ROMA – POSTARZANA KOSTKA BRUKOWA
Kostka Roma postarzana to sposób na nawiązanie do estetycznego klimatu Wiecznego Miasta, dawnej stolicy świata.
Dekoracyjny efekt kostki osiągany jest w procesie kontrolowanego postarzania. Charakterystyczny wygląd starego bruku pasuje do tradycyjnych ogrodów i nawierzchni wokół zabytków i budynków stylizowanych na historyczne. Ale nie tylko. Na zasadzie kontrastu architekci wykorzystują postarzaną kostkę brukową również przy nowoczesnych budynkach.
Roma produkowana jest w trzech prostokątnych kształtach i dwóch trapezach. Jej istotną cechą jest barwienie w masie. Tym samym kostka postarzana sprawdza się jako materiał do wznoszenia form przestrzennych i małej architektury - murków, stopni, małych ogrodzeń i kwietników.
Stąd można ją stosować nawet przy bardzo urozmaiconym projekcie nawierzchni ogrodowych. Kostki prostokątne pasują do ścieżek i tarasów. Trapezy umożliwiają układanie nieregularnych i łamanych układów, jak na przykład koła i łuki.
Szeroka paleta barw zachęca do tworzenia różnorodnych ciekawych kompozycji podkreślających zalety otoczenia. Kostka Roma jest dostępna w sześciu kolorach. Nawierzchnia o niejednolitym odcieniu uzyskuje efekt głębi, który można wykorzystać np. do optycznego powiększenia lub zmniejszenia zagospodarowywanego terenu. Oprócz popularnych kolorów takich jak brąz, oliwka, czerwony i grafit, Roma jest również dostępna w barwach z kolekcji dekoracyjnych kostek brukowych Kawowe Inspiracje (karmel, mokka i latte), które znakomicie łączą się z kostkami Kreta i Malta w tych samych odcieniach.
KOSTKA ROMA POSTARZANA wymiary: 8 x 11; 11 x 16; 16 x 22 (prostokąt); 11 x 11/5,6; 11 x 11/7,7 (trapez) grubość: 7 cm kolory: brąz, oliwka, czerwony, grafit, karmel, latte, mokka. producent: Buszrem |

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.