma decyduje się na zmiany w momencie, w którym jej pozycja i renoma na rynku są stabilne, oferta produktów szeroka i zróżnicowana, a sprzedaż cały czas wzrasta. Skąd zatem potrzeba zmian? – Zawsze staramy się myśleć perspektywicznie – mówi prezes firmy Wacław Tryba. – Od początku działalności uważamy, że trzeba cały czas patrzeć w przyszłość. Zmieniać ofertę, dostosowując ją do potrzeb rynku, a nawet je wyprzedzając, jednocześnie przez cały czas wyznając nadrzędne dla firmy wartości. Takie podejście to motor, który napędza sukces naszej firmy.

Więcej: www.regamet.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.