ROMA – POSTARZANA KOSTKA BRUKOWA
Kostka Roma postarzana to sposób na nawiązanie do estetycznego klimatu Wiecznego Miasta, dawnej stolicy świata.
Dekoracyjny efekt kostki osiągany jest w procesie kontrolowanego postarzania. Charakterystyczny wygląd starego bruku pasuje do tradycyjnych ogrodów i nawierzchni wokół zabytków i budynków stylizowanych na historyczne. Ale nie tylko. Na zasadzie kontrastu architekci wykorzystują postarzaną kostkę brukową również przy nowoczesnych budynkach.
Roma produkowana jest w trzech prostokątnych kształtach i dwóch trapezach. Jej istotną cechą jest barwienie w masie. Tym samym kostka postarzana sprawdza się jako materiał do wznoszenia form przestrzennych i małej architektury - murków, stopni, małych ogrodzeń i kwietników.
Stąd można ją stosować nawet przy bardzo urozmaiconym projekcie nawierzchni ogrodowych. Kostki prostokątne pasują do ścieżek i tarasów. Trapezy umożliwiają układanie nieregularnych i łamanych układów, jak na przykład koła i łuki.
Szeroka paleta barw zachęca do tworzenia różnorodnych ciekawych kompozycji podkreślających zalety otoczenia. Kostka Roma jest dostępna w sześciu kolorach. Nawierzchnia o niejednolitym odcieniu uzyskuje efekt głębi, który można wykorzystać np. do optycznego powiększenia lub zmniejszenia zagospodarowywanego terenu. Oprócz popularnych kolorów takich jak brąz, oliwka, czerwony i grafit, Roma jest również dostępna w barwach z kolekcji dekoracyjnych kostek brukowych Kawowe Inspiracje (karmel, mokka i latte), które znakomicie łączą się z kostkami Kreta i Malta w tych samych odcieniach.
KOSTKA ROMA POSTARZANA wymiary: 8 x 11; 11 x 16; 16 x 22 (prostokąt); 11 x 11/5,6; 11 x 11/7,7 (trapez) grubość: 7 cm kolory: brąz, oliwka, czerwony, grafit, karmel, latte, mokka. producent: Buszrem |

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.