RESTAURACJA Z WIDOKAMI. ROOFTOP PIERWSZYM NAJEMCĄ FERN
RESTAURACJA Z WIDOKAMI.
ROOFTOP PIERWSZYM NAJEMCĄ FERN
Autorska kuchnia europejska, świetnie zaopatrzony bar, muzyczne atrakcje i niepowtarzalny widok na centrum Łodzi wprost z zielonego dachu – restauracja Rooftop to pierwszy najemca wielofunkcyjnego budynku FERN powstającego w OFF Piotrkowska Center, zarządzanym przez OPG Property Professionals.
FERN to nowoczesny wielofunkcyjny budynek, który dopełni kompleks OFF Piotrkowska Center od strony ulicy Piotrkowskiej. Jego realizacja rozpocznie się na przełomie 2024/2025. Sześć kondygnacji naziemnych i jedna podziemna zaoferują 4,7 tys. m2 powierzchni usługowej oraz 2,7 tys. m2 powierzchni biurowej.
– Widzimy tu przestrzeń dla działalności handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej, ale też dla marek działających w obszarze health, beauty&wellness. Dwa piętra na wyższych kondygnacjach przeznaczamy na przestrzeń biurową – mówi Michał Styś, Prezes OPG Property Professionals. – Oferujemy synergię potencjału high street, pasażu handlowo-usługowego oraz wyjątkowej atmosfery OFFa – dodaje i zaznacza, że FERN uzyskując certyfikat BREEAM na poziomie „Excellent” doskonale wpisuje się w filozofię OPG, opartej na ambitnych celach w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Wyróżnikiem i atutem nowej inwestycji będzie dostępny dla wszystkich zielony dach z tarasem widokowym i restauracją Rooftop, którą na powierzchni 519,40 m2 otworzy pierwszy najemca FERN. To kolejny koncept, za którym stoi Tomasz Frant, prowadzący w Łodzi restaurację Spółdzielnia i kantynę mBanku – Piękna, a w Warszawie restaurację Spółdzielnia.Koneser.
– To miejsce przyciąga poszukiwaczy autentycznych, wyjątkowych miejsc i ma niepowtarzalny klimat, za który kocha się Łódź. A ja wierzę w rewitalizację przez gastronomię – podkreśla Tomasz Frant, którego droga w gastronomicznym biznesie zaczęła się właśnie w OFF Piotrkowska Center. – OFF ewoluuje, a my wraz z nim. Teraz wspólnie wejdziemy na wyższy poziom i to dosłownie, bo nowa restauracja będzie mieścić się na dachu nowego budynku. Będzie miejscem spotkań, doznań kulinarnych, ale też muzycznych i artystycznych, bo będziemy również animatorem okalającego restaurację ogólnodostępnego tarasu o powierzchni blisko 700 m2. Na wspólny zielony dach każdy będzie mógł wjechać panoramiczną windą, by cieszyć się niepowtarzalnym widokiem na centrum miasta – zdradza.
Wyjątkowy ma być również wystrój restauracji, inspiracją dla którego jest obraz Édouarda Maneta „Bar w Folies-Bergère”, przedstawiający XIX-wieczny paryski bar i świat rozrywki tamtych czasów.
Rooftop zaoferuje gościom autorską kuchnię europejską i bar, w tym szeroki wybór przystawek i starterów odpowiednich do spotkań w większym gronie. Całość dopełnią kameralne koncerty i wydarzenia muzyczne, które w sezonie wiosenno-letnim przenosić będą się na taras.
FERN z unikatową ofertą handlowo-usługową i zielonym dachem będzie zwieńczeniem przemiany OFF Piotrkowska Center – pofabrycznego kompleksu, który stał się wzorem udanej rewitalizacji z powodzeniem łączącej zabytkową przestrzeń pofabryczną z nowoczesnymi obiektami komercyjnymi. Popularność jego niebanalnej oferty usługowej, gastronomicznej i kulturalnej pozwoliły na organiczny rozwój spójnej całości, tworzącej kreatywny ekosystem. Proces ten zapoczątkowało kilkanaście lat temu powstanie OFFa, który do dziś jest kreatywnym sercem miejsca. Następnie w kompleksie powstały nowoczesne budynki biurowe SEPIA i TEAL, które planowano pod kątem potrzeb firm z branży IT i nowych technologii. Działają w nich między innymi: Sun Roof, BeNeering, BinarApps, SR International Services, AppYourself i La Soft. Z myślą o technologicznych start-upach czy freelancerach powstała natomiast przestrzeń do pracy i nauki – Co/Walk Hub, gdzie skrzydła rozwijają między innymi Prowly, Appfire czy Respect Energy.
W ramach tej samej inwestycji, w tym samym czasie co FERN, od strony ulicy Sienkiewicza powstanie budynek wielopoziomowego garażu o elewacji w formie ogrodu wertykalnego, również z przestrzenią sportowo-rekreacyjną na dachu.
Nowy skład Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Krakowie
Największe centrum biznesowe w Polsce z nowym raportem ESG
Neo Natolin już w sierpniu powita pierwszych mieszkańców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.