Komunikaty PR

Rok bez rat - czerwcowa promocja Grupy Murapol

2021-06-14  |  10:04
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.16 MB )

Nawet 17,5 tys. zł brutto może zyskać klient kupujący lokal mieszkalny w rozpoczętej promocji Grupy Murapol. Dodatkowo, może otrzymać ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu w cenie mieszkania. Promocja dedykowana jest klientom kredytowym, trwa do końca czerwca i obejmuje lokale znajdujące się we wszystkich inwestycjach z aktualnej oferty dewelopera.

Niepewność dotycząca sytuacji zawodowej, wywołana przez pandemię COVID-19 jest wciąż dość powszechnym zjawiskiem. Poważne decyzje życiowe, w tym te dot. zakupu mieszkania są często odkładane na „lepsze czasy”. Sytuację tę, po raz kolejny, dostrzega Grupa Murapol, która w rozpoczętej promocji oferuje klientom atrakcyjny bonus - rok bez rat i ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu w cenie mieszkania.  

- Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o zakupie własnego mieszkania nigdy nie należała do łatwych. Niepewność co do stabilności zatrudnienia czy obawa utraty przychodów zostały dodatkowo spotęgowane przez, mam nadzieję ustępującą, pandemię koronawirusa. Stawiając przed klientami bonus w postaci roku bez rat oraz darmowego ubezpieczenia od utraty stałego źródła dochodu, chcemy zwiększyć komfort podejmowania decyzji zakupowych. Mamy nadzieję, że pozwoli to osobom wahającym się lub odkładającym zakup w czasie zrealizować marzenie o własnym mieszkaniu już niebawem - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

Rok bez rat

Rok bez rat to promocja dla osób finansujących zakup mieszkania kredytem bankowym. Wysokość wsparcia uzależniona jest od ceny mieszkania. Zakłada ona wypłatę przez dewelopera premii pieniężnej pokrywającej raty kredytu nabywcy przez pierwszy rok jego spłacania, sięgającą nawet 17,5 tys. zł brutto. Kwota ta zostanie pomniejszona o 10% podatek pobrany i odprowadzony przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Darmowe ubezpieczenie na wypadek utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu

Wsparciem dla klienta obawiającego o stabilność swojej sytuacji finansowej może być też pokrywane przez dewelopera ubezpieczenie na wypadek utraty stałego źródła dochodów albo pobytu w szpitalu. Okres takiego ubezpieczenia trwa maksymalnie 12 miesięcy, zaś podmiotem ponoszącym odpowiedzialność z tytułu ochrony ubezpieczeniowej udzielanej w ramach tego ubezpieczenia jest wyłącznie towarzystwo ubezpieczeniowe. Szczegółowe informacje znajdują się w Warunkach Ubezpieczenia dla klientów Spółek z Grupy Kapitałowej Murapol.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.