ROMA – POSTARZANA KOSTKA BRUKOWA
Kostka Roma postarzana to sposób na nawiązanie do estetycznego klimatu Wiecznego Miasta, dawnej stolicy świata.
Dekoracyjny efekt kostki osiągany jest w procesie kontrolowanego postarzania. Charakterystyczny wygląd starego bruku pasuje do tradycyjnych ogrodów i nawierzchni wokół zabytków i budynków stylizowanych na historyczne. Ale nie tylko. Na zasadzie kontrastu architekci wykorzystują postarzaną kostkę brukową również przy nowoczesnych budynkach.
Roma produkowana jest w trzech prostokątnych kształtach i dwóch trapezach. Jej istotną cechą jest barwienie w masie. Tym samym kostka postarzana sprawdza się jako materiał do wznoszenia form przestrzennych i małej architektury - murków, stopni, małych ogrodzeń i kwietników.
Stąd można ją stosować nawet przy bardzo urozmaiconym projekcie nawierzchni ogrodowych. Kostki prostokątne pasują do ścieżek i tarasów. Trapezy umożliwiają układanie nieregularnych i łamanych układów, jak na przykład koła i łuki.
Szeroka paleta barw zachęca do tworzenia różnorodnych ciekawych kompozycji podkreślających zalety otoczenia. Kostka Roma jest dostępna w sześciu kolorach. Nawierzchnia o niejednolitym odcieniu uzyskuje efekt głębi, który można wykorzystać np. do optycznego powiększenia lub zmniejszenia zagospodarowywanego terenu. Oprócz popularnych kolorów takich jak brąz, oliwka, czerwony i grafit, Roma jest również dostępna w barwach z kolekcji dekoracyjnych kostek brukowych Kawowe Inspiracje (karmel, mokka i latte), które znakomicie łączą się z kostkami Kreta i Malta w tych samych odcieniach.
KOSTKA ROMA POSTARZANA wymiary: 8 x 11; 11 x 16; 16 x 22 (prostokąt); 11 x 11/5,6; 11 x 11/7,7 (trapez) grubość: 7 cm kolory: brąz, oliwka, czerwony, grafit, karmel, latte, mokka. producent: Buszrem |

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.