Komunikaty PR

RESTAURACJA Z WIDOKAMI. ROOFTOP PIERWSZYM NAJEMCĄ FERN

2024-06-07  |  10:00
Biuro prasowe

RESTAURACJA Z WIDOKAMI.

ROOFTOP PIERWSZYM NAJEMCĄ FERN

 

Autorska kuchnia europejska, świetnie zaopatrzony bar, muzyczne atrakcje i niepowtarzalny widok na centrum Łodzi wprost z zielonego dachu – restauracja Rooftop to pierwszy najemca wielofunkcyjnego budynku FERN powstającego w OFF Piotrkowska Center, zarządzanym przez OPG Property Professionals.

FERN to nowoczesny wielofunkcyjny budynek, który dopełni kompleks OFF Piotrkowska Center od strony ulicy Piotrkowskiej. Jego realizacja rozpocznie się na przełomie 2024/2025. Sześć kondygnacji naziemnych i jedna podziemna zaoferują 4,7 tys. m2 powierzchni usługowej oraz 2,7 tys. m2 powierzchni biurowej.

– Widzimy tu przestrzeń dla działalności handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej, ale też dla marek działających w obszarze health, beauty&wellness. Dwa piętra na wyższych kondygnacjach przeznaczamy na przestrzeń biurową – mówi Michał Styś, Prezes OPG Property Professionals. – Oferujemy synergię potencjału high street, pasażu handlowo-usługowego oraz wyjątkowej atmosfery OFFa – dodaje i zaznacza, że FERN uzyskując certyfikat BREEAM na poziomie „Excellent” doskonale wpisuje się w filozofię OPG, opartej na ambitnych celach w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Wyróżnikiem i atutem nowej inwestycji będzie dostępny dla wszystkich zielony dach z tarasem widokowym i restauracją Rooftop, którą na powierzchni 519,40 m2 otworzy pierwszy najemca FERN. To kolejny koncept, za którym stoi Tomasz Frant, prowadzący w Łodzi restaurację Spółdzielnia i kantynę mBanku – Piękna, a w Warszawie restaurację Spółdzielnia.Koneser.

– To miejsce przyciąga poszukiwaczy autentycznych, wyjątkowych miejsc i ma niepowtarzalny klimat, za który kocha się Łódź. A ja wierzę w rewitalizację przez gastronomię – podkreśla Tomasz Frant, którego droga w gastronomicznym biznesie zaczęła się właśnie w OFF Piotrkowska Center. – OFF ewoluuje, a my wraz z nim. Teraz wspólnie wejdziemy na wyższy poziom i to dosłownie, bo nowa restauracja będzie mieścić się na dachu nowego budynku. Będzie miejscem spotkań, doznań kulinarnych, ale też muzycznych i artystycznych, bo będziemy również animatorem okalającego restaurację ogólnodostępnego tarasu o powierzchni blisko 700 m2. Na wspólny zielony dach każdy będzie mógł wjechać panoramiczną windą, by cieszyć się niepowtarzalnym widokiem na centrum miasta – zdradza.

Wyjątkowy ma być również wystrój restauracji, inspiracją dla którego jest obraz Édouarda Maneta „Bar w Folies-Bergère”, przedstawiający XIX-wieczny paryski bar i świat rozrywki tamtych czasów.

Rooftop zaoferuje gościom autorską kuchnię europejską i bar, w tym szeroki wybór przystawek i starterów odpowiednich do spotkań w większym gronie. Całość dopełnią kameralne koncerty i wydarzenia muzyczne, które w sezonie wiosenno-letnim przenosić będą się na taras.

FERN z unikatową ofertą handlowo-usługową i zielonym dachem będzie zwieńczeniem przemiany OFF Piotrkowska Center – pofabrycznego kompleksu, który stał się wzorem udanej rewitalizacji z powodzeniem łączącej zabytkową przestrzeń pofabryczną z nowoczesnymi obiektami komercyjnymi. Popularność jego niebanalnej oferty usługowej, gastronomicznej i kulturalnej pozwoliły na organiczny rozwój spójnej całości, tworzącej kreatywny ekosystem. Proces ten zapoczątkowało kilkanaście lat temu powstanie OFFa, który do dziś jest kreatywnym sercem miejsca. Następnie w kompleksie powstały nowoczesne budynki biurowe SEPIA i TEAL, które planowano pod kątem potrzeb firm z branży IT i nowych technologii. Działają w nich między innymi: Sun Roof, BeNeering, BinarApps, SR International Services, AppYourself i La Soft. Z myślą o technologicznych start-upach czy freelancerach powstała natomiast przestrzeń do pracy i nauki – Co/Walk Hub, gdzie skrzydła rozwijają między innymi Prowly, Appfire czy Respect Energy.

W ramach tej samej inwestycji, w tym samym czasie co FERN, od strony ulicy Sienkiewicza powstanie budynek wielopoziomowego garażu o elewacji w formie ogrodu wertykalnego, również z przestrzenią sportowo-rekreacyjną na dachu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nowy skład Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Krakowie Biuro prasowe
2024-11-05 | 14:30

Nowy skład Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Krakowie

W miniony czwartek, 31 października 2024 roku w Krakowie została powołana nowa Miejska Komisja Urbanistyczno-Architektonicznej (MKUA). Jej skład zmienił się znacząco w stosunku do
Największe centrum biznesowe w Polsce z nowym raportem ESG
2024-09-12 | 08:00

Największe centrum biznesowe w Polsce z nowym raportem ESG

Największe centrum biznesowe w Polsce z nowym raportem
Neo Natolin już w sierpniu powita pierwszych mieszkańców
2024-06-19 | 11:00

Neo Natolin już w sierpniu powita pierwszych mieszkańców

Real Management S.A. finalizuje budowę pierwszego etapu luksusowego osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin, w ramach którego powstało 84 domów. Przekazywanie lokali

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.